Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Ajuda a triar un ordinador

dv. 10 feb. 2012, 11:34

Tinc un portàtil ASUS X50GLseries (si necessiteu més informacició sobre el portàtil només cal que m'ho demeneu)
I definitivament el carregador s'ha m'ha mort, no el vull tornar a reperar ja que se'm trenca de seguida i costa més car.
M'agradaria comprar-ne un de nou (i els universals no hem funcionen uu'), m'agradaria comprar exactament el que tenia abans i he vist aquesta web: http://tecnocargador.com/category.php?id_category=66
Però no trobu exactament el carregador per el meu asus X50GLseries, el que veig que s'hi assembla més és el que posa ASUS X series. Hem pregunto si és el mateix que tenia jo però sense la variació del final, algú sap si és aquest el que hem tinc que comprar? Algú sap si es ven un carregador exactament per l'asus X50GL series :)
merci!
Blastilonic l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. 10 feb. 2012, 18:08, en total s’ha editat 1 vegada.
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Comprar un nou carregador

dv. 10 feb. 2012, 13:54

Blastilonic ha escrit:
Tinc un portàtil ASUS X50GLseries (si necessiteu més informacició sobre el portàtil només cal que m'ho demeneu)
I definitivament el carregador s'ha m'ha mort, no el vull tornar a reperar ja que se'm trenca de seguida i costa més car.
M'agradaria comprar-ne un de nou (i els universals no hem funcionen uu'), m'agradaria comprar exactament el que tenia abans i he vist aquesta web: http://tecnocargador.com/category.php?id_category=66
Però no trobu exactament el carregador per el meu asus X50GLseries, el que veig que s'hi assembla més és el que posa ASUS X series. Hem pregunto si és el mateix que tenia jo però sense la variació del final, algú sap si és aquest el que hem tinc que comprar? Algú sap si es ven un carregador exactament per l'asus X50GL series :)
merci!

Mirant el producte, no apareix el teu model de portàtil. Aquests són els que apareixen:
    * X 50
    * X 50C
    * X 50Gi
    * X 50M
    * X 50N
    * X 50R
    * X 50RL
    * X 50SL
    * X 50SR
    * X 50V
    * X 50VL
    * X 50Z

No hi és pas el x 50GL.

http://www.pcbateria.es/asus-x50gl.html i http://www.comprarbateria.es/asus-x50gl.html sembla ser que sí va bé amb el teu portàtil.
Abans de fer qualsevol compra, jo preguntaria primer a Asus si tenen, clar que potser és més car. Ho dic perque jo tin un acer travelmate 5210 i la bateria a la botiga oficial val 99€ i en una web com les que t'he posat val 41,49€. Són 57,51€ de diferència.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xaiman
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2456
Membre des de: dv. 15 set. 2006, 22:28
Ubicació: al planeta d'en kaito

Re: Comprar un nou carregador

dv. 10 feb. 2012, 14:01

normalment les lletres son per diferencias entre el mateix model, exemple un porta wifi el altre no etc. si la serie es la mateixa no tindria que haver problema, per sortir de dubtes mira el voltatge i amperatge que siguin iguals. a10 :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Comprar un nou carregador

dv. 10 feb. 2012, 14:12

Mil gracies!
Ara però, mirant-m'ho bé, últimament tots sempre se'm para l'ordinador per l'imatge o es queda repetint mil vegades la mateixa frase i no es pot fer res per desencallar-lo fins que es descolapsa ja que es sobrecalenta la targeta gràfica que la tinc fatal i també no para de dir-me que hem canvi bateria
Estic per comprar-me un portatil nou TT

En busco algun d'una bona marca (és a dir que resistent, bona qualitat) de 1000 GB i amb una bona tarjeta gràgica (que pugui jugar a jocs en alta definició sense que la targeta gràfica es fagi malbé).
I que costi 800€ cap en baix.
Algu en sap algun?
I sinó, amb un de 750GB i una tarjeta grafica si més no de bona qualitat que no se'm trenqui en dos anys perquè miro els videoclips de la GAGA en 1080p o els epis de la nova relase de sakura (que ara que hi penso els solo mirar gairabé sempre per la tele) xd

Crec que hem sortirà més a conte a la llarga que comprar-me una nova targeta gràgica + bateria + carregador xd
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
 
Avatar de l’usuari
bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

Re: Ajuda a triar un ordinador

ds. 11 feb. 2012, 22:01

Els portatils son una merda si tens la possibilitat comprat un de sobretaula que amb 800 et surt un de bo.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Ajuda a triar un ordinador

ds. 11 feb. 2012, 22:42

bos257 ha escrit:
Els portatils son una merda si tens la possibilitat comprat un de sobretaula que amb 800 et surt un de bo.

si el meu pare també m'ho va dir l'altre dia jajajja i poder amb el toshiba que tinc de cole per nar pels llocs així de vacanses ja m'aniria bé el miniportatil per 15 dies no et morts.
I me'n podries recomanar algun en bona qualitat d'imatge sobretot i 1000 GB?
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Ajuda a triar un ordinador

dg. 12 feb. 2012, 00:12

També depèn per a què facis servir el pc. Per navegar, mirar correu, facebooks/tuentis/twitters i poca cosa més, menys de 800 segur que trobes alguna cosa.

El que passa que els prefrabicats, en a mi, no m'agradaden gaire. M'agrada triar els components, clar que el presupost es dispara, però tens ordinador per estona.

El meu farà uns tres anys que no el toco.

A part de codificar videos, també hi jugo, i de moment, mentre la gràfica aguanti, vaig fent. El dia que vegi que els jocs demanen massa ordinador, i l'economia ho permeti, gràfica nova. I si la meva placa ho sorporta, agafar-me una de les recents. I si no tincs calers, jugaré al solitari o el mahjong. :bleh:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Ajuda a triar un ordinador

dg. 12 feb. 2012, 09:03

tato25 ha escrit:
També depèn per a què facis servir el pc. Per navegar, mirar correu, facebooks/tuentis/twitters i poca cosa més, menys de 800 segur que trobes alguna cosa.

El que passa que els prefrabicats, en a mi, no m'agradaden gaire. M'agrada triar els components, clar que el presupost es dispara, però tens ordinador per estona.

El meu farà uns tres anys que no el toco.

A part de codificar videos, també hi jugo, i de moment, mentre la gràfica aguanti, vaig fent. El dia que vegi que els jocs demanen massa ordinador, i l'economia ho permeti, gràfica nova. I si la meva placa ho sorporta, agafar-me una de les recents. I si no tincs calers, jugaré al solitari o el mahjong. :bleh:

Jo es que és això, necessito un ordinador que vegi películes en bona qualitat i que a l'hora sigu ràpid i hem vagi bé per editar videos, per fer AMV's per coordinar episodis anime, per baixar des d'emule i torrent...
Però soc una mica indessis i nosé quines marques agafar ja que cada dia fan les coses més delicades i tot es trenca en 3 anya uu'
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
 
Avatar de l’usuari
bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

Re: Ajuda a triar un ordinador

dg. 12 feb. 2012, 19:04

Si el vols pel que dius amb 800 et surt un bo, pero haura de ser per peces y si no tel saps montar que tel montin que els prefabricats son una merda.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Ajuda a triar un ordinador

dg. 12 feb. 2012, 20:17

bos257 ha escrit:
Si el vols pel que dius amb 800 et surt un bo, pero haura de ser per peces y si no tel saps montar que tel montin que els prefabricats son una merda.

A pccomponentes, hi ha aquesta opció. El que no sé si et cobren un suplement si te'l monten. Jo prefereixo montar-me'l per mi mateix. El que no entenc és que tants avanços tecnològics i la de cables que porta els ordinados per dins. Amb els dits que tinc tan grossos, em faig mal per conectar els usb de la torre a la placa. :lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Ajuda a triar un ordinador

dg. 12 feb. 2012, 20:43

I quin material necessitaria per montar-lo??? :O
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Ajuda a triar un ordinador

dg. 12 feb. 2012, 23:40

Blastilonic ha escrit:
I quin material necessitaria per montar-lo??? :O

Necessites torre, placa base, memoria ram, disc dur, gràfica, lector de dvd/bd, font de alimentació, algún ventilador, monitor si no tens, a part d'un tornavís pels cargols. A la caixa de la placa base ja venen els cables per conectar els components per a que l'ordinador els reconeixi, i la font de alimentació porta els cables per donar-li corrent a aquest components.

La torre, n'hi han de tres mides. Mini ATX, ATX i EATX. Mini = petita, ATX = normal, EATX = Extended Atx = Gran Atx.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

Re: Ajuda a triar un ordinador

dl. 13 feb. 2012, 21:41

Pues jo diria com en tato. Lo millor es ferse el ordinandor ell mateix i amb nomes 600-700 euros pots fer-te un de cualitat (Appinformatica monten ordinadors per 35 euros)
Si vols ordinadors portatils amb una bona tarjeta grafica i un bon disc dur aqui tens links i "elije" (crec que el que busques estaria aqui):
Imatge
Es un ASUS K53SC-SX307V amb un Intel core I5 2.4GHz(4 cores) Disc dur 500GB una mica escas :( , i una tarjeta grafica que fins i tot pots veure pelis en 3D pero no es tan bó en jocs.GeForce GT 520M :xiulant:
i despres (grabador dvd, wifi, pantalla 15,6", 4GB DDR3, web cam i bluetooth)
Imatge
Es un HP 4530S amb un intel core I3 (2 cores) 2.1GHz Disc dur 640GB (no esta malament :profident:), hi ha una bona tarjeta grafica amb tecnologia GDDR5 es una ati.
i despres( webcam, 4GB DDR3,grabador dvd, wifi i bluetooth)
Imatge
Es un Toshiba L750-1KU amb un Intel core I5 2.4GHz(2 cores) disc dur 640GB i la mateixa tarjeta grafica de l'Asus.
i despres (grabador dvd, wifi,bluetooth, HDMI, 4GB DDR3, webcam)


Aixo es tot.
:adeu:


EDIT : t'has olbidat dos tamanys per a la caixa (@ tato): la m-ATX i la XL-ATX
OPWar l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 14 feb. 2012, 20:59, en total s’ha editat 2 vegades.
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.
 
Avatar de l’usuari
bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

Re: Ajuda a triar un ordinador

dl. 13 feb. 2012, 22:21

Si el millor es montartel tu mateix pero no totom sap, i si pagues 30 o 40 euros mes tel monten, pero el mes important es no comprar un d'aquets montats que surten molt malament, i si no en tens ni idea vas a la botiga i ells et diuen mes o menys el que li pots posar et fan el presupost i si et vols assegurar que no et timen passat per aqui i ens l'ensenyas i et diem que tal.
Jo es que estic estudiant informatica :bleh: i a part ja fa anys que mels monto jo mateix.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Ajuda a triar un ordinador

dt. 14 feb. 2012, 08:28

uaaa ok perfecte jajaja!
Ara toca estalviar tant com pugui per anar-ho comprant tooot
els ordinadors portatils prefebricats que m'heu posat me'ls miraré també
però crec que me'l montaré, si no ho aconsegeixo fer preguntaré a la botiga
això si aniré posant el material aquí avera si hem podeu guiar una mica perk la veritat esk hem ve totalment de nou :jiji:
Aquest cap de setmana hem poso a buscar material i a mida que'l vagi montant aniré penjant fotos :)
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants