Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Servidor de pujada

ds. 24 març 2012, 21:02

Merda, s'ha m'han borrat la meitat d'episodis de la sèrie que estava pujant (sailor moon pel rapidshare) :S
necessito un servidor on no se'm borrin els archiuss :s
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Servidor de pujada

ds. 24 març 2012, 21:12

Mediafire es el millor actualment. Per pujar amb comoditat pots fer servir aixo http://z-o-o-m.eu/ va molt be :adeu:.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Servidor de pujada

ds. 24 març 2012, 22:37

Els de Mediafire estan comportant-se malament. A mi m'han desactivat lo meu, a mes de que ara la velocitat de descarrega es dolentissima. Jo ara li estic donant una segona oportunitat a Fileserve, pareix que ja no esborran tant com avans i darrerament va millor per descarregar que no pas mediafire.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Servidor de pujada

ds. 24 març 2012, 22:48

Doncs acabo d'intentar descarregar un arxiu i em demana captcha a mediafire, ho deuen haver canviat ara. Quin hosting queda sense captcha?

Edit: Es veu que quan portes molt descarregat et surt de tant en tant un captcha, una vegada l'has posat pots seguir descarregant com sempre sense captchas.
wachimiro l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 24 març 2012, 23:39, en total s’ha editat 2 vegades.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Servidor de pujada

ds. 24 març 2012, 23:12

Sera un captcha anti-leechers, abans m'ha sortit l'he posat i ha continuat pero no superaba els 100kbs i aixo que tenc premium.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Servidor de pujada

ds. 24 març 2012, 23:40

Val la pena la premium, es que estic pensant en fer-me una per un any. Si pujes un arxiu de 700mb la gent free el podria descarregar?
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Servidor de pujada

ds. 24 març 2012, 23:49

No val gens la pena, com et dic els premiums tenim un maxim de descarregas pels teus arxius, que son 100gb, una vegada els has sobrepassat tots els links a fotre vent. He canviat a fileserve perque al menys t'esborren un capitol al mes.


A mes a mes, a altres forums tenen problemes a diari amb mediafire, capitols que queden corromputs, no se si es que mediafire els obri per mirar el que tenen i queden malfets o que...
 
Avatar de l’usuari
Blastilonic
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 754
Membre des de: dt. 31 ago. 2010, 12:13
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Servidor de pujada

dg. 25 març 2012, 00:18

megaupload tornaaa! TT
pujaria la serie a l'emule, però no crec que molta gent s'ha la baixes per tant ningú tindria fonts uu'
El Blastilonic
Fòrum d'anime en català: http://animesm.new-forum.net/forum.htm
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: Servidor de pujada

dg. 25 març 2012, 01:05

La gent no descarrega via eMule al menys que l'interessi la serie, jo per exemple la teva release la trobo mes o manco bona, bona per que hi ha capitols que son bonissims en quant a qualitat, pero uns altres son raws americanes i no m'agrada normalment les raws americanes. Aixo no lleva que t'ho hagis currat.

Si vols un servidor, mediafire, fileserve... rapidhsare no el recoman ja que si no ets premium t'esborren el que tinguis.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 27 visitants