Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

Anonymous

Problemes amb Nero

dt. 19 jul. 2005, 21:48

Sense més dilació, passo a comentar el meu problema:
he creat un dvd de video amb el TMPG Dvd Author i em marcava que ocuparia 4,5gb i això és el que ha ocupat un cop el dvd ha estat completament generat (desprès d'esperar 4 hores xDDDD).
Llavors al obrir el Nero i posar a grabar el dvd de video em diu que no el graba perque no cap al disc! i jo penso... i un colló! un dvd té la capacitat de 4,7gb, i un arxiu que ocupa 4,5gb hi ha de capiguer per força!
Algú sap que puc fer per grabar el dvd? suposo que serà cosa de l'overburn o algo així, no?

Espero que es pugui solucionar, perque com em toqui tornar a generar el Dvd, ja m'hi puc cagar! i tornar a fer-ho tot, fins hi tot les portades!

Espero que em pogueu ajudar!
Gràcies per la vostra atenció i perdoneu les molèsties!

PD: la meva versió del nero és la 5.5.30 (crec recordar) i preferiblement, vull seguir amb aquesta perquè em va bé i no dona problemes (normalment, no dona problemes xDDDD)

kenshinbh
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1342
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 19:44
Ubicació: Granada
Contacta:

dt. 19 jul. 2005, 21:52

els dvds et diuen q tenen una capacitat de 4,7gb pero no facis cas, son exactament 4,35 gb.
Imatge

Anonymous

dt. 19 jul. 2005, 21:55

I llavors em toca tornar a montar el Dvd i treure un capítol? :plora:
El DvdShrink no treballa amb ISOS, no? tan sols modifica el dvd ja grabat? o si que puc modificar un ISO de Dvd?

El que sigui per no tenir que compilar de nou el Dvd (i esperar 4 hores o més una altra vegada) ni haver de tornar a fer les tapes!! :plora:

WoKa

dt. 19 jul. 2005, 22:01

Has de tenir en compte, cosa que no fan els fabricants que se la saben molt llarga..., que per saltar de mesures en l'informàtica va de 1024 en 1024.

Per tant, si un DVD té 4.700.000.000 de bytes, dividit per 1024 són 4.589.843,75 Kb.

Tornem a dividir i son 4.482,27 Mb i finalment, l'última divisió ens dona el tamany real dels DVD: 4,37Gb.

El tema de l'overburning ovlida'l perquè el DVD no ho soporta.

Per sol.lucionar-ho, si vols rapidesa pots fer servir el DVDShrink i recomprimir una miqueta el DVD...i si no hauràs de tornar a fer l'autoria amb el TMPGEnc DVD Author.

:adeu:

Knives
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 349
Membre des de: dj. 13 gen. 2005, 16:25
Ubicació: Ubi... que?? To perdio, vamos...

dt. 19 jul. 2005, 23:24

Yo tengo otro problema bastante extraño al grabar arxivos d video. Es decir avi.

Ya k esta este tema abierto lo pongo aki. Aunke la verdad es k el problema exacto no se si es dl prog, d los dvd's, d los lectores....

El caso es k grabo unos cuantos arxivos en el dvd. Justo al acabar d grabar siempre lo pruevo aunke ponga k se ha grabado correctamente. Pues bien, el problema llega cuando pasa un tiempo y kiero ver esos arxivos.

Meto el dvd y ahi vienen to los problemas. Resumiendo se me keda la ventana piyada al intentar abrir un arxivo o simplemente dando un solo click para ver los datos dl mismo.

Es algo muy extraño y dificil d explicar por aki. Pero si teneis alguna idea os lo agradeceria muxo. Si eso ya iré explicando poco a poco lo k pasa, para no extender mas este post.

Imatge

La vida es un sueño de una mente imperfecta.

Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 797
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22
Ubicació: Borriana

dt. 19 jul. 2005, 23:38

El dvdshrink si que pilla isos

Respecte a lo de Knives es que el dvd s'ha petat, aixo de que duren 100 anys o alguna burrada aixi seran els originals, perque els copiats ni de conya i si no son bons menys encara

Knives
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 20 jul. 2005, 01:16

No, no. No es eso. Ya he dixo k es muy raro. Pongo otro ejemplo...

Un dvd k antes no me iba y lo tenia como cd jodio. Lo volví a provar y podia ver sin problemas los avi.

Lo k pasa es k meto un dvd abro la ventana para ver el contenido dl dvd y cuando selecciono un arxivo y por ejemplo lo intento desseleccionar se keda piyao... Y bueno... yo k se... Es k es pa ver lo k pasa....
Imatge

Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dc. 20 jul. 2005, 07:37

Esto me pasaba a mi con la lectora que estaba cascada. Pero también puede ser que esté o no cerrada la sesión del lector. Haz un par de pruebas con DVDs con sesión cerrada y abierta y si te los lee todos el problema no está ahi xD.

K
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 239
Membre des de: dj. 10 juny 2004, 20:43
Contacta:

dc. 20 jul. 2005, 13:41

pruebalo en casa de un conocido puede ser la lente este jodida o sucia, puede ser el dvd este jodido o simplemente el windows qle gusta tocar wevos
Fan #0 de :rodolar:
"We cannot forget those whose cords you cut, forgiveness isn't ours to bestow"

Morest
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 185
Membre des de: dt. 14 juny 2005, 20:37
Ubicació: Banyoles - Girona
Contacta:

dj. 21 jul. 2005, 04:09

Jo tb crec k la lectora sta cascada i per lo del dvd que no li kap, doncs poca cosa a fer hauras de tornar-lo a refer o probar amb el dvd shrink que com ja han dit soporta iso

sino sempre pots crear una unitat virtual amb el daemon tools per exemple i posar-hi l'iso.

A mi a vegades m'ha passat amb el dvd shrink això de que no hi cap, pero el torno a recomprimir i ja m'ho fa b! son parides dels programes!!

vinga :adeu:
Imatge

Knives
Sanshinchu
Sanshinchu

dj. 21 jul. 2005, 16:10

Lo d provar en casa d un amigo ya lo hice. Y un dvd k ni sikiera me leia a el le iba perfectamente. Pero con otro k tenia problemas, él tenia los mismos...

Lo ultimo en k me fije es k el nero por defecto pone k no se cierre la sesion dl dvd o algo así. Y lo k tengo en mente d provar es cerrarla a ver si con eso tengo los mismos problemas...

Imatge

K
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 239
Membre des de: dj. 10 juny 2004, 20:43
Contacta:

dj. 21 jul. 2005, 21:13

si no lo cierras el unico problema q puedes tener esq algunos lectores no lo lean.. pero la cosa esta bastante avanzada casi todo el mundo tiene grabadora i deberia leer-se en cualkier lector.
Fan #0 de :rodolar:

"We cannot forget those whose cords you cut, forgiveness isn't ours to bestow"

Knives
Sanshinchu
Sanshinchu

ds. 23 jul. 2005, 18:34

Puede tener algo k ver la marca d los DVD's?????
Imatge

Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

ds. 23 jul. 2005, 20:15

Yo diria que la marca de DVDs es indiferente. Pero hay ciertas marcas de lectoras que no son compatibles con ciertas marcas de DVD. Supongo que por inet debe de haber algun sitio que lo diga. De todas maneras es poco probable.

Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 797
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22
Ubicació: Borriana

dg. 24 jul. 2005, 02:38

La marca en si es indiferente, lo que pasa es que hay algunos fabricantes que hacen dvds con muy buena calidad, regular o mala. Aunque siempre te puede salir un verbatim malo o un princo bueno :bleh:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant