Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

al crear un d2v se me entrelaza

dc. 25 abr. 2012, 06:33

Pues eso, resulta que creo un d2v de un video progresivo y cuando abro el d2v con el virtualdub resulta que esta entrelazado de golpe, porque puede ser eso?
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

Re: al crear un d2v se me entrelaza

ds. 28 abr. 2012, 10:43

El dvd's que jo sapiga venen sempré entrellaçats, encara que gairabé no es noti.

Enteoria aun un desentrellaçat normal del virtualdub hauries de tenir suficiente (amb el filter Deinterlaced te tota la vida). En cas que aixis de fer un desentrellaçat pur (per exemple dvd's japonesos de detectiu conan) hauries de fer servir AnimeIVTC. Recordo que una vegada en xxx001 i jo vam aconseguir fer-ho amb el TDeint però jo almenys no recordo com. El AnimeIVTC es molt lent però també son molt bons el resultats.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3018
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: al crear un d2v se me entrelaza

ds. 28 abr. 2012, 10:48

marcos91 ha escrit:
El dvd's que jo sapiga venen sempré entrellaçats, encara que gairabé no es noti.

Enteoria aun un desentrellaçat normal del virtualdub hauries de tenir suficiente (amb el filter Deinterlaced te tota la vida). En cas que aixis de fer un desentrellaçat pur (per exemple dvd's japonesos de detectiu conan) hauries de fer servir AnimeIVTC. Recordo que una vegada en xxx001 i jo vam aconseguir fer-ho amb el TDeint però jo almenys no recordo com. El AnimeIVTC es molt lent però també son molt bons el resultats.


perdo pero ja ho he solucionat, no me enrecordat de avisar-ho

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 18 visitants