Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

[Manual]Problema al reproduir mkv a disc multimèdia

ds. 02 juny 2012, 21:33

Bones, tot aquest assumpte venia arran d'aquí i que ha quedat resolt per part de l'usuari. Així que us ho explicaré i així solucioneu si es trobeu amb el mateix problema.

Us podeu trobar que us heu descarregat un mkv i l'intenteu reproduir al disc multimedia, però no ho fa. No es que sigui un error de qui crea el mkv, potser sí en el meu cas perque ho desconoxia completament, però buscant per Sant Google he après a resoldre aquest incovenient.
Pel que es veu el mkvmerge porta activada per defecte una opció, que si no es treu a cada pista, (video, audio i sub), genera el Header Stripping.

Com reparo els mkv descarregats? Ara us ho explico. Necessitarem el mkvmerge.

Carregarem el mkv amb el mkvmerge. Triarem la pista de video. A baix hi han tres pestañes, (el tinc en castellà el programa):

- Opciones generales de la pista
- Opciones especificas del formato
- Opciones adicionales. Aquesta és la que ens interessa.

Anem a la pestanya Opciones Adicionales i on posa Compresión veureu que està buit. Clickeu a la fletxeta i trieu Ninguno. Repetiu el procés amb la resta de pistes, (audios i subs), posant sempre Ninguno. Un cop estiguieu de tot, clickeu Iniciar Multiplexado, us crearà un nou mkv, i espereu a que acabi.

Com una imatge val més que 1000 paraules, us poso un parell del que heu de canviar:

Imatge
Imatge

Si voleu deshabilitar aquesta opció des de l'inici, per tal d'evitar-vos d'anat treient a cada pista la compressió, mireu aquestes següents imatges:

Imatge
Imatge
Imatge


Premeu "Aceptar" i ja no caldrà anar pista per pista per treure el header stripping.

I això és tot. :adeu:
tato25 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 23 jul. 2012, 02:18, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
 
Inf3rnus
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dv. 09 nov. 2007, 01:04

Re: [Manual]Problema al reproduir mkv a disc multimèdia

dl. 11 juny 2012, 14:34

Perfecte! em va anar molt be! Gracies tato :yeah: :yeah:
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [Manual]Problema al reproduir mkv a disc multimèdia

dt. 12 juny 2012, 21:28

Ara entenc per que al crear un mkv em sortia amb un pes inferior als arxius que afegia, es veu que mels devia comprimir. Doncs tocara desactivar-ho sempre.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Manual]Problema al reproduir mkv a disc multimèdia

dt. 26 juny 2012, 23:11

Missatge per a tato:
volia dir que vaig fer servir el programa (pero per a mac), i vaig seguir els pasos que poses, i és curiós que els epis de Mr. Ajikko els vaig poder veure al final sense problema al reproductor bluray.

Pero ho vaig fer amb la v1 del epis 11 a 15 de la serie Conan, el nen del futur (per fer la v2 per mi mateixa), i no em va funcionar perque no els vaig poder veure al reproductor bluray. M'ha semblat una mica extrany, que en una serie sí es pugui fer i en l'altra no em surti xDDD. Tato, si saps com he de fer la v2 de Conan, m'ho dius, aviam si aconsegueixo fer. Si no no passa res, que m'esperaré tranquilament quan pujis aquests epis al putlocker més endavant. :adeu:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Manual]Problema al reproduir mkv a disc multimèdia

dt. 26 juny 2012, 23:46

kanikazul ha escrit:
Missatge per a tato:
volia dir que vaig fer servir el programa (pero per a mac), i vaig seguir els pasos que poses, i és curiós que els epis de Mr. Ajikko els vaig poder veure al final sense problema al reproductor bluray.

Pero ho vaig fer amb la v1 del epis 11 a 15 de la serie Conan, el nen del futur (per fer la v2 per mi mateixa), i no em va funcionar perque no els vaig poder veure al reproductor bluray. M'ha semblat una mica extrany, que en una serie sí es pugui fer i en l'altra no em surti xDDD. Tato, si saps com he de fer la v2 de Conan, m'ho dius, aviam si aconsegueixo fer. Si no no passa res, que m'esperaré tranquilament quan pujis aquests epis al putlocker més endavant. :adeu:

Doncs és exactament que com vas fer amb Mr. Ajikko.
La resta de v2, els pots veure?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Manual]Problema al reproduir mkv a disc multimèdia

dc. 27 juny 2012, 13:13

Pues no ho aconsegueixo fer amb els epis que et dic...No es carreguen, no es veuen.

Els epis de Conan v2 que tu vas posar sí que els veig tots al reproductor, excepte els que et dic: 11, 12, 13, 14 i 15 (que son els que tinc v1 i que volia fer jo el canvi a v2 pero no puc, no se que faig de malament, potser que sigui el programa que no rutli be? ).Es que he pensat que tu feies algo més apart del que dius adalt, per aixo preguntava.

EDIT 1: hare el proceso otra vez, y fijandome bien, que me parece que igual ha sido un error mio por cambiar lo que no debía. Asi que lo miraré y ya dire si ha sido cosa mia.

EDIT 2: Pues efectivamente, era cosa mía. xDDD Dios, qué despiste...En lugar de cambiar a "ninguno"en la pestaña compresión le di " ninguno" en "Cue" y claro no salia...Ya decía yo que era muy raro que me saliera en Mr Ajiko bien, y ahora con Conan mal...Si es que era sencilla la operacion, no tiene más, y anda que despistarme de esta manera jejeje :xiulant: Ale, solucionado y todos se ven en el reproductor bluray. :D
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Manual]Problema al reproduir mkv a disc multimèdia

dc. 27 juny 2012, 13:28

Me alegro.

Como bien he dicho en mis hilos, procuro hacer los mkvs sin el header stripping. Si no me diese cuenta, avisadme para corregirlo cuanto antes.
No es que influya en el visionado desde el pc/mac/linux, pero sí en reproductores multimédia/consolas etc...

PD: Por cierto, por lo que veo, el header stripping, sólo pasa si en el mkv el códec de video es x264/h264/H264. Si es divx/xvid no sucede. Porque estoy viendo Ranma, divx+mp3 montados en un mkv y no lo tiene.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Manual]Problema al reproduir mkv a disc multimèdia

dl. 23 jul. 2012, 02:20

He afegit tres captures més, gràcies al fòrum todohdtv, i ara, quan faci un mkv, per defecte, ja no durà el header stripping.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: [Manual]Problema al reproduir mkv a disc multimèdia

dl. 23 jul. 2012, 17:11

No aconsegueixo veure Conan el nen del futur al disc dur. I mira que he fet tot lo que s'ha de fer, puc veure altres MKV, pero els de Conan no.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Manual]Problema al reproduir mkv a disc multimèdia

dl. 23 jul. 2012, 18:07

Doncs no sé. Els episodis d'en conan porten, fa uns dies que ho vaig arreglar, el header stripping.

Tens la v1 o la v2 dels episodis?
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: [Manual]Problema al reproduir mkv a disc multimèdia

dl. 23 jul. 2012, 18:12

V2, no si es raro, per que l'he refet jo i tampoc.
 
Avatar de l’usuari
bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

Re: [Manual]Problema al reproduir mkv a disc multimèdia

dt. 24 jul. 2012, 00:34

Potser es el codec de video que no l'agafa el teu reproductor, mira quin es i si has pogut reproduir un altre amb el mateix tipus de codec.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Manual]Problema al reproduir mkv a disc multimèdia

dt. 24 jul. 2012, 00:58

Els episodis de conan són 10 bits i no 8, per si de cas és això. Que potser no té res a veure.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tebas_king
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 781
Membre des de: dj. 10 feb. 2011, 16:06
Ubicació: Una petita illa al mediterrani

Re: [Manual]Problema al reproduir mkv a disc multimèdia

dt. 24 jul. 2012, 01:07

El codec l'agafa, pot ser te massa bits
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [Manual]Problema al reproduir mkv a disc multimèdia

dl. 30 des. 2013, 04:00

Per curiositat he mirat aixo i ara m'he fixat que a les ultimes versions del mkvmergue la opcio de deshabilitar-ho per defecte no surt a les opcions del mkvmergue... aixo vol dir que ja no fa falta a les ultimes versions?

Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants