Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
rayador
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 45
Membre des de: ds. 25 set. 2010, 20:19

[Solved][Capitols problematics] Inuyasha Kanketsu-hen

dj. 07 feb. 2013, 12:31

No se si aquest és el lloc per dir-ho (ja ho he dit al forum on estan penjats els capitols). Però com és una repujada d'algu que se'ls havia baixat potser no ho pot arreglar.
El cas és que els capitols 14, 18 i 20 presenten salts en la reproducció o la finalitzen prematurament si s'utilitza el vlc, i amb altres reproductors, tenen altres problemes en els mateixos punt. Ja vaig comprobar que no fos un problema de la descàrrega, peo al forum ja em van confirmar que també els passava.

Donat que aquest és el forum del Servei Tècnic, potser hi ha algú amb experiència que sabrà com es pot solucionar el problema o com reparar-los.
Moltes gràcies.

P.D: Pels comportaments observats en els diferents reproductors, les dades hi son complertes, només que en algun punt hi ha algun tipus d'error que jo no se identificar.

EDIT: Ja ha estat solucionat amb un arxiu de verificació per corregir els errors. Moltes gràcies!
 
ROKILINUS
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 24 gen. 2014, 19:59

Re: [Solved][Capitols problematics] Inuyasha Kanketsu-hen

dv. 24 gen. 2014, 20:06

hola hi ha un problema amb el capitols one piece DLC Recopilatori dels Capítols 001 al 456 MEGA [161.44GB] [05/01/2014] hi ha molts q sen caiguts y yo el estic baixan sius plaus upodreu arreglar? ya q estic mol trist gracies y discupelu les molesties.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: [Solved][Capitols problematics] Inuyasha Kanketsu-hen

dv. 24 gen. 2014, 20:10

ROKILINUS ha escrit:
hola hi ha un problema amb el capitols one piece DLC Recopilatori dels Capítols 001 al 456 MEGA [161.44GB] [05/01/2014] hi ha molts q sen caiguts y yo el estic baixan sius plaus upodreu arreglar? ya q estic mol trist gracies y discupelu les molesties.

Em, crec que aixo ho has de demanar aqui: viewtopic.php?f=11&t=18108

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Majestic-12 [Bot] i 37 visitants