Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
glassonet

Ventilador CPU

dc. 20 jul. 2005, 02:28

Hem vui cambiar de ventilador de la CPU (P4 3 Ghz) ja que el meu no va molt be, hem podeu recomanar algun????

moltes asies!!!!!!

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 20 jul. 2005, 03:24

http://www.alternate.es/html/shop/produ ... no=TQXM12&

Han suggerit aquest per 59 euros a un post anterior
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dc. 20 jul. 2005, 07:32

Jo et recomano refrigeració liquida :yeah: . Menys soroll, el procesador mai havia estat a una temperatura tan baixa... :mrgreen: .

Una maravella :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 20 jul. 2005, 11:25

S'ha de vigilar amb la refrigeració líquida, pq n'hi ha que quan la cpu va a tope fan moooolt soroll (5 vegades més que un bon ventilador), depen de la qualitat de la mateixa.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dc. 20 jul. 2005, 12:53

Això és cert. Jo quan vaig anar a mirar-la ja sortia a la capça que com a molt el ventilador que no puc controlar aniria sobre uns 20 dB. L'altre com porta potenciómetre si els poses al mínim ni se'l sent :mrgreen: .

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
acayon
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: dg. 01 ago. 2004, 13:52
Ubicació: Madrid
Contacta:

dc. 20 jul. 2005, 13:35

Yo tengo una refrigeracion líquida sin ventiladores y va de lujo, lo único que tengo es 2 ventiladores de 12cm en la caja (uno delante y otro detras) y la verdad voy perfectamente. (eso si, tengo un PVI a 2800 con HT) y te puedo decir que lo he tenido dias y dias convirtiendo video sin parar al 100% la CPU y no ha pasado de 56º (bueno, un par de veces me llego a 58 grados, pero porque en casa hacia muuuucho calor porque me habia dejado la ventanas abiertas ^^u.

Eso si, la refrigeracion que me compre yo (una XIce) me costo 360? y la compre en coolmod ;-)


EDITO:
Se me olvidaba comentar que a parte de refrigerar la CPU tambien estoy refrigerando el chipset de la placa, que ese os puedo asegurar que se calienta un huebo..., así que 56º no me parecen mucho ;) ¿que opinais vosotros?
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dc. 20 jul. 2005, 16:35

Jo tinc un 3000 no sé si té HT o no xD. Els únics ventiladors que té és al radiador i a la bomba d'aigua. El que no entenc és com s'escalfen tant els nous pcs. El meu no pasa de 42º. Quan jugo si que es posa entre 46-49º pero no he arribat mai a 50º. La meva és una Evercool WC-202 Ultra i em va sortir per 100 ?.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 20 jul. 2005, 17:52

He mirat això http://www.tech-mods.net/modules.php?na ... view&id=42

Però aquestes bombes no refrigeren també la font d'alimentació no? Pq també deunidó el sorrol que deu fer de per si.... Actualment jo vaig amb dos ventiladors cutres, un per cpu i un per la font i foten una fresa que deunidó....
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dc. 20 jul. 2005, 18:02

Aquest és el meu :mrgreen: . Un bloc és per la CPU i l'altre per la GPU de la gràfica, encara que la pots posar al chipset de la placa com ha fet en acayon si no vols posarli a la gràfica. La font d'alimentació no la toquen.
De font d'alimentació em vaig tenir que comprar una de servidor perquè m'he fos 3 en el que portava d'any del pc nou xD. Amb aquesta no he tingut cap problema :wub:.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
acayon
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: dg. 01 ago. 2004, 13:52
Ubicació: Madrid
Contacta:

dj. 21 jul. 2005, 08:13

Mad93 ha escrit:
He mirat això http://www.tech-mods.net/modules.php?na ... view&id=42

Però aquestes bombes no refrigeren també la font d'alimentació no? Pq també deunidó el sorrol que deu fer de per si.... Actualment jo vaig amb dos ventiladors cutres, un per cpu i un per la font i foten una fresa que deunidó....

Hay fuentes de alimentacion que no tienen ventilador. Creo que SilentX o algo asi era la marca... También las hay que llevan un ventilador de 12cm (menos revoluciones=menos ruido :P)
Yo antes tenia problemas con los discos duros (el SerialATA se me ponia a 65º (que es demasiado y os puedo asegurar que ahora con la caja nueva, como delante de los discos duros tengo un ventilador de 12 metiendo aire en la caja, los discos duros rara vez me pasan de 40º ;-))

De todas formas el ventilador que mas ruido hace suele ser el del micro que va a mas revoluciones ;-), así que el de la fuente no me preocupa.
Como ya he dicho, es cutrilla, y casi no suena :D

Pyzzy ha escrit:
Aquest és el meu :mrgreen: . Un bloc és per la CPU i l'altre per la GPU de la gràfica, encara que la pots posar al chipset de la placa com ha fet en acayon si no vols posarli a la gràfica. La font d'alimentació no la toquen.
De font d'alimentació em vaig tenir que comprar una de servidor perquè m'he fos 3 en el que portava d'any del pc nou xD. Amb aquesta no he tingut cap problema :wub:.

:adeu:

Por curiosidad, ¿cual te has comprado? :pregunta:

:adeu:
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dj. 21 jul. 2005, 10:37

De fuente la Tagan. No lleva regulador ni nada, lo hace ella sola pero no se le oye nada de nada. La mia es de 480 W pero las hay de menos potencia y creo que hay una superior.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dj. 21 jul. 2005, 10:39

Doncs jo tinc un PIV 2,8Ghz HT, i ... vaig amb el ventilador ke em van donar els de intel juntament amb la CPU.
La CPU no em passa mai de 50º.

Trobo k la refrigeració liquida val massa pasta. preferiria gastarme més en la PB o en una bona grafica :mrgreen:
 
Avatar de l’usuari
acayon
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: dg. 01 ago. 2004, 13:52
Ubicació: Madrid
Contacta:

dj. 21 jul. 2005, 11:27

jeje, 50º a mi no me pasa de los 56 y refrigerando el chipset, que da por culo, porque se calienta bastante... Y sin ventiladores ¿no esta mal, no?
 
Avatar de l’usuari
Vincent
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 571
Membre des de: dl. 31 gen. 2005, 22:05
Ubicació: Ziltoidia 9

dj. 21 jul. 2005, 11:43

Tindries de dirnos quin socket tens, tot i que crec que aquest t'anirà, es la crem de la crem aquest XP-120, y si tens el So. 775 pillat l'adaptador
 
Anonymous

dg. 24 jul. 2005, 18:58

Pregunta tonta: Com es mira???

Puc tenir problemes tenint el pc engegat de les 9 a la 1???
Tint un p4 a 2.80

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants