Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

No m'aparèixen totes les fonts a l'emule

dl. 15 jul. 2013, 15:30

Hola,

Dec tenir algún problema de configuració o alguna cosa, el cas és que tinc ID alta al KAD y a l'emule normal, i he descarregat amb aquesta configuració moltíssimes coses (DB edició definitiva d'albert wesker per exemple) sense problemes, però les releases d'en Tato25, on ell és l'única font, no m'apareix ell (per exemple a conan el nen del futur m'apareixen uns altres 2 usuaris). Ho vaig estar comentant amb ell a un fil i els 2 teniem l'emule posat, al mateix server, i res.

La cosa és que si això em passa amb forá usuaris més dec estar perdent una quantitat de fonts força important, tant per download com per upload (en tato25 no em podia trovar per l'emule de cap manera). No he fet cap configuració especial des de que el vaig instal·lar, posaré captures de tota la config si cal, a veure si algú sap com puc adreçar el problema.

Moltes gràcies!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: No m'aparèixen totes les fonts a l'emule

dt. 16 jul. 2013, 01:11

He de dir que en un dels dos disc durs que van caure juntament amb la placa base, hi havia la carpeta de l'emule i tota la configuració. En aquest fil a la primera pag. estic com a:
ed2k://|friend|tato25%2F28 [animelliure][vagos]|23234658520E223FE593032E50086F7A|/ però és de la vella configuració.

El nou és aquest:
ed2k://|friend|tato25_Shinsu[Animelliure]|AB775D2F570ED3196E6B041CEEB86F17|/
(És a les últimes pàgines del fil nombrat.)

Afegeix-me a veure si et surto, i de pas, miro si tu em surts a mi, perquè és molt estrany que cap dels dos ens veiem.
Imatge
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: No m'aparèixen totes les fonts a l'emule

dj. 18 jul. 2013, 22:03

He posat l'arxiu de de nou i he afegit el teu usuari nou hexadecimalment perquè faig servir la versió oficial de l'emule i aquests links d'amics no els puc fer servir. Jo diria que ho he fet bé (no té gaire misteri el format de l'arxiu). De tota manera dels 56 usuaris d'animelliure només tinc un que s'ha conectat en tot el dia (perquè l'emule ha omplert les dades de versió de l'emule, etc) i em sembla força estrany...

Faig servir la version 0.50a oficial, seria millor canviar a una altra?
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: No m'aparèixen totes les fonts a l'emule

dv. 19 jul. 2013, 00:39

Jo faig servir el mod MorphTX v12.7.
Imatge
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: No m'aparèixen totes les fonts a l'emule

ds. 20 jul. 2013, 22:18

Me l'he posat i res, encara no em surts. L'albert wesker per exemple ara mateix sí que m'apareix com conectat a la llista d'amics.

Probaré amb el portatil quan pugi a veure si surts com a font allí i miraré a veure si puc esborrar configuracions sense perdre els credits i tal...
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: No m'aparèixen totes les fonts a l'emule

dg. 21 jul. 2013, 06:54

Ei, bon dia! Vull aclarir que per les nits desconnecto el pc. Potser per això no t'apareixia.
Ara mateix, estic acabant de pujar un parell de coses a mediafire i també el tinc apagat l'emule, però en acabar la pujada, l'engego.
Imatge
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: No m'aparèixen totes les fonts a l'emule

dl. 12 ago. 2013, 21:32

Ara mateix t'estic veient com a font de gungrave!

T'intento enviar un missatge per emule (morph 12.17) pero tota l'estona em dóna error al intentar enviar el missatge, el qual em resulta estrany.
També em surt que tens la cua plena.
Acabo de tornar-ho a mirar metre escribia aquest missatge i ja no em surts :S

Tinc 4 dels 5 capítols de gungrave al 0,0 (el primer se'm va baixar, pero d'un altre usuari).

No sé si és que estàs massa sol·licitat o realment hi ha algun problema...
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: No m'aparèixen totes les fonts a l'emule

dl. 12 ago. 2013, 22:28

Hi ha alguna cosa que ha d'estar malament, per part teva o meva, perquè és impossible que tingui la cua plena. Tinc 5000 de límit. 21 que fan cua i 6 que descarreguen. Això sí, em diu que hi han 2 usuaris bloquejats.

Ha de ser algun paràmetre en la configuració que bloqueja la connexió entre el teu emule i el meu.

Quin material t'estàs baixant, apart del meu, per si et veig a la cua d'aquests altres usuaris i afegir-te com amic?
Imatge
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: No m'aparèixen totes les fonts a l'emule

dt. 13 ago. 2013, 17:50

Ara que ho penso com ara tinc el morph puc posar el friend link:

ed2k://|friend|suloku[Animelliure]|00000000000E00000000000000006F00|/

Ara mateix com ja se m'ha baixat bola de drac d'en wesker "només" tinc porco rosso (estancada des de fa mesos), roujin z, la llegenda dels 4 reis, rg veda i viewtiful joe, que sembla que poc a poc va descarregant (si l'arribo a aconseguir sencera la posaré en DD perque està super difícil de descarregar).
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: No m'aparèixen totes les fonts a l'emule

dt. 13 ago. 2013, 19:33

T'he afegit i al enviar-te un missatge també em dóna error. En diu que tens id baixa, lowid, que podria ser el motiu o no. Obre bé els ports al router i al firewall. Apart d'això, tens un hash d'usuari poc comú, masses 0 comparat amb altres usuaris.

No sé si tancant emule, obrint bé els ports fins que tinguis id alta, traient la carpeta config del directori emule, (posa-la a l'escriptori per exemple, no l'esborris), i iniciant de nou l'emule canviï la cosa.
Imatge
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: No m'aparèixen totes les fonts a l'emule

dc. 14 ago. 2013, 17:27

Doncs tinc ID alta amb tot. Lo de l'usuari no sé per què pot ser, fa molts anys que està la carpeta i potser vaig fer alguna cosa rara en algún moment i la vaig liar.

Saps si hi ha alguna manera de transferir només els crèdits? La resta de la configuració i tal estic segur que la tinc gairebé per defecte, així que m'és igual, però el tema de tornar a començar lo dels crèdits no em mola gaire, i menys ara que fa una setmana que gairebé no em baixa res i només puja.

edit:

Ya vimos que los más importantes son el « preferences.dat » y el « cryptkey.dat ». También es importante el clients.met, más que nada para respetar los créditos que tengan otros usuarios contigo. Ascenderán más rápido en tu cola, descargando antes, y por lo tanto, después tú ascenderás más rápido en las suyas.

Estos ficheros deben ser salvaguardados para una recuperación en buenas condiciones en caso de problema o en caso de cambio de versión.
Cada cliente que se conecta a otro de la red ed2k es conocido por su « userash » y no por su ID ni por su IP.
La clave de identificación de base o « userhash » es guardada en el fichero « preferences.dat ». Se crea automáticamente en el momento de la primera utilización de la mula. Ejemplo de « userash » :
A15E9203550DF62E540CEF789A416F26

Si esta clave no se protege contra los piratas, es posible se la "roben" y la utilicen otros usuarios malintencionados.



Sembla que amb aquests 3 arxius conservaria es crèdits sense més problemes, així que aprofitant que el morph no s'instal·la vaig a probar a posar-ho en una altra carpeta amb aquests arxius a veure què passa, i si no, doncs provaré amb una instal·lació nova.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: No m'aparèixen totes les fonts a l'emule

dc. 14 ago. 2013, 21:05

No sé noi, l'única cosa que et puc dir, és que ara m'apareixes amb el nick de "algarve" i no pas sulocku[animelliure], i ahir tenies una altre nom també.

Jo de tu, començaria de nou, ja que sembla que tens el compte robat, (sincerament ni idea com arriben a aconseguir-ho), i no utilitzis els ports per defecte de l'emule, 4461, 4662, 4665 i 4672.
Imatge
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: No m'aparèixen totes les fonts a l'emule

dj. 15 ago. 2013, 14:49

He borrat tota la carpeta de configuració, aqui el meu friend link nou a veure si amb això ja va bé:

ed2k://|friend|suloku [animelliure][totsrucs]|87657AA8DA0EE9759A4A8BF5B4926F9C|/

edit: s'accepten consells de configuració del morph :p
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: No m'aparèixen totes les fonts a l'emule

dj. 15 ago. 2013, 16:25

Afegit. Bé, com a mínim tens un hash d'usuari més normal.

He llegit sobre el tema de ports, que recomanen obrir d'un valor alt. És a dir, dos entre el 45000 al 65000, (TCP i UDP) i no fer servir els que du l'emule per defecte. Jo els tinc d'un valor baix i 0 problemes.
Imatge
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: No m'aparèixen totes les fonts a l'emule

dj. 15 ago. 2013, 16:45

Quan vaig fer ahir lo de guardar només la configuració necessaria per mantenir la identitat ja vaig canviar els ports també (els posa aleatoris encara que sigui per defecte, al menys el morph) i no va solucionar res. Com que ara sembla que tot funciona bé i per fi estàs de fonts espero que també em surti més gent que potser abans no em sortiar i se'm baixen algunes coses sense gaires fonts (viewtiful joe per exemple).

Moltes gràcies per tot!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 41 visitants