Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Perdua de qualitat al canviar de format?

dt. 20 ago. 2013, 11:59

Hola a tothom, doncs volia saber si perdo qualitat si canvio de .mkv a .mp4 o a .xvid ?
 
Avatar de l’usuari
Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 918
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

Re: Perdua de qualitat al canviar de format?

dt. 20 ago. 2013, 12:53

T'ho diré generalment: si el canvi que fas és únicament de contenidor, sense compressió, no perdràs gens de qualitat. Si el canvi que fas és de contenidor i al mateix temps tornes a comprimir, perdràs qualitat segur, però pots perdre poca qualitat depenent del còdec i del bitrate que li posis.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Perdua de qualitat al canviar de format?

dt. 20 ago. 2013, 15:28

La veritat és que no hi entenc gaire, tinc una serie en Bluray-rip que pesen 1Gb cada un, son .mkv i per això els volia passar a .mp4 que pesa menys (crec) però no se si es perd molta qualitat.
 
Avatar de l’usuari
OPWar
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 181
Membre des de: dg. 10 abr. 2011, 20:29
Ubicació: Parc d'atraccions Sabaody

Re: Perdua de qualitat al canviar de format?

dt. 20 ago. 2013, 16:38

condedooku ha escrit:
La veritat és que no hi entenc gaire, tinc una serie en Bluray-rip que pesen 1Gb cada un, son .mkv i per això els volia passar a .mp4 que pesa menys (crec) però no se si es perd molta qualitat.


Els contenidors com ho diu el seu nom es el que conté els arixus es a dir els audios, videos, ...
Si el teu codec de video es un d'aquests crec que podras passar-ho a .mp4 sense problemes MPEG-1, MPEG-2, MPEG-4 (A)SP, H.264/MPEG-4 AVC, VC-1/WMV.
També tens de veure el codec de l'audio si es MP3, WMA, AC3(DOLBY AUDIO), AAC, DTS i ALAC.
Per veure els codecs que tens en el video fas clic dret sobre el arxiu i fas clic a mediainfo(Exemple:
Spoiler: mostra
ImatgeImatge
)
Si no tens mediainfo, ho pots descarregar d'aqui: http://mediaarea.net/ca/MediaInfo es gratis i sense virus
Saluts :adeu:
ImatgeImatge
La nostra recompensa es troba en l'esforç i no en el resultat. Un esforç total és una victòria completa. Gandhi 1869-1948.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Perdua de qualitat al canviar de format?

dt. 20 ago. 2013, 18:01

Moltes gràcies ara ho tinc tot molt més clar :yeah:

:adeu:
 
suloku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1010
Membre des de: dl. 02 jul. 2007, 13:10

Re: Perdua de qualitat al canviar de format?

dc. 21 ago. 2013, 00:18

Avidemux és un programa que et permet canviar de contenidor molt facilment, i és gratuit.

Imatge

En aquesta imatge veus que a l'esquerra on posa "video" selecciones el codec de video, i on posa "audio" el d'audio. Si ho deixes en "copy" (l'opció per defecte) el programa no recomprimeix res i no perds qualitat. La tercera opció de la columna de l'esquerra on posa "format" és on selecciones el contenidor, si ho vols en mp4 doncs hauràs de seleccionar mp4 (vigila que sigui mp4 normal, perquè també té l'opció de mp4 per la PSP, playstation portable per si de cas).

Si també vols extreure els subtitols del mkv i guardar-los en SRT et recomano el "mkvextractGUI" per la tasca.

I ja que estem, jo per mirar els codecs faig servir el propi VLC fent "control+J", no té tants detalls com el mediainfo, però per aquestes coses ja em serveix.
 
Avatar de l’usuari
condedooku
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 818
Membre des de: dj. 18 feb. 2010, 18:24

Re: Perdua de qualitat al canviar de format?

dc. 21 ago. 2013, 10:40

Moltes gràcies suloku utilitazaré l'Avidemux per canviar de format

:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants