Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: Ajudeu-me a escollir

dl. 01 set. 2014, 16:43

magiblot ha escrit:
Mira, penjaré l'arxiu original al primer missatge per a que li intenteu fer alguna cosa.

Ok. De carregar-ho amb megui segur que l'obra. Ara bé, filtres i demés... ^^u :xiulant:

PD: Veig que has canviat el nom del fil. :huh: :lol:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: terminator ayudanos

dl. 01 set. 2014, 16:47

Perdoneu, pero no estic a casa (vacances) i no tinc el meu ordinador amb les eines, escric amb la tablet, em podeu resumir que pasa? de totes maneres tornare a la tarda o la nit.
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: terminator ayudanos

dl. 01 set. 2014, 16:52

terminator ha escrit:
Perdoneu, pero no estic a casa (vacances) i no tinc el meu ordinador amb les eines, escric amb la tablet, em podeu resumir que pasa? de totes maneres tornare a la tarda o la nit.

Bueno doncs es tracta que primer he preguntat quina font de vídeo era la millor, i després d'això he demanat ajuda per fer una conversió de bona qualitat. El tato25 m'ha recomanat utilitzar el MeGUI i després he passat a complicar-me amb els plugins de l'AviSynth buscant el millor resultat.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: terminator ayudanos

dl. 01 set. 2014, 16:57

magiblot ha escrit:
terminator ha escrit:
Perdoneu, pero no estic a casa (vacances) i no tinc el meu ordinador amb les eines, escric amb la tablet, em podeu resumir que pasa? de totes maneres tornare a la tarda o la nit.

Bueno doncs es tracta que primer he preguntat quina font de vídeo era la millor, i després d'això he demanat ajuda per fer una conversió de bona qualitat. El tato25 m'ha recomanat utilitzar el MeGUI i després he passat a complicar-me amb els plugins de l'AviSynth buscant el millor resultat.


Pero que vols exactament? un script? o tens algun problema o que?
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: terminator ayudanos

dl. 01 set. 2014, 17:03

terminator ha escrit:
magiblot ha escrit:
terminator ha escrit:
Perdoneu, pero no estic a casa (vacances) i no tinc el meu ordinador amb les eines, escric amb la tablet, em podeu resumir que pasa? de totes maneres tornare a la tarda o la nit.

Bueno doncs es tracta que primer he preguntat quina font de vídeo era la millor, i després d'això he demanat ajuda per fer una conversió de bona qualitat. El tato25 m'ha recomanat utilitzar el MeGUI i després he passat a complicar-me amb els plugins de l'AviSynth buscant el millor resultat.


Pero que vols exactament? un script? o tens algun problema o que?

Millor mira de llegir et tema ^^u
T'he cridat perquè en tato i jo estàvem parlant sobre l'script de l'avisynth, i ara ens havia sortit un problema però com que no ens hem sortíem hem pensat que ens hi podries ajudar (llegeix els missatges).
Tot i que també t'agrairia si coneixes cap mètode de desentrellaçat i downscaling millor que el que he estat fent servir.

PD: Ara m'he trobat que el problema ha desaparegut desactivant el TomsMoComp i l'UnDot però no entenc per què, ja que fins ara sempre havia estat utilitzant aquest filtre i no m'havia donat cap problema. No s'arregla seleccionant 'Bottom field first' en aquest filtre.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: terminator ayudanos

dl. 01 set. 2014, 17:09

Hola, no me llegit el tema sencer perque vaig per el carrer caminant, i no em sembla molt comode, si em dones una estona ho faig, sobre aixo del script, si vols cuan pugui agafar el ordinador, et faig un script a veure que et sembla, que t'agradaria fer-li a la imatge? enfocarla? netejarla tambe?
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: terminator ayudanos

dl. 01 set. 2014, 17:11

terminator ha escrit:
Hola, no me llegit el tema sencer perque vaig per el carrer caminant, i no em sembla molt comode, si em dones una estona ho faig, sobre aixo del script, si vols cuan pugui agafar el ordinador, et faig un script a veure que et sembla, que t'agradaria fer-li a la imatge? enfocarla? netejarla tambe?

Vale vale, llavors m'espero (i vigila que no te la prenguin!). Principalment es tracta de desentrellaçar i reduir la resolució (ja t'ho trobaràs quan tinguis temps de mirar l'arxiu font), però no sé quin procés extra milloraria la qualitat d'imatge.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: terminator ayudanos

dl. 01 set. 2014, 17:15

magiblot ha escrit:
terminator ha escrit:
Hola, no me llegit el tema sencer perque vaig per el carrer caminant, i no em sembla molt comode, si em dones una estona ho faig, sobre aixo del script, si vols cuan pugui agafar el ordinador, et faig un script a veure que et sembla, que t'agradaria fer-li a la imatge? enfocarla? netejarla tambe?

Vale vale, llavors m'espero (i vigila que no te la prenguin!). Principalment es tracta de desentrellaçar i reduir la resolució (ja t'ho trobaràs quan tinguis temps de mirar l'arxiu font), però no sé quin procés extra milloraria la qualitat d'imatge.


No et preocupis, que se mossegar jaja :lol: . Sobre aixo, despres cuant pugui agafar un ordinador em baxaire el archiu font, i fare un script, sobre lo de la imatge entrellasada, i ha uns filtres o procesos mes inteligents, pero gaire recomanable per algu que ha comensat amb aixo, perque et podries tirar hores i hores per entendre-ho, a mes primer has de entendre els altres conceptes, per aixo jo de tu faria servir un filtre que faci la feina prou be, i amb aixo vas tirant, a mes al ser dibuixos, pots posar-li un filtre per remarcar una mica les lines, per compensar la perdua de "nitidez" perduda per el entrellasat
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: terminator ayudanos

dl. 01 set. 2014, 17:50

@magiblot, aquí tens un tros de 20 segons del .ts obert i codificat per megui amb ffms2 sense filtres ni res. Només cropping, resolució i desentrellaçat.
Això sí, quina "chapuza" han fet a DCH. Passar un 4:3 a 16:9. :front:

prova
Imatge
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: terminator ayudanos

dl. 01 set. 2014, 17:54

Jo no conec gaire aquesta serie, pero no seria millor que fes servir raws japonesas? la cualitat de les emisions de la tele, son lamentables en tots els sentits, mira que emitir una serie en la actualitat, en alta definicio (suposadament esclar) i amb entrellasat... Els hauria de fer vergonya.
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: terminator ayudanos

dl. 01 set. 2014, 18:22

terminator ha escrit:
Jo no conec gaire aquesta serie, pero no seria millor que fes servir raws japonesas? la cualitat de les emisions de la tele, son lamentables en tots els sentits, mira que emitir una serie en la actualitat, en alta definicio (suposadament esclar) i amb entrellasat... Els hauria de fer vergonya.

Si les tingués aquest post ni existiria.

Comparació amb el vídeo d'en tato25:

Meu (TomsMoComp+UnDot+Crop+Spline16Resize+LimitedSharpenFast+MSharpen):
Imatge

Seu (Desentrellaçat, crop i resize només):
Imatge

Crec que hauria de baixar els valors d'MSharpen.
(Ara faig una comparació d'una escena entrellaçada)

EDIT:

Meu:
Imatge

Seu:
Imatge

Filtre de desentrellaçat decomb (Directe des del VirtualDubMod, AR 5:4):
Imatge
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: terminator ayudanos

dl. 01 set. 2014, 18:46

Jo crec que no pots obtenir un video "perfecte" perque ja de per si l'anime original era a 23,976, aqui a espanya l'emeten a 25 fps, amb aquesta transformacio que fan ja tens defectes al video com son el ghosting i el entrellaçat...

Tot i aixi, els ultims exemples que has posat m'agrada mes el teu magiblot, pero com dic, no es poden fer miracles amb una font de video com aquesta ^^u
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: terminator ayudanos

dl. 01 set. 2014, 18:51

fabrebatalla18 ha escrit:
ghosting i el entrellaçat...


Això és cert, el vídeo que han emès per la tele ja és de sí un problema. Però no he estat capaç ni de trobar una altra release a Google (hi ha una de CanalSur); m'encantaria obtenir els vídeos originals però no sé on els donen xD
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: terminator ayudanos

dl. 01 set. 2014, 19:00

Renoi, veient les imatges, es nota que te ghosting i entrellasat si... mare meva, quin fastic de emisio fan a espanya... per cert jo he vist en asiandvd uns dvds americans, segur que es millor que aixo, el que nose es si tenen fonts.
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: terminator ayudanos

dl. 01 set. 2014, 19:41

terminator ha escrit:
Renoi, veient les imatges, es nota que te ghosting i entrellasat si... mare meva, quin fastic de emisio fan a espanya... per cert jo he vist en asiandvd uns dvds americans, segur que es millor que aixo, el que nose es si tenen fonts.

No me'n puc crear compta, també em tenen banejat al canal IRC.

Algú pot enviar una invitació a magiblot@hotmail.com?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants