Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Jmslash

Audio a PCM 22050, 8 bits i mono

dj. 20 oct. 2005, 21:50

Hola...

Pos tinc aquest dubte, tinc un wav però el vull en estes característiques i no sé quin programa usar ni d'on treure'l i totes estes coses...

Help XDDD

S@lu2.
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dj. 20 oct. 2005, 22:28

Si l'extreus d'un capi el virtualDubMod t'ho fa.

:adeu:
 
Jmslash

dj. 20 oct. 2005, 22:49

Ese és el problema, que si no le echas fitxa por mucho que xane... XDDDD He provat de fer el que dius, amb el save wav, serà que he de fer demux? no pot ser demux perquè me traurà l'audio en mp3 i tornem a estar en lo mateix.

El wav que m'ha tret el virtual no me'l deixa obrir el subs station alpha :no:

Thanks per la solució però no xuta :huh:

S@lu2.
 
Avatar de l’usuari
Meil Mitsui
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 706
Membre des de: dg. 06 juny 2004, 20:24
Ubicació: Earth

dj. 20 oct. 2005, 23:02

no estic segura, ho hauria de mirar, però quan jo vull remenar audios faig servir l'audacity, de l'adobe. El trobo molt complet.
ImatgeImatgeImatge
 
Lord Vegeta

dj. 20 oct. 2005, 23:24

Sony Soundforge :mrgreen:
 
Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dv. 21 oct. 2005, 00:25

Fas click dret a sobre de l'audio-> Full Processing Mode
Un altre cop click dret-> conversion

Marques les característiques que vols i ja està.

Et recomano que posis la de High Quality. Una altre opció és utilitzar com han dit el Sound Forge o derivats.

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 21 oct. 2005, 01:14

Et deus confondre, audacity és open source, no és pas d'adobe.

Jo tiro amb el virtualdub a seques per extreure l'audio amb aquestes característiques, trobo que el suport per audio és millor que no pas al virtualdubmod, al menys més clar per mi.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Jmslash

dv. 21 oct. 2005, 01:52

Pizzy m'ha agradat molt la teva explicació detallada per a tontos XDDDDDDDD No tenia ni idea que podies configurar això abans d'extraure l'audio :yeah:

Ja ho he aconseguit, era molt fàcil que vergüenza XD El subs station l'ha carregat sense problemes i se sent de p*** mare. El problema és que ara estic enganxat i no dormiré esta nit jugant amb els subs i sincronitzant-los amb l'audio però moltes gràcies a tots per l'ajuda ;-)

Ah! una última coseta, no crec que sigui necessari obrir un altre fil i ho he preguntat aquí i potser no ho ha vist ningú. Quina és la font que usa animelliure per a fansubejar Bleach? és que m'agrada molt i... :xiulant: :xiulant: :xiulant:

Per als karaokes ja obriré un altre tema quan me pilli la inspiració XDDD

S@lu2.

EDIT: És possible que la font es digui jester? Com combineu els colors per a què quedi més o menys llegible? vull dir un borde exterior negre, després un borde blanc interior i finalment el color. És que me queda soso XDDD

Imatge

Imatge

Accepto consells etc etc
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

dv. 21 oct. 2005, 12:42

Jmslash ha escrit:
Ah! una última coseta, no crec que sigui necessari obrir un altre fil i ho he preguntat aquí i potser no ho ha vist ningú. Quina és la font que usa animelliure per a fansubejar Bleach? és que m'agrada molt i... :xiulant: :xiulant: :xiulant:

Per als karaokes ja obriré un altre tema quan me pilli la inspiració XDDD

S@lu2.

EDIT: És possible que la font es digui jester? Com combineu els colors per a què quedi més o menys llegible? vull dir un borde exterior negre, després un borde blanc interior i finalment el color. És que me queda soso XDDD

Imatge

Imatge

Accepto consells etc etc


Això és cosa meva.
Del que és tracta és de fer dos estils. El que serà el borde exterior ha de tenir una mica més de borde que l'altre estil.
Llavors, vas fent la edició com sempre. i quan hagis acabat copies totes les linies, i les enganxes (al final per exemple). I a totes aquestes linies que has enganxat, li poses l'estil de lletra exterior (que li hauràs posat el borde negre i una mica més gran que els altres estils). Per acabar, has de fer que, per a evitar pastramis, les linies d'estil normal estiguin a una capa superior que les linies amb el borde exterior (Ull! que això és fa amb Medusa, que el SSA no té capes).
Per acabar, has de treure de les linies amb borde exterior, tot allò que sobri (tot allò que tingui una situació diferent de la normal. Com notes a la part superior, cartells,...).
Per acabar, ho has de desar en format ASS. Ja que si ho fessis amb SSA, perdries la informació de capes i algua cosa més.

La lletra és la Jester.

Si no t'aclares... et fots.

(I m'afegeixes al messenger que t'ho explicaré detalladament).
 
Jmslash

dv. 21 oct. 2005, 15:53

Cloud ha escrit:
Si no t'aclares... et fots.

(I m'afegeixes al messenger que t'ho explicaré detalladament).


Pos de moment m'estic fotent bastant XDDDDDDD Joder no entenc RES ^^u Ara no puc ficar-me, si no m'aclareixo doncs gràcies per l'oferiment d'explicar-m'ho detalladament encara que no m'agradaria fer-te perdre molt de temps.

Ja et contaré. S@lu2 i thanks.
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

dv. 21 oct. 2005, 16:54

Jmslash ha escrit:
Cloud ha escrit:
Si no t'aclares... et fots.

(I m'afegeixes al messenger que t'ho explicaré detalladament).


Pos de moment m'estic fotent bastant XDDDDDDD Joder no entenc RES ^^u Ara no puc ficar-me, si no m'aclareixo doncs gràcies per l'oferiment d'explicar-m'ho detalladament encara que no m'agradaria fer-te perdre molt de temps.

Ja et contaré. S@lu2 i thanks.

No, tranquil. No seria pas una molèstia.
Si m'afegeixes, ja ho parlariem diumenge per la nit o dilluns, que ara m'en vaig al poble.
 
Avatar de l’usuari
Meil Mitsui
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 706
Membre des de: dg. 06 juny 2004, 20:24
Ubicació: Earth

dv. 21 oct. 2005, 17:19

Mad93 ha escrit:
Et deus confondre, audacity és open source, no és pas d'adobe.

Jo tiro amb el virtualdub a seques per extreure l'audio amb aquestes característiques, trobo que el suport per audio és millor que no pas al virtualdubmod, al menys més clar per mi.


crec q no, tinc entès q l'adobe el va comprar o fer-se seu, com es digui, i el va renombrar per cool edit pro. Quan l'instalo em queda després per audacity.
ImatgeImatgeImatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dv. 21 oct. 2005, 20:21

No el pot comprar ja que és open source, en tot cas el pot copiar.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

dg. 23 oct. 2005, 19:34

No es deia adobe audition?
 
Avatar de l’usuari
Meil Mitsui
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 706
Membre des de: dg. 06 juny 2004, 20:24
Ubicació: Earth

dg. 23 oct. 2005, 21:46

això!! es q el confonc amb un altre q s'asembla. gracies per corregir-me :yeah:
ImatgeImatgeImatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants