Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Riim
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dv. 07 ago. 2015, 20:07

Xarxa KAD

dv. 07 ago. 2015, 21:10

Bona nit!

primer de tot comentar que m'ha encantat trobar aquesta pàgina amb tot de sèries de l'infància en català, un 10/10 per mi.

Escric per preguntar sobre el servidor KAD. He configurat ports i llista de servidors segurs pero no trobo on conectar-me amb aixó del KAD. Si algú pot orientar-me o simplement copiar la direcció per enganxar-la al emule em faria un favor.

Moltes gràcies!!!
 
LluisT
Usuari
Usuari
Entrades: 7
Membre des de: dt. 04 març 2014, 08:18

Re: Xarxa KAD

dc. 19 ago. 2015, 23:53

Com veig que fa dies de la teva consulta i no t'ha respost cap expert, intento donar-te un cop de mà, tot i que no sóc un expert.
Trobaràs tutorials d'emule per tot arreu, però el que et pot portar a confusió és (al menys a la versió catalana) el fet que a la dreta de la pantalla "KAD" (veuràs la pestanya a dalt) hi ha un lloc on es pot arrencar el KAD "des de nous clients" i en realitat en lloc de nous a l'original anglès deia "KNOWN" (és dir, coneguts). Per tant, per arrencar a treballar amb el KAD (i ho pots deixar així sempre) l'emule contactarà amb el KAD mitjançant els clients emule als que hagis accedit per mitjà dels servidors. A partir d'aquests clients coneguts ja contactes amb més gent.
Espero que la meva info et pugui ser útil.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 27 visitants