Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
bioARN
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 30 jul. 2016, 11:55

No se descarregar arxius

ds. 30 jul. 2016, 12:21

Soc nou i no se com descarregar en aquesta pagina. Estic acostumat a fer servir el torrent pero amb el enllaços que veig aqui no m'aclaro. Algú em pot ajudar??
 
DrEaMeR86
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 124
Membre des de: dt. 02 des. 2008, 16:09

Re: No se descarregar arxius

ds. 30 jul. 2016, 15:33

Los torrents se bajan como siempre, y los magnets casi que igual:
https://www.youtube.com/watch?v=S9EXLLNsd2E
 
Avatar de l’usuari
Frydivx
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 422
Membre des de: dc. 23 maig 2012, 17:59

Re: No se descarregar arxius

dl. 01 ago. 2016, 13:53

bioARN ha escrit:
Soc nou i no se com descarregar en aquesta pagina. Estic acostumat a fer servir el torrent pero amb el enllaços que veig aqui no m'aclaro. Algú em pot ajudar??


Per descarregar els enllaços de descarrega directa fes servir el programa MIpony o Jdownloader (et recomano el primer, és més senzill de fer servir).
Ens alguns posts et donaran els enllaços directament, en el navegador nomès tens que picar amb el botó dret del mouse a sobre del enllaç i clicar en "Copia l'adreça del enllaç", amb el mipony obert, obtindràs un link, piques amb el botó dret del mouse i cliques la opció descarregar i llest, quan et trobis molts enllaços fes un "seleccionar tot" còpies i llest.
En el cas de enllaços encriptats, (ex: Megapost de One Piece), només has d'anar el botó de MEGA, escrius el captcha que et dona en la imatge i tens dues opcions Click n load (que és tipo com el magnet en el torrent) o bé via DLC que no és més que un simple contenidor on són tots els enllaços ben posadets, te'l descarregues, piques a sobre del arxiu que t'ha donat (amb el mipony obert, es clar) i et donarà els enllaços directament.

I ja no m'enrotllo més.

Salut.
 
bioARN
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: ds. 30 jul. 2016, 11:55

Re: No se descarregar arxius

dj. 04 ago. 2016, 13:03

Moltes gràcies per les respostes! Ho intento amb els links de Detectiu Conan i a veure que tal. :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants