Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

M'agradaria Saber Com Passar Un VHS Al Pc

dj. 01 set. 2016, 12:41

Bones un amic m'ha deixat unes cintes vhs de anime. El problema es que tenen el sistema Rec Anticopy. Hi ha algun sistema de conectar el reproductor vhs al pc per passar la pelicula.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 01 set. 2016, 14:29, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
Steve Maister
Moderadors
Moderadors
Entrades: 2285
Membre des de: dc. 05 març 2008, 18:16
Contacta:

Re: Com Passar Un VHS Al Pc

dj. 01 set. 2016, 13:21

Per què poses al títol "com passar un vhs al pc", i després no expliques com es fa? La gent entrarà pensant que has fet un tutorial, i després no dius res.

xagasa ha escrit:
El problema es que tenen el sistema Rec Anticopy. Hi ha algun sistema de conectar el reproductor vhs al pc per passar la pelicula.

Si ja saps que hi ha sistemes per conectar al pc, com tu mateix afirmes, quin problema tens? Per què no ens dius quins sistemes hi ha?

Aquest fil no te ni cap ni peus.
Imatge
Anime-Planet.com - anime | watch anime online | Anime-Planet | Twitter |
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: M'agradaria Saber Com Passar Un VHS Al Pc

dj. 01 set. 2016, 14:37

Steve Maister ha escrit:
Per què poses al títol "com passar un vhs al pc", i després no expliques com es fa? La gent entrarà pensant que has fet un tutorial, i després no dius res.

xagasa ha escrit:
El problema es que tenen el sistema Rec Anticopy. Hi ha algun sistema de conectar el reproductor vhs al pc per passar la pelicula.

Si ja saps que hi ha sistemes per conectar al pc, com tu mateix afirmes, quin problema tens? Per què no ens dius quins sistemes hi ha?

Aquest fil no te ni cap ni peus.

Tema del titol canviat. Error meu no ho especificava be lo que realment busco.
Tambe dir que es la primera web que comparteixo i que demano consells porto registrat molts anys però compartin uns 4 mesos.Vaig una mica perdut ja que teniu molts post diferents
i en altres web tot es en el post principal. De totes formes demano disculpes pel mal entes i demano ajuda ja que he vist pelicules anime ripejades
que nomes havien sortit en vhs amb el sistema Rec Anticopy i de alguna forma havien extret l'audio. Salutacions.
Total la pregunta era ¿Tinc que instalar algun programa al ordenador o simplement un cable del vhs al pc per pasarles?
Gracies.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: M'agradaria Saber Com Passar Un VHS Al Pc

dj. 01 set. 2016, 22:32

Ambas cosas, un programa para logicamente capturar el video del vhs, y logicamente un cable para conectarlo a la capturadora del ordenador, puede ser s-video (siempre que tenga el vhs) o cable de antena ( con la antena se consigue mucha menos calidad) luego con un software como por ejemplo VirtualVCR lo capturas en losless y luego lo reduces de tamaño con programas como virtualdub o megui, o directamente lo capturas comprimido aunque es mas recomendable si tienes disco duro de sobra primero capturarlo en losless
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: M'agradaria Saber Com Passar Un VHS Al Pc

dv. 02 set. 2016, 00:27

terminator ha escrit:
Ambas cosas, un programa para logicamente capturar el video del vhs, y logicamente un cable para conectarlo a la capturadora del ordenador, puede ser s-video (siempre que tenga el vhs) o cable de antena ( con la antena se consigue mucha menos calidad) luego con un software como por ejemplo VirtualVCR lo capturas en losless y luego lo reduces de tamaño con programas como virtualdub o megui, o directamente lo capturas comprimido aunque es mas recomendable si tienes disco duro de sobra primero capturarlo en losless

Muchas gracias por la explicación terminator. Me servira de gran ajuda. Saludos.
 
Avatar de l’usuari
Django
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 231
Membre des de: dl. 18 juny 2012, 06:32

Re: M'agradaria Saber Com Passar Un VHS Al Pc

dv. 02 set. 2016, 00:38

Yo utilizo Elgato Video Capture junto con un lector de VHS. Al tener un mac/apple es la única forma y bastante cara, el aparatito cuesta casi 100 euros... Si tienes windows será mas barato y fácil de encontrar. En tiendas de electrónica (yo fui al MediaMarkt por ejemplo) encontré el cable necesario, siempre puedes preguntar y explicar el asunto a los vendedores de por ahí. Es lo que yo hice y si no fuera porque eran todos para windows no hubiese hecho falta comprarlo por amazon xD.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: M'agradaria Saber Com Passar Un VHS Al Pc

dv. 02 set. 2016, 01:04

Django ha escrit:
Yo utilizo Elgato Video Capture junto con un lector de VHS. Al tener un mac/apple es la única forma y bastante cara, el aparatito cuesta casi 100 euros... Si tienes windows será mas barato y fácil de encontrar. En tiendas de electrónica (yo fui al MediaMarkt por ejemplo) encontré el cable necesario, siempre puedes preguntar y explicar el asunto a los vendedores de por ahí. Es lo que yo hice y si no fuera porque eran todos para windows no hubiese hecho falta comprarlo por amazon xD.

Lo mirare de hacer este finde ha ver si hay suerte. Saludos.
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: M'agradaria Saber Com Passar Un VHS Al Pc

dv. 02 set. 2016, 11:26

Hace algo de tiempo vi en Alcampo un disposivo que incluía los cables, el aparato y el software necesario para hacerlo, pero si ya no lo encuentras puedes usar un reproductor vhs, un cable s-video que puedas conectar al pc (si tiene entrada de s-video) o sino buscar adaptadores de s-video a euroconector (para el reproductor vhs, en caso de no disponer de entrada de s-video) y hdmi o usb para el pc, el caso es poder conectarlos, luego ya necesitarías un programa para capturar tanto el video como el audio, pero necesitarás mucho tiempo, es como si grabases un cd a una cinta de caset, has de escuchar el cd entero para que se grabe bien.
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

Re: M'agradaria Saber Com Passar Un VHS Al Pc

dv. 02 set. 2016, 14:54

El LogiLink, abans conegut com EasyCap: https://www.amazon.es/dp/B0013BXFLG/ref ... E1WGZ0AEJP

No sé per quin calaix deu estar el meu, però vaig poder digitalitzar bé unes comunions i una cinta amb programes que tenia grabats de VideoXoc. El software venia amb l'aparell, era un programa conegut del que no recordo el nom.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: M'agradaria Saber Com Passar Un VHS Al Pc

dv. 02 set. 2016, 15:48

Ok moltes gracies a tots. Creia que seria molt mes complicat. En resum cal tenir el video amb els cables necesaris i per lo que heu comentat la capturadora amb el cd dels drivers. Instalar un programa de gravacio. I posarse a la feina. Actualment m'heu comentat uns 3 programes per gravar la imatge del vhs. Mirare quin pot anar mes be. Salut.
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: M'agradaria Saber Com Passar Un VHS Al Pc

dg. 19 nov. 2017, 10:54

Hola, sé que aquest tema ja porta 1 any sense activitat, però m'agradaria saber al final com ho vas aconseguir, quin programa vas fer servir i els resultats.

Jo fa poc m'he comprat el LogiLink i he estat fent proves amb diversos programes (Honestech VHS to DVD 2.0, VirtualDub, Virtual VCR) però no acabo de trobar la solució, m'agradaria poder extreure el video i la imatge en la millor qualitat possible, vaig una mica perdut, he provat moltes vegades i no vull fer malbé més la cinta reproduint-la i rebobinant-la cada cop.
He buscat info per internet però no trec massa coses en clar
 
Avatar de l’usuari
AOCarallo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 149
Membre des de: dj. 24 jul. 2014, 12:02

Re: M'agradaria Saber Com Passar Un VHS Al Pc

dg. 19 nov. 2017, 12:20

Hace tiempo encontré uno o dos programas que hacían eso, pero nunca los probé, vi algún video y manual de como se utilizaba, pero sin probarlo no sabría decirte si funciona bien o no, o si es fácil de utilizar.

Hoy en día imagino que habrán aparatos preparados para pasar de VHS a DVD, pero tendrás que ir a tiendas especializadas, o ir a una tienda a que te lo pasen ellos.
 
Avatar de l’usuari
fabrebatalla18
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3515
Membre des de: ds. 11 juny 2011, 17:30

Re: M'agradaria Saber Com Passar Un VHS Al Pc

dg. 19 nov. 2017, 12:28

Crec que en aquest cas es les important el hardware que el software, aixi que dependra molt de la capturadora que tinguis (aparell).
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: M'agradaria Saber Com Passar Un VHS Al Pc

dg. 19 nov. 2017, 12:43

Tinc una PHILIPS VR 475 com la de la foto:

Imatge

I m'han deixat una AIWA GX915 com la del video:

https://www.youtube.com/watch?v=ZzqEW2T1JLY

El dispositiu que m'he comprat per a connectar el reproductor a l'ordinador és aquest:

http://logilink.eu/USB_20_Audio_and_Vid ... G0001A.htm
 
lizgon
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 317
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 18:33

Re: M'agradaria Saber Com Passar Un VHS Al Pc

dg. 19 nov. 2017, 12:51

Amb el programa honestech VHS To DVD 2.0 que m'he descarregat de la web del dispositu USB acabo de fer una gravació però el resultat és incomplet, l'he deixat gravant 1:30:00 i només ha gravat 50:26, ha millorat des d'ahir que van ser uns 10 minuts després d'1 hora i mitja. adjunto la info del video resultant:

General
Complete name               : C:\Users\Eduard\Documents\VHS to DVD\DVD_111556_0.mpg
Format                      : MPEG-PS
File size                   : 2.97 GiB
Duration                    : 50mn 26s
Overall bit rate            : 8 421 Kbps
Writing library             : honestech

Video
ID                          : 224 (0xE0)
Format                      : MPEG Video
Format version              : Version 2
Format profile              : Main@Main
Format settings, BVOP       : Yes
Format settings, Matrix     : Default
Format settings, GOP        : M=3, N=12
Duration                    : 50mn 26s
Bit rate                    : 8 000 Kbps
Width                       : 720 pixels
Height                      : 576 pixels
Display aspect ratio        : 4:3
Frame rate                  : 25.000 fps
Standard                    : PAL
Color space                 : YUV
Chroma subsampling          : 4:2:0
Bit depth                   : 8 bits
Scan type                   : Progressive
Compression mode            : Lossy
Bits/(Pixel*Frame)          : 0.772
Time code of first frame    : 00:00:00:00
Time code source            : Group of pictures header
GOP, Open/Closed            : Closed
Stream size                 : 2.83 GiB (95%)
Writing library             : honestech
Color primaries             : BT.601 PAL
Transfer characteristics    : BT.470 System B, BT.470 System G
Matrix coefficients         : BT.601

Audio
ID                          : 192 (0xC0)
Format                      : MPEG Audio
Format version              : Version 1
Format profile              : Layer 2
Duration                    : 50mn 26s
Bit rate mode               : Constant
Bit rate                    : 224 Kbps
Channel(s)                  : 2 channels
Sampling rate               : 48.0 KHz
Compression mode            : Lossy
Delay relative to video     : -40ms
Stream size                 : 80.8 MiB (3%)

Menu



Així tant el video com l'audio és lossy, i utilitzant el VirtualDub era lossles però l'àudio a mig video es distorsionava i la imatge era molt molt clara (excessiva lluminositat em refereixo, cremada), era una altra cinta però aquesta altra cinta amb el VHS to DVD 2.0 l'audio estava bé i la imatge també.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants