Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Trafalgarlaw99
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 02 set. 2016, 21:53

Problemes per descarregar

dv. 02 set. 2016, 22:07

Ei!
Sempre m'ha encantat l'anime i el manga. El fet de poder disfrutar-lo en català es algo genial.
El problema es que sóc nul amb les tecnologíes i no sempre sóc capaç de descarregar capítols.
Ja m'he descarregat la sèrie d'avatar la llegenda d'Aang sencera ja que no se perquè, al descarregar-la per Mega, (que tinc la app instalada al mobil "One plus 1) em sortien els capítols directament a la galeria del mobil. Ho estic probant amb altres series " slam dunk" i l'únic que axonsegueixo es descarregar-me el capítol però després no apareix a la galeria, i si em registro al Mega i entro a la app només hi trobo 4 fotos del meu mòbil!
La diferencia entre la serie d'avatar i la de slam dunk es que quan descarregava avatar, a la pagina de mega (que hi arribava clicant a l' enllaç) no hi havia cap dibuixet, només els capítols ordenats alfabeticament, en canvi amb slam dunk hi ha un dubuixet que sembla un paper amb una cremallera...

Si m'ajudeu seré mes feliç que el doraemon amb un dorayaki:)
 
Avatar de l’usuari
Adrià
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3028
Membre des de: dt. 24 jul. 2012, 21:11

Re: Problemes per descarregar

dv. 02 set. 2016, 22:22

Connecta per cable el mòbil al PC i busca a quina carpeta s'ha guardat. Encara que seria més fàcil baixar-s'ho pel PC i copiar-ho al mòbil.
 
Trafalgarlaw99
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dv. 02 set. 2016, 21:53

Re: Problemes per descarregar

dl. 12 set. 2016, 01:50

Gràcies!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants