Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Ajuda amb el Frame Rate

dj. 17 nov. 2016, 20:23

Doncs bé, tal com comento en l'assumpte us explico el cas.

Resulta que tinc una raw de vídeo que està en 23,97 FPS i vull sincronitzar un àudio que està en 25 FPS. Uso el MeGui per passar l'àudio a 23,97 FPS, i em trobo que "l'allarga" massa. Si miro la duració de l'àudio i la duració del vídeo gairebé és la mateixa (21:35/21:41, respectivament). Si començo a sincronitzar des del primer segon o des de l'últim segon, entremig es va desincronitzant. Què farieu en aquest cas? I quin programa m'aconsellerieu per sincronitzar?

Moltes gràcies.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Ajuda amb el Frame Rate

dj. 17 nov. 2016, 23:30

Un bon programa bo per sincronitzar audio i video com m'han comentat varis usuaris es el ''Audacity''
¿Algú seria tan amable de fer un tutorial pels que volem apendre a sincronitzar video i audio?
Moltes gracies.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Ajuda amb el Frame Rate

dg. 20 nov. 2016, 02:26

xagasa ha escrit:
Un bon programa bo per sincronitzar audio i video com m'han comentat varis usuaris es el ''Audacity''
¿Algú seria tan amable de fer un tutorial pels que volem apendre a sincronitzar video i audio?
Moltes gracies.


Para que? si en google existen miles de tutoriales.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Ajuda amb el Frame Rate

dg. 20 nov. 2016, 19:49

Si ja ho se que per google hi ha molts tutorials. Però no busco enciclopedies. ¿Busco un tutorial senzill?
 
david80scat
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 479
Membre des de: dv. 05 abr. 2013, 15:14

Re: Ajuda amb el Frame Rate

dg. 20 nov. 2016, 21:26

Si voleu ja podeu tancar el post, perquè al final ja m'he espavilat per mi sol.
xagasa sí que es cert que hi ha molts tutorial,molts programes etc. però tenia concretament aquest problema i no ho trobava enlloc,per això ho preguntava. Però el final me n'he pogut sortir. D'aquí una estona tinc pensat penjar el resultat del projecte que vull fer.
Un tutorial fàcil que he seguit és senzillament que els àudios segueixin la mateixa línia a la vegada, i anar movent per mil·lèsima de segon endavant o enrere fins que encaixi amb l'original Amb l'Adobe me n'he sortit millor.
 
Avatar de l’usuari
terminator
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3015
Membre des de: dt. 29 jul. 2008, 11:18

Re: Ajuda amb el Frame Rate

dj. 24 nov. 2016, 13:54

xagasa ha escrit:
Si ja ho se que per google hi ha molts tutorials. Però no busco enciclopedies. ¿Busco un tutorial senzill?


En google hay todo tipo de tutoriales, no vas a encontrar tutoriales en una pagina de descargar anime mas que en todo google, los hay de sencillos y de todo tipo, solo hay que molestarse en buscarlos
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: Ajuda amb el Frame Rate

dv. 25 nov. 2016, 10:14

No postejeu res que no sigui per aportar al motiu del fil sisplau.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants