Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

¿Com Puc Solucionar Errors D' Imatge En videos Mkv Versio 10 bits?

dl. 27 feb. 2017, 10:46

Bon dia fins ara no havia descarregat versions 10bits pel tema de ser poc compatible amb tv. Fa uns dies me comprat un reproductor Bluray combo amb ranuras per usb. Vaig probar un arxiu a veure si era compatible. I si que el reproduia. Nomès vaig fer la comprobacio sense mirar-ho complet el video. M' acabo de descarregar la serie completa de Berserk en HD 1080p 10bits i al posar a reproduir el capitol em trobo que en les zones fosques o depen quins colors es pixela i queden com uns quadrets. No es per tema de qualitat ja que cada capitol pesa uns 2 gb aproximadament.

-¿Hi ha alguna opcio de passar el video mkv 10 bits a 8bits sense que el mkv perdi qualitat?
 
Avatar de l’usuari
magiblot
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 211
Membre des de: dg. 28 jul. 2013, 15:23
Contacta:

Re: ¿Com Puc Solucionar Errors D' Imatge En videos Mkv Versio 10 bits?

dc. 01 març 2017, 13:22

No xagasa, el més fàcil serà mirar si el que va pujar Berserk també ofereix una versió en 8 bits. Si no, hauràs de reencodejar els episodis o veure'ls en un altre lloc.
De fet, els quadradets aquests que dius són l'indicador que el reproductor no és compatible amb la codificació en 10 bits.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: ¿Com Puc Solucionar Errors D' Imatge En videos Mkv Versio 10 bits?

dc. 01 març 2017, 16:48

magiblot ha escrit:
No xagasa, el més fàcil serà mirar si el que va pujar Berserk també ofereix una versió en 8 bits. Si no, hauràs de reencodejar els episodis o veure'ls en un altre lloc.
De fet, els quadradets aquests que dius són l'indicador que el reproductor no és compatible amb la codificació en 10 bits.

Moltes gràcies per la informació. Mirare si trobo una versió 8bits. :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants