Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
sanh130996
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dt. 11 abr. 2017, 17:31

No em deixa veure animes

dt. 11 abr. 2017, 18:01

Bon dia. Primer de tot he de donar-li les gràcies als administradors d'aquesta pàgina com a tots aquells que han fet i estàn fent actualment que gent com jo puga recerca sèries i poder veure-les en català.
Després he de dir que sent si escric d'alguna manera estranya però jo no sóc catalana sino valenciana i a més de que algunes paraules no són iguals porte uns quants anys sense donar valencià en l'àmbit educatiu.
Bé, ja no m'enrolle més... Hui m'he registrat en animelliure i el primer de tot és que no em deixa entrar amb el meu usuari. Això no m'importaria tant si poguera veure la sèrie que jo vuic (Detectiu Conan) però quan he entrat en els capítols d'aquesta sèrie i li donava clic al capitol que jo volia m'he trobat en que no em deixe entrar-hi; o no passa res o s'obri una pàgina amb un URL molt llarg i estrany. Volia saber si això és cosa meua o si és un error de la pàgina.

Moltes gràcies.
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: No em deixa veure animes

dt. 11 abr. 2017, 18:27

Bones.

Això és un problema tècnic que tens, et moc el fil al subfòrum de Servei Tècnic (Estaria bé que llegissis les normes).

Si et refereixes als capítols d'aquest fil, els enllaços que hi ha estan encriptats per seguretat i els pots descarregar amb JDownloader.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
ciclon6662
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: ds. 25 març 2023, 11:39

Re: No em deixa veure animes

ds. 25 març 2023, 15:45

Hola buenas tardes soy nuevo ¿Como se puede ver anime sin descarga?
 
borihiv2041212
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 26
Membre des de: dg. 09 jul. 2023, 14:58

Re: No em deixa veure animes

dg. 09 jul. 2023, 21:59

Hola. No puc entrar al fil que s'enllaça. Em podeu dir perquè?

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants