Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 793
Membre des de: dv. 24 des. 2004, 18:35
Ubicació: Delante de mi PC
Contacta:

programa bueno para kitar toda la mierda que se queda?

dg. 23 oct. 2005, 22:38

hay algun programa que elimine el monton de mierda que se queda cuando se navega por internet?

cada dos por tres me saltan ventanitas de publi y cosas raras diciendo que tengo un virus o un troyano o cosas asi... y que al darle clic me lleva a una pag web, como no para descargarse un programa de pago...
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 23 oct. 2005, 22:43

O firefox o posar la seguretat del navegador en alta (diria) tot i que potser et limita a certes webs.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
alfa80alfa

dg. 23 oct. 2005, 23:44

Hola,
Aquií tens el nom dun programa que fa neteja despies i coses dakestes, suposo q es lo q busques: Spybot - Search & Destroy
Espero q et sigui dajuda. ;-)
10!!! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

dg. 23 oct. 2005, 23:59

No facis servir IE.
 
Avatar de l’usuari
Meil Mitsui
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 706
Membre des de: dg. 06 juny 2004, 20:24
Ubicació: Earth

dl. 24 oct. 2005, 01:19

jo 1er elimino tots els arxius temporals d'internet i després li faig una bona passada amb l'Adaware. Mel neteja força, però no tot.
ImatgeImatgeImatge
 
Anonymous

dl. 24 oct. 2005, 14:29

Desde que utilitzo el Mozilla Firefox no m'ha tornat a passar lo dels Adware i Spyware, a part de l'antivirus...
 
Avatar de l’usuari
xuxim
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 575
Membre des de: dt. 08 juny 2004, 23:40
Ubicació: pel mon com Miquela ...

dl. 24 oct. 2005, 16:04

si utilitzes l'explorer, baixa't la barra de navegació de Google, és forsa forsa bona en aqst apartat dels pop-up.

:adeu:
Imatge
 
roboticmen

dl. 24 oct. 2005, 22:06

per borrar la merda es de borrar tot lo de la carpeta temporal, amb "el limpiadore del disco" i en la carpeta de c:\documents&setings en el del teu eqip en arxius temporals i en la carpeta configuracion local (em sembla q as de tenir habilitada la visio de tots els arxius).

si no entens alguna cosa avisa'm.

si es perque no surti publi i utilitzas ie fes el q et diu xuxim la barra dels pop-ups o utilitza el firefox. si es per borrar el adware i el espybots t'ho an dit en Meil Mitsui i alfa80alfa uns programes molt coneguts.
tb pots utilitzar un firewall.
 
robertm

dt. 25 oct. 2005, 18:13

jo recomano el ad aware,pels troyanos i merdes d'akestes i el Spybot - Search & Destroy i tamb el Microsoft AntiSpyware per netejarlo de programes espies
 
Pallando

dt. 25 oct. 2005, 23:07

Jo tenia aquest mateix problema, finestres que s'obrien dienme que tenia virus, i l'altra dia el Norton antivirus m'els va eliminar tots, i ja no han tornat a apareixa. :adeu:
 
Custos
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 47
Membre des de: dt. 01 març 2005, 20:16

dc. 26 oct. 2005, 19:11

Utilitza el ccleaner,aquest neteja de tot!! ARxius temporals, arxius inservibles......

:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants