Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Posible Virus Al Jdownloader 2?

dv. 03 nov. 2017, 11:46

Bon dia. Desde avui el jdownloader2 el malwarebytes me l'està detectant com a virus i l'elimina. ¿Li ha pasat a algú més? Porta temps instalat i fins ara no m'havia donat problemes. Utilitzo el jdownloader que va posar fabrebatalla18 a la web. He borrat la carpeta de arxius de programa i le tornat a instalar i em trobo amb el mateix problema.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1966
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: Posible Virus Al Jdownloader 2?

dv. 03 nov. 2017, 15:28

Ves a la web del jdownloader i descarrega jdownloader des d'allà. Jo utilitzo Kaspersky free i cap problema.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Posible Virus Al Jdownloader 2?

dv. 03 nov. 2017, 16:15

En principi Porto com 2 anys fent servir aquesta versió que va posar fabrebatalla18 i es la que més me fiat fins ara. El tema és que mirant a cuarentena del malwarebytes em surt la extensió que ha capturat com a adware. Seria saber si la extensió és part del programa O no. Si fos part del jdownloader seria posar com excluir aquesta extensió. La de la pròpia web del jdownloader abans era la pitjor en tema de publicitat i spiware.
 
Avatar de l’usuari
Loco87
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 676
Membre des de: dg. 01 feb. 2015, 17:32

Re: Posible Virus Al Jdownloader 2?

dt. 07 nov. 2017, 16:10

Jo fa mesos em vaig instalar el malwarebytes i vaig deixar de poder accedir al meu compte(Cuentas de Usuario) de l'ordinador. Només podia usar un compte temporal que es borrava si apagava l'ordinador. Total, que vaig tenir la sessió oberta des del Març fins al Juliol, fins que accidentalment em vaig càrregar el disc dur a causa d'un "copet" que li vaig fer sense voler! Ara, el jDownloader sempre m'ha funcionat bé, també quan vaig tenir el malwarebytes instalat. Deu ser problema amb l'extensió.
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: Posible Virus Al Jdownloader 2?

dc. 22 nov. 2017, 15:18

Jo la solució que he tingut de fer és posar el programa jdownloader com a extensions a la secció del malwarebytes. No sé si aquest programa es massa extricte però en la majoria de pàgines em surt el missatge de alerta. El tinc en versió premium.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants