Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

(Solucionat) Perdua de velocitat internet wifi desde la actualització windows 10 creators update

dj. 11 gen. 2018, 12:54

M'explico: Porto com 2 setmanes que la velocitat del meu internet a baixat a la meitat. No sabia de on venia l'error i lo primer va ser trucar a la meva companyia on tinc contractada la meva linia internet.
Despres de moltes i moltes comprobacions em van dir que tot estava correcte i que no hi trobaven cap error. Em van dir que no fos culpa del ordenador i que li fes un formateig.
Un cop fet el formateig i sense res instalat vaig fer el test de velocitat i estava igual. ¿Algu s'ha trovat amb aquest cas? Això em pasa desde la ultima actualització de windows 10 la anomenada creators update.
xagasa l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. 13 gen. 2018, 01:16, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: ¿Com puc solucionar la perdua de velocitat internet wifi desde la actualització windows 10 creators update?

dj. 11 gen. 2018, 19:06

El primer que has de mirar és l'Administrador de tareas i a la secció de Rendimiento comprovar quant ample de banda s'està emprant.

A la llista de procesos també pots veure quin ample està gastant cada procés.

A jo m'ha passat això alguna vegada després de formatejar o alguna mega actualització d'aquestes, perque el windows update s'hi posa a descarregar més actualitzacions. Així que l'única solució és deixar-lo encés fins que acabi, s'hi pot arribar a estar hores.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: ¿Com puc solucionar la perdua de velocitat internet wifi desde la actualització windows 10 creators update?

dj. 11 gen. 2018, 22:57

Moltes gràcies per la informació. Deixaré a la nit l'ordenador obert sense que faci res més i aveure si és el tema de packs update de Windows 10.

Edit: Doncs si que era això. Per lo que he anat comprovant ha anat fent moltes actualitzacions. Solucionat. Moltes gràcies. :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 30 visitants