Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
sandra

Una pregunta sobre el processador

dt. 25 oct. 2005, 09:56

BOnes. Ahir xafardejant per ki a l'ordinador, vaig veure kel meu processador actualment va a 3000Ghz, pero ke pot nar a una velocitat màxima de 3733Ghz. He buscat a la bios a vere com es fa per cambiar la velocitat, pero nomes em surt 3000 o manual. xD algu sap com es fa? (mes k res per saber-ho, ja ke nose si taria b ferlu nar al maxim)
ACies x adelantat :yeah: :adeu:
 
Avatar de l’usuari
llavitrancho
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 414
Membre des de: dl. 08 des. 2003, 20:01
Contacta:

dt. 25 oct. 2005, 14:24

joder vaya processador 300Ghz.. tens lordinador mes potent del mon!!! xDDDDD sera a 3 Ghz... :bleh:

no, no se com es fa x canviar-ho xo =mn no se pq ho vols canviar si deus anar sobrada amb 3 Ghz ¬¬ :yeah:

un salut!!!
Imatge
 
glassonet

dt. 25 oct. 2005, 15:32

jo se com cambiar-ho, xo no t'ho dire :P

no, en serio, no ho canviis que si no sobreescalfaras massa la cpu i pot fer.. puff!!!

crec que era a la part de configuracions o algo així, no m'enrecordo... ^^u

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 25 oct. 2005, 20:16

Encara que "aguanti" 'estreses' el micro i acaba deteriorant-se abans.. (per no dir que hauries de millorar-ne la ventilació quasibé amb certesa).
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
sandra

dt. 25 oct. 2005, 21:07

uoooooo xDD no me n'havia adonat ke havia posat 3000Ghz j0j0j0j0 xDDDD mes k res u preguntava per curiositat. Em va perfecte a 3000, i no necessito ferlu escalfar més del compte xDDDD

(mad, aixo es una cosa k tinc pendent lu d la ventilacio xDDD ara d moment nom puja la temperatura tant com els primers dies (75º xDDDDDDDD no es broma) ara m'arriba als... 60 si el tinc al 100% durant moltissima stona xD)

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 25 oct. 2005, 22:34

70 graus... deu nidó (he arribat als 80 jo, però amb el disipador mal posat :plora: el portàtil arriba als 90 sense gaire esforç... però és un altre tipus de xip).

El micro millor no tocar-lo i menys si ho fas sense gaire coneixement, sense ànims d'ofendre, doncs la broma pot sortir molt cara, i més si el micro és novet com el que dius...
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dt. 25 oct. 2005, 22:40

ei poca broma ke la sandra esta estudiant infurmatica ee? :bleh:
xD percert ke mira ke kunectarte a mig de clase avui.... ¬¬ ^^u xD
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 25 oct. 2005, 22:43

D'aquí que hi hagi el "si" pq no ho sé pas jo que estudia :P
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
hectorp21
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 393
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 13:43
Ubicació: Soy de Castellón

dt. 25 oct. 2005, 22:58

Yo q el mio tmb es como el d Sandra a velocidad digo...y a mi tmb se m calienta es lo q tiene ser AMD...ultimamamente ni kitando la carcasa se m enfria...y eso q no es verano...el problema del mio es q se calienta muy rapido...a la media hora d estar enchufao ya va a 40 grados y no se no lo veo normal y + desde el verano q lo tengo " desnudo" vamos sin carcasa kiero decir,al menos luego se mantiene la temperatura, el problema viene cuando kiero jugar a algo o usar fixeros grandes q necesitan muxa carga( entonces el pc se m apaga)y m arriesgo a sobre calentamiento...si solo tuviera este problema con mi pc...si supierais las movidas q he tenido...y seguro q tendre.

A este paso m tendre q poner un refrigerante o algo,¿no creeis?, xq cosa del ventilador aunke kiza m moskea...no creo q sea
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 25 oct. 2005, 23:14

Home el meu va a 48 ara i la càrrega és poca. Jo diria que és una temperatura normal. El que se t'apagui ja no XD Tens ventilació autoregulada?
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Uzu
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 6307
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 15:33
Ubicació: Al fons a la dreta, com els lavabos.

dt. 25 oct. 2005, 23:19

ara que tota la comunitat danimelliure cumensa a remenar els pc's, ara es el mument per a que tots petin xDD ^^u
jo el meu pc es preocupant la temperatura ke magafa a ratos, el tinc obert per tots custats i am un lector de DVD menus, ke apar ke sem va trencar, entrara mes aire digo yo! :blink:
cada quan lapagueu els vostres trastus? jo eske lapagu tant com mafaitu...xD pels ki no ma cuneguin, 1 cop al mes (i el dia 5 en cumplu 17 ^^u ) pos eso, ke kada kuan lapagueu?
 
Avatar de l’usuari
hectorp21
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 393
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 13:43
Ubicació: Soy de Castellón

dc. 26 oct. 2005, 12:33

Mad93 ha escrit:
Home el meu va a 48 ara i la càrrega és poca. Jo diria que és una temperatura normal. El que se t'apagui ja no XD Tens ventilació autoregulada?


No lo se...eso = mi hermano q m compro el pc en su dia...lo sabra...yo tmb soy informatico como él, pero eso q m dices no lo hemos mirao nunca;pero supongo q se podra regular...no se...lo q si tmb puede ser es cosa del ventilador creo...weno ya lo miraremos...y sino pues m pongo un refrigerante o algo...asi seguro q no se m calentaria y tendria estos problemas
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 26 oct. 2005, 13:06

Els p4 (al menys els prescott) tenen un cable que surt del ventilador i s'endolla a la placa base, aixi la placa regula la velocitat del ventilador.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Daicon X
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 41
Membre des de: dc. 26 oct. 2005, 02:38

dc. 26 oct. 2005, 13:17

:excl:
Daicon X l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 17 juny 2009, 18:23, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
nadimix
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 354
Membre des de: ds. 07 maig 2005, 01:33
Ubicació: Badalona (Barcelona)
Contacta:

dc. 26 oct. 2005, 16:41

actualments els q menys s'escalfen son els amd 64 939 ames de ser molt mes potents q els p4 6xx y ya no dic esl de dobe nucli q els amds guanyen en un 94% de les proves als laboratoris en tot xddd
Anime Rakuen member
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants