Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Skapa
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 11 oct. 2018, 20:30

De MKV a Blu-Ray (dubtes novell)

dg. 14 oct. 2018, 22:09

Bona nit,

Sóc nou a Animelliure, i m'he baixat tot Bola de Drac Kai i les pel·lícules, i voldria gravar-ho a Blu-Ray. Els arxius que són MKV, des del PC tenen vàries pistes d'àudio i subtítols, i voldria saber algunes coses:

- Si ho gravo a Blu-Ray de doble capa, continuarà tenint l'opció de triar la pista d'àudio dins des d'un reproductor qualsevol, o bé necessito algun programa especial per fer-ho? Si és que sí, quin?
- Recomaneu algun programa en concret? Havia pensat el Nero Burning Rom de tota la vida, però fa molt de temps que vaig a base de pendrive i disc durs externs, però em faria gràcia i crec que surt més econòmic fer servir els Blu-Ray.

Gràcies i disculpeu la meva ignorància.

PD: si està respost en algun punt del fòrum, no ho he sabut trobar... :ein:
 
Avatar de l’usuari
xagasa
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3871
Membre des de: dl. 26 maig 2014, 10:16
Ubicació: Planeta M2

Re: De MKV a Blu-Ray (dubtes novell)

dl. 15 oct. 2018, 02:23

Jo no ho he probat pero diria quasi segur que si graves aquests capitols en un bluray els podras reproduir en qualsevol reproductor de bluray.
(Comproba les instruccions del aparell bluray aveure si reprodueix el codec MKV)
Et posare un exemple DVD VS Bluray.
-Dvd: Pots gravar capitols on els pots reproduir en qualsevol reproductor de DVD però te limid de 8,5 en cas de tenir dvds de doble capa.
-Bluray: igual que lo anomenat adalt pero en reproductor bluray. I ara be lo millor ''Un Bluray crec que es de 47 GB'' Osigui que en un sol disc de bluray et pot caber una serie completa. ''Depenent de la quantitat de capitols que tingui esclar''.

-El tema de ser de doble capa no hauria de impedir reproduir diferents tipus de pista d'audio. Al fer la grabació no modifiques cap arxiu.
(Si tens portatil durant la grabació tingues el portatil conectat a la corrent , no utilitzis la opció bateria ja que tens moltes posiblitats de que et doni fallo de grabació.)

Salutacions , espero haberte pogut ajudar. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
Skapa
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: dj. 11 oct. 2018, 20:30

Re: De MKV a Blu-Ray (dubtes novell)

dl. 15 oct. 2018, 17:07

xagasa ha escrit:
Jo no ho he probat pero diria quasi segur que si graves aquests capitols en un bluray els podras reproduir en qualsevol reproductor de bluray.
(Comproba les instruccions del aparell bluray aveure si reprodueix el codec MKV)
Et posare un exemple DVD VS Bluray.
-Dvd: Pots gravar capitols on els pots reproduir en qualsevol reproductor de DVD però te limid de 8,5 en cas de tenir dvds de doble capa.
-Bluray: igual que lo anomenat adalt pero en reproductor bluray. I ara be lo millor ''Un Bluray crec que es de 47 GB'' Osigui que en un sol disc de bluray et pot caber una serie completa. ''Depenent de la quantitat de capitols que tingui esclar''.

-El tema de ser de doble capa no hauria de impedir reproduir diferents tipus de pista d'audio. Al fer la grabació no modifiques cap arxiu.
(Si tens portatil durant la grabació tingues el portatil conectat a la corrent , no utilitzis la opció bateria ja que tens moltes posiblitats de que et doni fallo de grabació.)

Salutacions , espero haberte pogut ajudar. :yeah:


Gràcies xagasa per respondre tan ràpid, però voldria saber programes per fer-ho i que el blu-ray funcioni a qualsevol lector de Blu-ray (ho vull per guardar i poder-ho veure amb els meus fills d'aqui a uns anys, de moment amb Pingu es conformen).

Per altra banda hi ha el tema de l'àudio, que no sé si s'ha de fer alguna cosa per fer que des del reproductor es pugui seleccionar la pista i si els subtitols integrats podran ser seleccionables.

De les diferències amb DVD ja en tenia constància, però gràcies igualment.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 39 visitants