Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

Sr.Popo
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 136
Membre des de: dc. 08 juny 2005, 16:29

TDT ¿que necesito?

dt. 22 nov. 2005, 08:29

Hola a tothom!!!

Després que a la meva family li hagi caigut del cel una tele lcd :jaja: .... he pesnat en comprar un TDT perque al menys la tele
es pugui veure minimament bé. Se que venen aparells per conectar a l´antena( o al menys aixó em sembla a mi) ,pero...
necesito cap cosa més?, es a dir, l´antena colectiva ha d´estar preparada, o nomes conectan l´aparell ja podre rebre la
senyal digital sense problemes?

PD: Gracies per avançat!!!
Imatge

Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 22 nov. 2005, 11:22

En principi la instal·lació col·lectiva ha de ser molt vella pq no funcioni. Només comprant l'aparell demultiplexor ja n'hi hauria prou.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

Knives
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 349
Membre des de: dj. 13 gen. 2005, 16:25
Ubicació: Ubi... que?? To perdio, vamos...

dt. 22 nov. 2005, 18:38

Buena. Voy a aprovexar este post. jejeje :bleh:

Tengo el caxarro dl tdt. Uno k daban con la vanguardia, k se hablo en otro post.

Pos bueno... El caso es k en cuanto lo tuve lo fui a provar. Y la mayoria d canales (por no decir todos menos uno) se ven fatal. Como con interferencias. K se entrecorta.

Eso es normal? Y como lo soluciono?

Ademas, ultimamente la mayoria d canales no reciben señal. Sale como un mensaje d error d no me acuerdo k. :mrgreen: Esto supongo k será problema d ellos. Pero lo k me jode es lo anterior.

:adeu:
Imatge

La vida es un sueño de una mente imperfecta.

Mad93
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dt. 22 nov. 2005, 19:57

Quan dius tallat i demés suposo que deu ser com quan un avi està corromput. Has de mirar el nivell de senyal que sigui bo, que l'antena estigui encarada a collserola (que si ets de barcelona o voltants serà així).

Altra cosa pot ser que el teu amplificador (comunitari?) axafi molt la senyal...
Imatge

Knives
Sanshinchu
Sanshinchu

dt. 22 nov. 2005, 21:43

Lo k le pasa es k se va kedando la imagen piyada y se sobrepone a la siguiente... No se como explicarlo bien.

No se a k t refieres con eso, pero esta conectado a la antena comunitaria, eso si. Y si, soy d barna. La antena supongo k la pusieron bien en su momento.
Imatge

xavieru
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 00:45
Ubicació: Bcn (Païssos Catalans)
Contacta:

dt. 22 nov. 2005, 21:46

A mi m van dir k avien dinstalar un aparell a lantena comunitaria per a k la TDT s pogues veure. Casa meva te uns 20 anys no es tan bella...no? ^^u
Imatge
Membre de l'A.A.A.d'A

Mad93
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dt. 22 nov. 2005, 22:54

En comunitats potser has de fer arreglar-ho, crec que la data a partir de la que la majoria funcionaven bé, és a partir d'instal·lacions del 95 (no totes). Potser és degut a un deteriorament del senyal, la senyal analògica la reps bé?

Altre cosa que pots fer, és agafar directament la sortida comunitaria i veure allí si surt bé la senyal ... xD

O fins i tot provar-ho amb una d'aquelles antenes per a televisors petits, encara que sigui sense amplificador, una antena a sac.
Imatge

Knives
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 23 nov. 2005, 17:45

Puede k se vea mal por la instalacion, k será vieja.

La analogica si k la veo bien, excepto la tv3 k se ve como borroso...

A k t refieres con coger directamente d la salida comunitaria? Dl caxarro donde van todas las casas conectadas? No se como hacer eso. (tampoco me lo he mirao ni tengo ganas. jeje)
Imatge

Mad93
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dc. 23 nov. 2005, 22:15

O prova senzillament ha posar una antena cutre.
Imatge

robin_bcn_86
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 789
Membre des de: dv. 24 des. 2004, 18:35
Ubicació: Delante de mi PC
Contacta:

dc. 23 nov. 2005, 23:28

jejeje

llebo trabajando algunos dias en esto de la TDT :P

aun que la antena colectiva este adaptada (el cable soporta los DB adecuados) hay que cambiar la antena y los "amplificadores" o "repetidores" (se llaman modulos) que estan conectados justo despues de la antena del tejado, estos aparatos pueden ser analogicos o digitales, los analogicos son de los que hay ahora instalados en las casas, los digitales permiten amplificar la señal del TDT y entonces es cuando la TDT se ve bien, hasta entonces se vera como cuando tienes la tele sin antena, con rayas interferencias o ni se ven....

alguna duda????

:adeu:
http://animex-series.foroactivo.com/

Knives
Sanshinchu
Sanshinchu

dc. 23 nov. 2005, 23:36

Pues todo aclarado. Muxas gracias. :yeah:

Ara he puesto el tdt con un euroconector nuevo. Y los canales k se veian mal, se ven bien ya. Pero solo se ven esos. Los d tv3 y la city. Los demas pone eso d k no llega señal o algo asi.
Imatge

Hiei1

dj. 01 des. 2005, 15:44

Ara aprofito jo per fer unes preguntes:

Visc en una casa i no sóc de Barcelona xD i la meva antena és més nova k del 98, és del 2001 em sembla, llavors només comprant el descodificador ja se'm veurà bé?

Una altra pregunta és... si tens el descodificador i tal també es millora la kualitat de les cadenes analògikes? Esk he de reconeixer k a mi se'm veu prou malament la TV analògica...

I quin descodificador em recomaneu? Un descodificador simple k no valgui molt o un més caret k tingui interactivitat?

Mad93
Moderadors
Moderadors
Contacta:

dj. 01 des. 2005, 17:37

Jo tinc una merda de qualitat en analògic i tiro a casa amb tdt i digital+. L'aparell en cap cas millora la recepció d'analògic, són dues coses diferents.

Si la teva instal·lació no és comunitaria en principi no hauries de tenir-hi problemes.

L'últim depen de la teva cartera. Hi ha alguna cosa útil però la majoria d'aplicacions interactives són una mica parides, al menys així em sembla (dic mirant les del sat, que el tema va igual).
Imatge

Petiso
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1382
Membre des de: dg. 22 feb. 2004, 18:06
Ubicació: Tirán-Lirán
Contacta:

dj. 01 des. 2005, 19:13

Mad93, te nombrarem senyor del TDT :-p

Deu !
ImatgeImatgeImatgeImatge

edjinn

dj. 01 des. 2005, 21:40

una preguntta, em van comentar, k amb el mateix decodificador del "QUIERO" tocant alguna cosa es podria veure TDT, sense necesitat d comrpar cap decodificador.
i la questio esk yo tinc el decodificador inserbible del quiero, i era per si algu en sap alguna cosa, de k fer per poder sintonitzar tdt :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants