Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

Lord Vegeta

Tamany dels arxius d'azureus

dl. 25 jul. 2005, 12:20

Com sabeu ( o no), quan descarregues un arxiu amb azureus, des de bon principi ja t'ocupa el tamany total. És a dir si tens 20 gb lliures i comencen a baixarte un dvd, desde bon principi et quedaran 15.6 gb aprox.

El problema el tinc perque hi ha diversos dvds baixantse (monster, tactics, hiraku no go, gungrave....) , tot i que molts estan detinguts (perque si baixo més de 5 arxius a la vegada, l'azureus no tira i tampoc puc navegar. Em queden 2 gb ^^u i clar, si nomes em baixés aixo no passaria res, pero cada dia grabo detectiu conan, i si surt algun capi de bleach, gantz, naruto o alguna serie d'aquestes m'els baixo, doncs he de borrar algunes coses que potser son necessaries....

Doncs no m'enrollo més... Hi ha alguna manera o configuracio de l'azureus perque els arxius t'ocupin el mateix que la descarrega? :adeu: ^^u

oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dl. 25 jul. 2005, 12:47

Això volia preguntar tb, que fot molt que t'ho ocupi tot ^^'

:adeu:
Imatge

XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 760
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dl. 25 jul. 2005, 16:32

Solucio 1: Comprarse un HD nou!! :bleh:

Solucio 2: Tocar la config de l'azureus¿?¿? ... jo NPI .. no el faig ervir. emule pawa!

EDITO: La meva opinio sobre l'ABC es que no te punt de comparacio amb el azureus. A mi em funcionava mooolt malament.
XcRaSh l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 25 jul. 2005, 17:14, en total s’ha editat 1 vegada.

Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 801
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22
Ubicació: Borriana

dl. 25 jul. 2005, 17:11

Pasar-te al abc que hi tens varies opcions de preasignament de disc. No es tan bonic ni te estadistiques amb grafics i tot aixo que el fan mes "comercial", pero a mi em va millor

Pallando

dl. 25 jul. 2005, 23:14

Al Azureus aneu a "Herramientas/opciones", (s'obrira una pestanya) dintre de la petanya "opciones" aneu a "Archivos" (a la columna de la esquerra), alla trobareu un "chekbox" que diu algo aixins com "Al crear nuevos archivos, reservar espacio y rellenarlo con ceros", el desactiveu i tindria de funcionar. :adeu:

Lord Vegeta

dl. 25 jul. 2005, 23:35

Pallando ha escrit:
Al Azureus aneu a "Herramientas/opciones", (s'obrira una pestanya) dintre de la petanya "opciones" aneu a "Archivos" (a la columna de la esquerra), alla trobareu un "chekbox" que diu algo aixins com "Al crear nuevos archivos, reservar espacio y rellenarlo con ceros", el desactiveu i tindria de funcionar. :adeu:

Doncs la tenia desactivada ja..... ^^u

Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 25 jul. 2005, 23:56

Crec que per defecte ve desactivat això, particularment m'agradi que ho ocupi tot, així quan marxo ja sé que no em quedaré sense espai segur...
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

Lord Vegeta

dt. 26 jul. 2005, 00:01

Mad93 ha escrit:
Crec que per defecte ve desactivat això, particularment m'agradi que ho ocupi tot, així quan marxo ja sé que no em quedaré sense espai segur...

Ja, aquí tens raó, pero no es el mateix que ara tingui 2 gb que pugui tenir 30 (com seria amb l'emule...) :adeu:

Pallando

dt. 26 jul. 2005, 23:05

Si quan el vas començar a baixar la tenies activada, el va crear al seu tamany, i per desactivarla no disminuira. Nomes funciona amb els que comences a baixar.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants