Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Crear arxiu .NFO de un .TORRENT

dt. 26 jul. 2005, 17:27

Doncs al Mad, suposo que ho sabrà :P O algu altre. Al provar la versió beta RC2 de TorrentTrader, un tracker per allotjar torrents i anunciar-los a frozen layer, ja que majomo te rati i bans, doncs em demana un arxiu .nfo i el .torrent (evident el torrent xD), el que no se es com es crea el .nfo, si no poso el nfo no em deixa ^^u

Gràcies

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Bilkoff
Moderadors
Moderadors
Entrades: 972
Membre des de: dt. 05 oct. 2004, 19:22

dt. 26 jul. 2005, 18:15

El arxiu .nfo es un arxiu de text amb extensio .nfo i ja esta. Sol dur la informacio del uploader i alguna cosa sobre el arxiu que acompanya. En els cracks sempre sol estar, obri algun que tingues per ahi amb el bloc de notes i veuras un exemple
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dt. 26 jul. 2005, 18:17

Bilkoff ha escrit:
El arxiu .nfo es un arxiu de text amb extensio .nfo i ja esta. Sol dur la informacio del uploader i alguna cosa sobre el arxiu que acompanya. En els cracks sempre sol estar, obri algun que tingues per ahi amb el bloc de notes i veuras un exemple


El que és ja ho sé, però em refereixo a crear-lo, faig un arxiu en blanc i li canvio la extensio a nfo?

:adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
eugeni128
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1571
Membre des de: dv. 10 set. 2004, 00:42
Ubicació: Sant Esteve Sesrovires (BCN)
Contacta:

dt. 26 jul. 2005, 23:00

oriolfp ha escrit:
Bilkoff ha escrit:
El arxiu .nfo es un arxiu de text amb extensio .nfo i ja esta. Sol dur la informacio del uploader i alguna cosa sobre el arxiu que acompanya. En els cracks sempre sol estar, obri algun que tingues per ahi amb el bloc de notes i veuras un exemple


El que és ja ho sé, però em refereixo a crear-lo, faig un arxiu en blanc i li canvio la extensio a nfo?

:adeu:


Pots provar de modificar algun ke tinguis per alla (sino et baixes un qualsevol) amb el bloc de notas i ja esta, si vols crear de 0 ja no se ke dirte apart del que has dit de canviar la extensió..

:adeu:
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants