Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

Protoss
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 306
Membre des de: dv. 15 oct. 2004, 00:59
Ubicació: Barnacity
Contacta:

Ja és una realitat: Timofónica duplica de nou l'ADSL

dt. 26 jul. 2005, 21:53

Avui he rebut carta del director executiu de Telefonica Espanya (que per cert, es dirigeix a mí com si fossim amics de tota la vida ^^u ) comunicant-me que un d'aquests dies, a partir del 26-28 de juliol, em serà duplicada la velocitat de la línia -evidentment la carta arriba un pél tard-.

Per aquells que "gaudeixin" d'aquest servei, poden veure si ja disposen de la duplicació a la pàgina oficial de Telefonica Online.

Fins aviat!
Imatge

Ximet

dt. 26 jul. 2005, 21:55

Pos ami m la van duplicar a la segona setmana de aket mes si mal no recorde... hem van trucar a casa dientme que me la duplicarien, i que a finals d'aket mes m la tornarien a duplicar a 2mb/seg, aveure si es veritat ^^U

kenshinbh
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1342
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 19:44
Ubicació: Granada
Contacta:

dt. 26 jul. 2005, 22:03

Ximet, lo dels 2mb es amb timofonica??, es q pensava q nomes serai 1mb... ^^u , a veure si ara s'han tornat bons akests paios (relativament xDD)
Imatge

oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dt. 26 jul. 2005, 22:06

Aviam, si teniu el bàsic de 512 us passaran a 1 MB ^^'

A mi el 29 de agost a 1mb ^O^
Imatge

Ximet

dt. 26 jul. 2005, 22:09

kenshinbh ha escrit:
Ximet, lo dels 2mb es amb timofonica??, es q pensava q nomes serai 1mb... ^^u , a veure si ara s'han tornat bons akests paios (relativament xDD)

Jo el que me van dir per telefon.. si despres me timen dientme aixo... ja anire a ficar-los una bomba a la central XDDD Bueno, m van dir, k a principis de mes m la duplicaven a 1mb/seg.. i que a finals de mes a 2mb/seg... pero encara no han fet res ^^U

Lord Vegeta

dt. 26 jul. 2005, 22:34

Servei tecnic????!!?? :mrgreen: :adeu:

glassonet

dc. 27 jul. 2005, 00:38

a mi m'el dupliquen el 8 d'agost, asi que em queda poquet :mrgreen:

:adeu:

Knives
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 349
Membre des de: dj. 13 gen. 2005, 16:25
Ubicació: Ubi... que?? To perdio, vamos...

dc. 27 jul. 2005, 03:23

Yo estoy con ya.com. Y la primera vez k me duplicaron fue a 512, y hace bastante tiempo me subieron a 1mb k es lo k tengo ahora. Y en teoria ahora me iban a doblar a 2mb.

Digo en teoria xk me he contratado jazztel 4mb, pero si no fuera por eso ahora me subirian a 2mb. Digo esto xk un amigo tiene timofonica tb y lo raro es k no le hayan subido a 1mb hace tiempo igual k me subieron a mi...
Imatge

La vida es un sueño de una mente imperfecta.

XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 760
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dc. 27 jul. 2005, 10:29

Pos a mi mu duplicaran el 28 de Setembre ......... :argh: !!!

Als pobles sempre ens hem de fotre, semrpe els ultims ........ aixxx!!! :jaja:

Ja arribara!! (i fa 1 any anavem amb 256/128 ..... k lents ^^u )

Laurichi
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 742
Membre des de: ds. 27 nov. 2004, 12:35
Contacta:

dc. 27 jul. 2005, 11:15

Doncs a mi m'ho duplicaven ( en teoria ) ahir. Però segurament ( com sempre ) quan vegi que tothom excepte jo el tingui i hagi de trucar per veure que passa em diran: Es depen la zona on visquis... ¬¬
Aquesta és l'excusa que em van possar quan em van pujar a 512 kb

Però bé, espero que sigui abans del setembre... :adeu:

Lord Vegeta

dc. 27 jul. 2005, 11:38

A mi el 21 de setembre...............................

Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 27 jul. 2005, 16:51

Jo el 29 de setembre, us guanyo a tots....

Telefonica no puja les línies facin el que facin les altres pq és la única que dona cobertura fora del que no siguin les ciutats, és l'única alternativa i juga amb això.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dc. 27 jul. 2005, 17:13

Ximet ha escrit:
kenshinbh ha escrit:

Jo el que me van dir per telefon.. si despres me timen dientme aixo... ja anire a ficar-los una bomba a la central XDDD Bueno, m van dir, k a principis de mes m la duplicaven a 1mb/seg.. i que a finals de mes a 2mb/seg... pero encara no han fet res ^^U

2 MB? Però a tothom? :blink: :blink: :blink: :juas: :mrgreen:

Jo el 29 de setembre, us guanyo a tots....

Doncs jo el 28 de agost, et guanyo :mrgreen: :bleh:

Imatge

Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 892
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

dc. 27 jul. 2005, 17:18

a mi en teoria el dia 3 dagost, per cert el q diu q li tenien q haver doblat ahir doncs mira el teu internet a q sincronitza, be es veu q passa = q en lanterior duplicacio, sincronitzes i al cap de 2 deis es quan realment vas mes rapid.
la questio es timofonica la data q dona es la de quan sincronitza o la de quan funciona realmetn al doble?

oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Contacta:

dc. 27 jul. 2005, 17:48

Guiru ha escrit:
a mi en teoria el dia 3 dagost, per cert el q diu q li tenien q haver doblat ahir doncs mira el teu internet a q sincronitza, be es veu q passa = q en lanterior duplicacio, sincronitzes i al cap de 2 deis es quan realment vas mes rapid.
la questio es timofonica la data q dona es la de quan sincronitza o la de quan funciona realmetn al doble?

Es tindra que mirar baixant coses :mrgreen: xD

Quan tu em vas dir la url de telefonica deia que per fer egfectiva la velocitat de tal dia que te la duplicaven tenies que reiniciar el pc i el router o el mòdem...

Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants