Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

Femto

dc. 27 jul. 2005, 20:21

A mi m'en la duplicat avui, 1Mb/s a la meva butxaca... :jaja:

Arreveure! :adeu:

PS: Aprofito per, preguntar si algu sap la configuració de conexio del Emule en 1Mb. (Potser que aixo no vagi aqui, si es aixi, obro m'ho die-ho i obro un tema amb aixo)

EDITO: M'ha sortit doble aixo, moderadors, esborre-ho 1, si us plau. A sigut sense voler, ho sento ^^u
Femto l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. 27 jul. 2005, 20:27, en total s’ha editat 1 vegada.

oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dc. 27 jul. 2005, 20:31

Femto ha escrit:
A mi m'en la duplicat avui, 1Mb/s a la meva butxaca... :jaja:

Arreveure! :adeu:

PS: Aprofito per, preguntar si algu sap la configuració de conexio del Emule en 1Mb. (Potser que aixo no vagi aqui, si es aixi, obro m'ho die-ho i obro un tema amb aixo)

Quin morro! :bleh:

Jo em tinc que esperar 1 mes i un dia encara

:adeu:
Imatge

DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

dc. 27 jul. 2005, 20:59

XcRaSh ha escrit:
Als pobles sempre ens hem de fotre, semrpe els ultims ........ aixxx!!! :jaja:

Tens tota la raó XcRaSh, sempre som els pringats de torn...però bé...que hi farem...per cert, jo el 19 de setembre jej

oriolfp ha escrit:
Jo el 29 de setembre, us guanyo a tots....
Doncs jo el 28 de agost, et guanyo :mrgreen: :bleh:

Hmmm...no sé com ho veus però...és un mes abans...:blink:

Dwwws :adeu:
Imatge
Hi ha 10 tipus de persones,
les que saben binari i les que no

Mimy

dc. 27 jul. 2005, 21:44

Dons a mi em toca el 22 d'agost :mrgreen:

On jo visc, gairebé tot el poble té Ono, yazztel, etc. però en el meu carrer mira per on no puc posar-me res que no sigui Timofonica...no hi ha dret :plora:

xavieru
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 00:45
Ubicació: Bcn (Païssos Catalans)
Contacta:

dj. 28 jul. 2005, 23:27

Jo el 22 d'agost :plora: . Hem doblaran la velocitat i no estare per veure-ho. Wenu k i farem a sperar toca :(
Imatge
Membre de l'A.A.A.d'A

Mimy

dj. 28 jul. 2005, 23:56

Et toca el mateix dia que a mi xavieru :mrgreen:

Que pasa estaras de vacances?

xavieru
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 00:45
Ubicació: Bcn (Païssos Catalans)
Contacta:

dv. 29 jul. 2005, 00:22

si marxare d vacances fins a finals dagost. Po wenu miyo no seguir la conversacio x aki kens acusaran d flooders xD. Si vols agregam: xavifar69@hotmail.com
Imatge

Membre de l'A.A.A.d'A

Knives
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 349
Membre des de: dj. 13 gen. 2005, 16:25
Ubicació: Ubi... que?? To perdio, vamos...

dv. 29 jul. 2005, 23:45

Y los k ya tenemos 1mb nos suben a 2mb????

Aunke ahora a mi no creo k me suban, pero esto puede ser el motivo por el cual estan tardando tanto en cambiarme la compañia los mu desgraciaos....

Resulta k contraté Jazztel 4mb, y los mu cabrones dicen k estan esperando a k timofonica les ceda el buckle para pasarmelo y tal... Man dixo k hasta septiembre no tendré los 4mb. Puede ser k hayan exo eso para no tener k subirme la velocidad a mas d 4mb por el mismo precio???
Imatge

La vida es un sueño de una mente imperfecta.

acayon
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: dg. 01 ago. 2004, 13:52
Ubicació: Madrid
Contacta:

dg. 31 jul. 2005, 09:33

Ya que hablas de Jazztel, tengo una duda ¿sabies si dandote de alta con Jazztel ADSL+Llamadas se dejaría de pagar la cuota de mantenimiento de la linea a Telefonica?

Mimy

dg. 31 jul. 2005, 11:24

No, hi ha que pagar igualment a telefonica.
Jazztel treballa amb les linies de telefonica i aquestes cuotes les tens que pagar igualment.
Cuan vaig traballar de Asesor comercial de Jazztel m'ho van explicar, aixi que no hi cap forma de llevar-se de damunt a Telefonica, en cas que siguis de Ono es clar :mrgreen:

Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 892
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

dg. 31 jul. 2005, 19:15

be lo q ha dit mimy per ara es cert pero a partid de setembre aixo en principi canvia, ja q se podra fer desagregacio total de la linea, aixo si tens cobertura clar, es a dir pots deixar de pagar la linea de telefon a timofonica, pero crec q aixo tobligara a canviar de numero de telefon, si no fos per aixo seria molt facil decidir si vols canviar de operador...

a part de q diuen q oferira 20Mb amb desagregacio total, i per lany q ve TV per ADSL, a vere com li va tot aixo i no te els problems q es veu q te actualment.

Companyies q pots desferte de timofonica:
Cable: AUNA-Cable i Ono (be ara ONO ha comprart auna aixi q nomes direm ONO)
ADSL: fins ara AUNA-ADSL i comunitel tots (dos amb Fast-Path, ping molt mes baixos q els ADSL normal, es a dir exelent per jugar online) i al futur se sap de jazztel pero no se sap la calitat q tindra, pero tb se suposa q altres ISP ofereixin la posivilitat de la desagregacio total de la linea.

Mimy

dg. 31 jul. 2005, 19:41

Doncs molt bones notícies la veritat :P

Mare meva 20mb :juas: ....i jo ancara esperant a que em fiquen un miserable mega aquestos de timofonica :plora:

Pero aixo de TV per ADSL que es? no l'habia escoltat mai :blink:

Guiru
Administrador
Administrador
Entrades: 892
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:12
Ubicació: Badalona
Contacta:

dg. 31 jul. 2005, 23:57

Imagenio es TV per ADSL, pero es de telefonnica, doncs jazztel tb vol treure la seva TV per ADSL, entre altres coses...

bones noticies i pero ja vorem com els shi va...

glassonet

dl. 01 ago. 2005, 00:27

sobre lo de les duplicacions de velocitat:

MODALIDAD DE ADSL

VELOCIDAD ACTUAL

NUEVA VELOCIDAD
Básica

512 kbit/s /128 kbit/s

1 M / 300 kbit/s
Class

1 M / 300 kbit/s

2 M / 300 kbit/s
Avanzada

2 M / 300 kbit/s

4 M / 512 kbit/s
Premium

4 M / 300 kbit/s

8 M (*) / 640 kbit/s
ADSL Empresas Class

1 M / 512 kbit/s

2 M / 640 kbit/s
ADSL Empresas Avanzada

2 M / 512 kbit/s

4 M / 640 kbit/s
ADSL Empresas Premium

4 M / 512 kbit/s

8 M (*)/ 640 kbit/s
(*) Hasta la velocidad máxima técnicamente disponible en la actualidad.

y sobre lo de Jazztel:

La CMT penaliza de nuevo a Telefónica por sus retrasos con Jazztel

Nuevo varapalo de la Comisión del Mercado de las Telecomunicaciones (CMT) a Telefónica. Jazztel ha logrado que el organismo regulador penalice al ex monopolio por retrasos en la habilitación de centrales y que esta multa vaya a parar a sus arcas.

Es la segunda vez que Jazztel consigue una penalización por el mismo motivo, pero habrá más. La operadora presidida por Leopoldo Fernández-Pujals ha denunciado un mínimo de 10 veces a Telefónica por esta causa, así que es posible que las resoluciones condenatorias se multipliquen. Esto será así porque la normativa dice que cualquier operador alternativo puede denunciar al ex monopolio en cuanto se retrase un día en una solicitud concreta, con independencia de las razones del retraso. Hasta que llegó Jazztel, ninguna telefónica había utilizado este recurso.

Según la CMT, Telefónica tendrá que atender las solicitudes de Jazztel en 10 días y pagar la penalización en 15.

ala, to pa tos!!!

:adeu:

Knives
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 349
Membre des de: dj. 13 gen. 2005, 16:25
Ubicació: Ubi... que?? To perdio, vamos...

dl. 01 ago. 2005, 03:43

Tal como dicen, demomento no hay manera d librarse d pagar el mantenimiento d timo... Pero eso desde siempre y con to las compañias, ya sea tele2, jazztel o lo k sea. Si k es cierto k no sabia k eso iba a cambiar. Es una buena noticia. :bleh:

Y k sabeis d lo d ADSL2??? Algo me contaron y creo haber leido, pero ya no me acuerdo.

La cita k pones sobre Jazztel, glassonet, ya la habia visto. jeje

Por eso mismo pregunté eso. :adeu:
Imatge

La vida es un sueño de una mente imperfecta.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants