Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
dogsout

Conexio a tota la casa

dv. 29 jul. 2005, 15:35

Hola, mireu jo vull saber fer una conexio LAN (per poder pasarnos arxius compartits, es aixo no?) a traves del router pels 4 ordinadors d casa meva pero o provem amb lasistent de lordinador i no podem!!
Necesito ajuda sisplau!!
 
Lord Vegeta

dv. 29 jul. 2005, 15:40

A mi una vegada s'em va espatllar i ho vaig haver d'arreglar. Fa MOLT temps i no m'enrecordo gaire. El meu pc no es el principal, sino el de la meva germana. Llavors desde el meu pc, vaig seguir l'asistent del XP i em sembla que em va crear un arxiu zip. Llavors el vaig grabar en un disquet , el vaig instalar a l'altre pc i ja estaven comunicats.

Espero que et serveixi d'algu, ja que no m'enrecordo molt bé :adeu:
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dv. 29 jul. 2005, 16:06

Doncs enchufes cada cable de conexio darrere l'ordinador i al router...

:adeu:
Imatge
 
Lord Vegeta

dv. 29 jul. 2005, 19:20

oriolfp ha escrit:
Doncs enchufes cada cable de conexio darrere l'ordinador i al router...

:adeu:


No es tan facil com sembla
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dv. 29 jul. 2005, 19:55

Lord Vegeta ha escrit:
oriolfp ha escrit:
Doncs enchufes cada cable de conexio darrere l'ordinador i al router...

:adeu:


No es tan facil com sembla


Doncs jo ho vaig fer i les meves germanes els hi va de conya, una amb un portatil i laltre amb un normal, es fàcil si més no... depèn de on estiguin situats els 4 ordiandors o 3...

:adeu:
Imatge
 
4catalonia

dv. 29 jul. 2005, 20:04

En teoria si tens windows xp sense fer res als pc's t'hauria de deixar compartir i navegar, si arrivats a aquest punt no et deixa com tu dius el que necessites és el següent:

Suposo que saps com anar a la configuració tcp/ip de la targeta de xarxa.

Un cop allà has d'assignar una ip al pc, la màscara de subxarxa i llavors has de posar la passarel·la. I tb posar les dns. Al pc des del qual et connectes tot això ja està posat per tant només has de copiar-ho tot igual però canviant la ip del pc, pots posar-la com vulguis, lo normal és tenir la mateixa que el principal incrementant el darrer número en 1. Jo fent això puc compartir sense problemes.

I si no ho tens posat en cap pc potser tens les dades de la IP, mascara de subred i tot això al contracte del ADSL.

Si un cop fet tot això encara no et deixa llavors hauries de mirar, en cas de que les comptes del xp tinguessin contrasenya, que no tinguis activada l'opció de carpeta privada o algo així. Si no te'n surts digues-m'ho i t'ho intento explicar pel msn :adeu:
 
dogsout

dv. 29 jul. 2005, 23:42

moltes gracies a tots o intentare i ja dire algo gracies de nou
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

ds. 30 jul. 2005, 00:45

Has mirat si tens el router configurat amb multipuesto?
Si abans ho tenies en tans sols 1 pc segurament ho devies tenir amb monopuesto, el que has de fer és configurar el router com a multipuesto, i llavors fas la res lan.

Dwwws :adeu:
Imatge
Hi ha 10 tipus de persones,
les que saben binari i les que no
 
Lord Vegeta

ds. 30 jul. 2005, 17:06

Aprofitant aquest post m'agradaria fer una pregunta:

Com he dit abans, tinc 2 pc's a casa conectats amb router. El meu no es el pc principal. Llavors quan poso l'azureus gairebe no puc navegar, pero es que amb l'altre pc tampoc.

Es a dir, si no tinc cap p2p engegat els 2 van bé per navegar, pero si el meu poso l'azureus, ja l'altre va fatal per navegar.

Si tenim una linea d 512, tenim 512kb/s cadascun o "s'ha de compartir"? :adeu:
 
4catalonia

ds. 30 jul. 2005, 17:56

Lord Vegeta això que et passa si limites el upload a 7 o 8 kb's (enlloc de deixar-lo sense límit) ja no et passarà, el PC que tingui l'Azureus anirà de conya i l'altre també, tot i que sempre va millor el que té el router enchufat no sé pq :adeu:

P.D: Aquests 7/8 poden ser convinació de eMule i BT ;-)
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

ds. 30 jul. 2005, 18:00

Es comparteix, evidentment.
Sinó podríem agafar un cable d'alta connexió, connectat a un router i vinga...a distribuïr el cable i tots amb connexions al màxim :bleh:

Dwwws :adeu:
Imatge

Hi ha 10 tipus de persones,

les que saben binari i les que no
 
Avatar de l’usuari
K
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 239
Membre des de: dj. 10 juny 2004, 20:43
Contacta:

dg. 31 jul. 2005, 21:08

no es com dos resistencies en paralel q el voltatge es igual, sino q compartiu 512 K tots dos pcs aixi q quan tens el azureus et van malament els dos, i com diu en gage si et va molt malament es pq satures l'upload pq el necesites tant per descarregar com per pujar i s'et satura la linia
Fan #0 de :rodolar:
"We cannot forget those whose cords you cut, forgiveness isn't ours to bestow"

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 35 visitants