Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Anonymous

Problema convertint OVA

dl. 01 ago. 2005, 00:37

Ola :) , estava pasant l'OVA den son gohan i en trunks cuan lluiten amb els androides amb al TMPGEnc a MPG per grabarla en un DVD y em trovo amb k em diu que no es valid y no em deixa pasarlo :?....pot ser x alguna rao especifica? si es veritrar k cuan vaig a obrir al video el windows media diu que no trova el codec y carregen uns codecs que tinc instalat jo.....es per aixo?....y si es aixi no es pot fer res per grabar-lo?

Gracies....
 
Lord Vegeta

dl. 01 ago. 2005, 00:51

Sembla que sí es problema de codecs... Tens algun "pack de codecs" instalat? O els tens baixats d'un en un? Et recomano la 2a opcio ;-) Per saber quin codec utilitza, baixa't el gspot per mirar el codec que té i baixar-lo.

Sí finalment el tmpgenc et dona algun error (a mí em donava molts) et recomano el Canopus procoder :adeu:
 
Anonymous

dl. 01 ago. 2005, 01:12

Si que tinc un pack de codecs "Navateni" o algu aixi es diu que té uns cuants de codecs esk com no podia veure be l'OVA no mes escoltarla pues m'el vaig baixa xDDD,fare el k mas dit probare amb el GSpot em diu k utilitza el codec de nom DivX 3 Low-Motion..... :huh: ....de totes formes probare amb el canopus....

Gracies per la info Lord Vegeta :yeah:
 
Avatar de l’usuari
XcRaSh
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 766
Membre des de: dv. 07 maig 2004, 15:55
Ubicació: Lost Costa Brava

dt. 02 ago. 2005, 15:42

Tema codecs..... uhm. ... tema xungu ^^!

Hi ha gent ke li va molt millor instalarsels de un en un.

A mi cada cop k ho intento em pasen coses rares, em va molt millor instalarme un pack (k-lite hi soc fidel :mrgreen: ) i me n'oblido de tot.

Po vaja .... aixo va per gustos...


Despres, diria que de molts codecs hi ha 2 parts: La que serveix per reproduir (decoder) i la ke serveix per comprimir/construir (encoder).

Alomillor sols tens la de reproduir ..... :huh:
El divx3 es una mica vell no¿?
:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants