Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Semi-Demonio

Problemes amb subtitols

dl. 01 ago. 2005, 13:03

Hola,

Doncs ja fa un parell de dies que tinc acabat el episodi 1 de fly, pero ara el problema el tinc amb els subtitols ( si esque lo que no me pase a mi xD ) cuan els obro o reprodueixo sobint ( molt sobint ) em torbo amb frases com aquesta:

34
00:03:08,896 --> 00:03:11,707
Ei, peró per?E avi per?Equ?Efas?

( també me surten uns cuadradets o rectangles )

He preguntat a algune spersones, pero no han pogut solucionar'm-ho tot hi que s'han esforçat moltisim... aixi que acudeixo al gran consell dels sabis xD per veure si algu te la solució a aquest problema...

Com dic, l'episodi nomes li falta ficar-hi els subtitols... en cuant tingui aixo estreno release XD, habeure is em podeu ajudar i l'estreno aviat

Moltes gracies per endevant
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 01 ago. 2005, 13:39

Això crec que es per el sistema que es fa servir els subs (ANSI n'es un) i que reconeix o no els accents.
No em puc esplaiar amb el tema perque no el domino, pero els trets és molt probable que vagin per aquest camí.

Salut! :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 01 ago. 2005, 13:46

Segurament és el que diu en Maki, que el text deu estar coficat en UTF8 o alguna altra codificació que no sigui ISO-8859-1 i llavors els accents i caracters especials no es veuen bé.

Prova a obrir l'arxiu amb el processador de textos, segurament sàpiga reconeixer la codificació del text i se't vegi bé. Llavors fas un copiar de tot el document (el contingut) i fas un paste en un nou obert a part, si hi ha sort, el nou text ja serà ISO-8859-1

A veure si és això ;)
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Semi-Demonio

dt. 02 ago. 2005, 13:16

Ho e intentat, copiant-ho al word, donant a texto sin coficacion, llavors vaig marcar altres codigos o formats, i vaig anarlos probant tots... nose si esque em vaig haber saltat l'unic k podia anar be, pero cap m'ho va solucionar...

Oroolfp me va dir que ellt enia la solució, i resulta que era corregir-ho a ma sencer xDDDDD pero weno, va funcionar, el cas es que ara, quan els fico en el OGM, al reproduiro, es menja totes les lletres que duen accents... que pasa ara si al notepad i programas que els obri estan ben escrits? xDD

PD: M'estan donant molta mes faena els subs que l'episodi xD
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 02 ago. 2005, 13:49

Envia'm els originals al mail, que hi faré un cop d'ull.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 37 visitants