Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
rancita

Problema al registrar-me

dl. 01 ago. 2005, 17:22

Hola ^^

Voldria demanar ajudar, si no us fa res ^^u Feia molt que no podia connectar-me a Internet i ara que per fi torno a tenir ADSL, a l'hora de registrar-me al fòrum com a usuaria (com ara estic), tinc problemes. No em deixa mirar cap missatge ni post sense que em surti el següent missatge:
.......................
SQL requests not achieved

DEBUG MODE

SQL Error : 1064 You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ')' at line 4

SELECT topic_id, topic_time, topic_last_time, forum_id FROM phpbb_topics WHERE topic_moved_id = 0 AND (topic_last_time > 1122902780 OR topic_id = )

Line : 725
File : class_user.php
.........................
Així que sempre que visito el fòrum ho haig de fer sense iniciar cap sessió, sinó, automàticament, em surt això. He mirat de solucionar-ho però em sembla que no és problema de la meva connexió ni res semblant. Ara he pogut iniciar sessió perquè he volgut publicar una resposta o un post nou i em deixa iniciar sessió només per això, tot i que ara quan editi em tornarà a sortir la pantalla.

Moltes gràcies per prestar-me atenció. ^^
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dl. 01 ago. 2005, 17:25

I perque vols tornar a registrar-te?

En tot cas, mira el post destacat ;)

:Adeu:
Imatge
 
Lord Vegeta

dl. 01 ago. 2005, 18:14

oriolfp ha escrit:
I perque vols tornar a registrar-te?

En tot cas, mira el post destacat ;)

:Adeu:

Es refereix a loguejar-se.

Mira't el nou post fixe d'en Mad93 si vas amb firefox; si utilitzes explorer, prova de borrar les cookies :adeu:
 
rancita

dl. 01 ago. 2005, 19:25

Ja he fet el que deia el post d'en Mad93, es veu que amb una mica de temps ja no passarà. Gràcies, sembla que ja s'ha solucionat. Domo arigatô :P :)

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 36 visitants