Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Stray

Anti Spyware

ds. 25 feb. 2006, 10:46

Algú sap d'algun programa que sigui bo i gratuït per desempallegar-me dl spyware?? Em vaig baixar el Spybot-Search & Destroy i el Spyware Terminator però no acaben de fer net... Gràcies!!
 
Avatar de l’usuari
Meil Mitsui
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 706
Membre des de: dg. 06 juny 2004, 20:24
Ubicació: Earth

ds. 25 feb. 2006, 15:10

prova l'Ad-Aware.
ImatgeImatgeImatge
 
Xasket

dl. 27 feb. 2006, 11:09

Prova Xoftspy

:adeu:
 
Avatar de l’usuari
.:MorPheuS:.
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1344
Membre des de: dg. 08 gen. 2006, 12:17
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Anti Spyware

dt. 28 feb. 2006, 18:16

Stray ha escrit:
Algú sap d'algun programa que sigui bo i gratuït per desempallegar-me dl spyware?? Em vaig baixar el Spybot-Search & Destroy i el Spyware Terminator però no acaben de fer net... Gràcies!!



També pots provar l'XP-Antispy, que elimina algunes vulnerabilitats del windows... :bleh:
Atenció :excl: la pàgina web bona és http://www.xp-antispy.org/
De fet a la mateixa hi ha un avís al respecte.
Espero que t'hagi estat d'ajuda.
 
Stray

ds. 04 març 2006, 19:43

Gràcies als tres!! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
xose
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dl. 19 set. 2005, 19:33
Ubicació: Al fondo a la derecha
Contacta:

ds. 04 març 2006, 20:46

et dunare un cunsell k em va dunar personalment un tecnic informatic kuan em va mirar el pc:

instalat el Ad-aware i el SpyBot: Search & Destroy.
Kuan els tens inatalat i crakejats fas un analisi profund.
Despres, reinicis el pc i entre en el modo seguro (algu axi com el modo a prueba de errores kk es pot accedir prement em smebla k F8 kuan karrega el PC).
una vegada enggat el pc en aket mode i sense obrir cap prugrama (i si tens modem, sense cunectarte a internet) tornes a passar els antiespies en examen profund i, en un cas extrem, passes tb lantivirus.
esperu k axo tagi servit dalguna cosa, sentu si i a faltes durtugafia (ni a un ou, pero em referexu a k no sentenguin les paraules, pero es k enara em tink k acustumar al nou teclat)
bona sort :mrgreen: :adeu:
Imatge
Imatge
 
senbei norimaki

dc. 08 març 2006, 13:28

jo faig servir el ad-ware
 
jor

dc. 08 març 2006, 15:53

El lavasfot ad-aware es de lo mejor que ay.
 
Jmslash

dc. 08 març 2006, 16:31

inuyasha_kun ha escrit:
Prova Xoftspy

:adeu:


No no no, xoftspy porta spyware ell mateix, ho vaig llegir a un informe sobre seguretat informàtica (fiable).

El anti-spyware més "segur" segons els crítics són spybot search & destroy i el ad-ware "no se quants" (que damunt algunes versions no eren ni segures...). Millor el hiajckhis o com s'escrigui...

S@lu2.
 
miquelferrando

dv. 10 març 2006, 20:33

pues jo no faig servir cap anti spyware, tinc el kaspersky i no m'entran spyware, el que si que tinc es el ccliner que el que fa es treure archius temporals, cookies...
:adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants