Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1836
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53
Ubicació: China

Problema al arrastrar archius.

dg. 07 maig 2006, 23:02

Aquesta vegada soc jo qui te problemes. El que em passa des d?aquest mati es que no puc arrastrar cap arxiu, i tampoc em deixa moure les icones de l?escriptori, y no puc obrir directament les imatges amb el visualitzador per defecte de Windows, l?hi tinc que donar amb el boto dret obrir con y escollir el programa.

Crec que el problema a sigut aparti que aquest mati e borrat una clau del registre de Windows que el sin espias 7 em detectava com spyware, la e borrat manual eixís no tinc que comprar el programa. O també pot ser que hagi tocat alguna cosa el meu germà, a sigut qui m?ha dit que no podia arrastrar archius.

Suposo que haure sigut jo al borrar la clau del registre.

Ja se que em direu que restauri el sistema, però la qüestió es que el desactivo per que m?agafa espai al disc dur, i encara que redueixi el numero de restauracions, no m?agrada que m?agafi espai que vaig una mica just.

E pensat en reinstal?lar Windows y segurament se m?arreglarà, però si algú sap alguna solució sense tenir que reinstal?lar Windows m?aniria força be. E pensat també a l?hora de reinstal?lar Windows en comptes de donar-li a instalacion nueva, donar-li a reparar Windows, però tinc un problema amb el Windows amb el tema de la instal?lació i ara mateix no ho puc fer.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

4catalonia

dg. 07 maig 2006, 23:22

Home si recordes o tens com esbrinar la clau que has esborrat potser te la podem enviar i la tornes a posar, mètode cutre però potser factible, pq si has de reinstal·lar el win serà una marranada i l'inici de problemes segurs :adeu:

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6322
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dg. 07 maig 2006, 23:27

Fes un restarurar sistema.
A mi em va bé per eliminar el spyware que se m'ha colat i coses vàries.
Crec que es la millor utilitat que ha creat microsoft per al Windows XP.
Imatge

Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 07 maig 2006, 23:30

Amb un restaurar també et carregues els arxius no?
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dl. 08 maig 2006, 00:17

No puc restaurar sistema, ja que just quant vaig instal·lar windows el vaig desactivar per que m'agafa espai al disc dur.

Aki hi a un noi que l'hi passa el mateix.

http://www.trucoswindows.net/foro/topic ... hivos.html

Daki 3 dies em posare a mirar aveure que es aixo, ja que segons el sin espias 7 el que e esborrat era un spyware o adware ara no m'enrecordo.

Y com aki hi a un usuari que l'hi passa el mateix esperare 3 dies aveure si surt alguna cosa de si es un nou virus o alguna cosa similar.

Ara mirare aveure si trobo algun programa per recuperar registres esborrats.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6322
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dl. 08 maig 2006, 00:21

Mad93 ha escrit:
Amb un restaurar també et carregues els arxius no?

Els teus documents creats no.
El que si desapareix són els programes que has sintal·lat desde llavors i modifica els arxius de sistema (i registre) per els que te guardat.

Salut!
Imatge

wachimiro
Moderadors
Moderadors

dl. 08 maig 2006, 00:36

Ja e mirat un programa, y e trobat un que suposo que em servira.

El programa es diu Erunt(disponible softonic).

Crea una copia de seguretat de registre, y despres es pot substituir en cas de cometre una herrada com m'ha passat, Ho probare amb un amic, potser ho soluciono, y com se m'haura borrat del registre els meus programes, tindre que tornarlos a instalar en cas que no em funcionin, pero eixis m'estalvio aixo de reparar windows que per problemes tecnics no ho puc fer ara mateix. O potser sigi mala idea fer aixo y em vagi pitjor del que em va ara al substituir el registre i ja per collons tindre que instalar windows. Ja us dire aveure si a funcionat.

EDIT: Li e demanat a un amic que em pases el seu registre y no a funcionat, e reiniciat despres de actualitzar el registre y ja no m'arrancaba el windows, aixis que l'he tornat a instal·lar i ara a tornar a instal·lar tot una altra vegada. Sort que no perdo res del que tenia, que sino aquesta nit aniria a dormir de molt mala lluna XD.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants