Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

Llistat de còdecs

dv. 12 ago. 2005, 21:15

En aquest post procuraré tenir-hi un llistat dels còdecs més freqüents per a que pogueu descarreguarlos sense trencarvos molt el cap. No és un llistat al executable directament ja que aquests canvien de versió amb molta celeritat, és un enllaç a la plana on estan penjats. ;-)

--Vídeo.
  • ffdshow (32/64bits): Descodifica DivX, XviD, x264 i qualsevol format MPEG-4, a més de MPEG-1 i 2 i altres formats... així com la majoria de formats d'audio.
  • DivX: Còdec oficial d'aquest popular còdec que juntament amb Xvid és el que més s'empra. Enllaç a la plana a on us en podreu descarregar la versió actual.
  • Xvid: Còdec mol extés amb el que s'obtenen molt bones compresions, juntament amb el DivX és el més extés.
  • x264 (32/64bits) / x264vfw (32/64bits): Còdec d'última generació amb capacitats de compressió i qualitat superiors a l'estàndar h263 (Divx i Xvid).
--Àudio.
--Subtítol:
--Splitters. Per poder reproduir els arxius amb extensió .ogm, .mp4 o .mkv, també s'ha de tenir instal.lat l'splitter corresponent.
  • Matroska Splitter: Permet obrir fitxers .MKV amb qualsevol reproductor, si fas servir el Media Player Classic no cal.
--Reproductors de vídeo recomanats:

--Informador d'arxius multimèdia:

Si creieu que m'he deixat algun còdec important i d'ús freqüent només ho heu de dir i l'inclouré.

Actualitzat per Guiru a dia 25-4-2011
Mad93 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. 01 set. 2008, 19:01, en total s’ha editat 10 vegades.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Krovikan

ds. 13 ago. 2005, 03:09

Per exemple, et deixes aquest:

--Còdec d'audio:
  • AC3: Còdec d'audio que porten a vegades els videos amb DivX o XviD.


Un parell de pelis d'Slayers no s'escoltaven (la Perfect i un altre) fins que vaig descobrir que tenien AC3 en comptes del MP3 que porten tots. ^^u


Salutacions :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

ds. 13 ago. 2005, 16:17

Per cert per configurar bé el AC3 faig una traducció:

Per poder escoltar a un vòlum acceptable les pelis i series en AC3, entra a la configuració del AC3 desde el menú programes o amb el panel de control, i en la pantalla que s'obre, on l'etiqueta "Gains" heu de pujar totes las barres amunt. D'aquesta forma s'aumenta el vòlum amb el que es reproduirà el AC3.


Imatge

Per poder utilitzarlo com un descodificador DTS, comprobem que esta marcada la casella DTS en l'apartat "Use AC3Filter for..." de l'etiqueta System.
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Knives
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 349
Membre des de: dj. 13 gen. 2005, 16:25
Ubicació: Ubi... que?? To perdio, vamos...

dl. 29 ago. 2005, 19:30

Creo k el ogg k has puesto deberias cambiarlo por la version posterior.

Es decir poner el OggDS0996. El 0995 da problemas. Yo los he padecido. jejeje

No tiene xk fayar a todo el mundo. Pero a mi me ha sucedido, y creo k no he sido el unico. Al principio no sabia k podia ser lo k sucedia, pero gracias a la gente d aki se consiguió deducir k era el codec. :adeu:
Imatge

La vida es un sueño de una mente imperfecta.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dl. 29 ago. 2005, 22:43

Canviada la versió a la 996, gràcies.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
frangabu
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1149
Membre des de: dv. 12 ago. 2005, 21:09
Ubicació: tarragona
Contacta:

dt. 30 ago. 2005, 21:29

ola si voleu baixovos el codec park ELISOFT q alli i an tots els codecs mes actualitzats poseu al emule i baixevosu q i an un mun de codecs de audio i de video
Imatge
Membre A.A.A.d'A. :beguts: Membre de F.A.A.A Membre A.S.A
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dt. 30 ago. 2005, 21:39

No es tracta de tenir-los TOTS, sinó aquells que realment fan falta. Particularment penso que són del tot innecessaris aquests paquest, i si fas alguna compressió solen portar a problemes.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
frangabu
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1149
Membre des de: dv. 12 ago. 2005, 21:09
Ubicació: tarragona
Contacta:

dc. 31 ago. 2005, 01:12

weno potse si xo jo u dia pq a este pack estaven tots
Imatge

Membre A.A.A.d'A. :beguts: Membre de F.A.A.A Membre A.S.A
 
TasMan

dc. 21 set. 2005, 22:41

Jo també pense com frangabu, jo sempre he utilitzat el Mega Codec Pack hi he instal·lat els que em convenien i mai he tingut cap problema. És més, he tingut més problemes quan he intentat desinstal·lar una versió antiga de l'ogg vorbis.
 
Avatar de l’usuari
Cloud
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2424
Membre des de: dj. 25 març 2004, 16:32
Ubicació: Entre Flix i Tarragona
Contacta:

dg. 23 oct. 2005, 21:01

Mad93. Afegeix tot lo referent a l'MP4, l'x264 i l'AAC.
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dg. 23 oct. 2005, 21:46

Vaig afegint els elinks i les referències doncs tots els que dius són còdecs encara una mica verds (de fet s'hauria de ser prudent d'encodejar en aquests formats i més si la font de bon principi ja no ho està, no guanyes res).

Bé, primer el acc http://forum.doom9.org/showthread.php?s ... post424070
He trobat el faac com a open source, tot i que sembla que el seu desenvolupament va quedar aturar, doncs la darrera versió data del 2004.
Afegeixo: Després de mirar una estona no acabo de veure que fer servir i que sigui mig intuitiu d'instal·lar, ja m'ilustraràs.

El x264 he posat el ffdshow, doncs és l'únic "codec" que el reprodueix.
http://developers.videolan.org/x264.html

El mp4, jo excepte per marcar coses amb copyright poc més he vist, es pot considerar essèncial si el seu us és prop de nul?
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Vilillo

dv. 09 des. 2005, 13:28

Bueno, creo que este pack siempre viene bien tenerlo, es una manera facil y rapida de tener los codecs mas importantes, no?

http://codecpack.elisoft.net

Salu2
 
klixato

ds. 17 des. 2005, 01:46

Mad93 ha escrit:
El mp4, jo excepte per marcar coses amb copyright poc més he vist, es pot considerar essèncial si el seu us és prop de nul?


ai que no et llegeixi en punch! ... que els de K-F (els que treuen One Piece) ara només ho faran amb el x264 i els fitxers tenen aquesta extensió ,mp4

jo vull intentar encodejar tenjou amb aquest :juas:
 
Avatar de l’usuari
wolffan
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1631
Membre des de: ds. 20 nov. 2004, 21:11
Ubicació: Esplugues (País del foc)
Contacta:

dl. 09 gen. 2006, 19:35

Pro els de K-F han posat com tas de baixar tot per veure els de x264 i es un toston cada cop tas de baixar mes porqueria...em sembla k has d'instalar unes 2 o 3 programetes nous...
Imatge
DIARI D'UN INFORMÀTIC
Gràcies al Maki_ per la firma!
 
Avatar de l’usuari
kenshinbh
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1342
Membre des de: dl. 01 des. 2003, 19:44
Ubicació: Granada
Contacta:

dl. 09 gen. 2006, 19:54

per veure el x264 nomes et fa falta el ffdshow actualitzat (ara no m'enrecordo a partir de kina fexa) i despres per veure el contenidor mp4, ja si q necessitas altre cosa, el haali media splitter
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants