Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
Punch!
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1180
Membre des de: dc. 13 oct. 2004, 14:48
Ubicació: Za Warudo
Contacta:

Sense so al Youtube

dv. 23 juny 2006, 19:56

Dons aixo, no tinc so en el Youtube, tinc l'ordinador desde fa poc i mes o menys crec tenir-ho tot instalat, pero el so del Youtube no em funciona. Per si serveix, la tarja de so ve incorporada a la placa base, es una Realtek AC97, que tambe em dona problema en altres aplicacions, com els jocs on el so de repent salta.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6323
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dv. 23 juny 2006, 20:23

Doncs l'unic que se m'acut es que hagis baixat o anulat el control de volum del youtube en algun moment i despres no l'hagis pujat, perque aquest valor de volum es queda guardat pe la resta de videos.
Imatge
 
Krovikan

Re: Sense so al Youtube

dv. 23 juny 2006, 23:35

Punch! ha escrit:
Per si serveix, la tarja de so ve incorporada a la placa base, es una Realtek AC97


Has instal·lat els seus drivers?

Jo també tinc una Realtek integrada a la meva Asus A8N SLI Deluxe i cap problema.


Salutacions :adeu:

PD: Maki_, la teva firma em surt amb la pestanya del AdBlock. :bleh:
 
kadier

dc. 28 juny 2006, 00:30

el meu problema es que a mi s'hem carrega tota la pagina excepte el tros on es reprodueix el video(hem queda un quadradet blanc)
hem passa amb tots els arxius i no nomes am youtube, k amb el video.google.cm tb hem passa..
abans s'hem veien i ara de cop i volta no..k em pot passar?
merci! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dc. 28 juny 2006, 02:50

Amb què vas de navegador?

Si vas amb ie prova de reinstal·lar el flash i si vas amb firefox prova de borrar el addon del flash i reinstal·lar-lo, tot i que això últim ara no sé com fer-ho...
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...
 
Avatar de l’usuari
Sake
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 208
Membre des de: ds. 07 maig 2005, 15:57
Ubicació: Dins un got

dc. 28 juny 2006, 03:24

Prova de posarli els drivers, a mi tot i tenir drivers avegades peta l'audio i he de reiniciar perque no reprodueix cap so xD.


Vinga, adéu!
Imatge
 
kadier

dc. 28 juny 2006, 14:22

Moltes gracies!ha sigut tant senzill com instal·lar la nova versió del flash player...
agraït als dos..mercii! :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Punch!
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1180
Membre des de: dc. 13 oct. 2004, 14:48
Ubicació: Za Warudo
Contacta:

dc. 28 juny 2006, 15:17

Ups, no havia vist les respostes al post >_<

M'he anat fixant, i lo del so s'exten en general a tots els flash, que per exemple no em permet escoltar el capitol nou de Alejo y Valentina......
He intentat actualitzar tot el que he pogut.....i res........

Krovikan, do'n vas baixar els drivers de la teva tarjeta de so?, aveure si em funcionen aquells perque la meva placa base es la PREMIUM que es casi identica.
Imatge
 
Krovikan

dj. 29 juny 2006, 22:34

Punch! ha escrit:
Krovikan, do'n vas baixar els drivers de la teva tarjeta de so?, aveure si em funcionen aquells perque la meva placa base es la PREMIUM que es casi identica.


Doncs del CD de Asus. ^^u

No t'ho puc pujar perque són 50MB i porto llarga estona intentant de comprimir. :bleh:

De totes formes pots trobar els drivers a --> ftp://dlsvr02.asus.com/pub/ASUS/misc/au ... 0_WHQL.zip


Salutacions :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 21 visitants