Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

kadier

Problema al crear una imatge superior a 4.7GB

dj. 29 juny 2006, 14:10

Bones!
Doncs resulta que un amic es va comprar el Gran Turismo 4 (GT4), joc per la PS2. Com que tinc el xip per la PS2 li vaig demanar per copiarmel, amb l'alcohol vaig intentar fer una copia al vuelco, desde el lector (on hi ha el dvd original), fins a la grabadora de doble capa (on hi ha un dvd verge de 8.3GB).
El joc ocupa 5.6 GB, per això vaig posar un dvd de 8.3GB.
Vaig acceptar l'operació i llavors hem va donar un missatge d'error dienme: El sistema de archivos FAT32 no puede soportar archivos mayores a 4.7GB.
(no se ben ve si era soportar o manejar el verb que et deia.) :blink:
Allo per provar vaig intentar, primer crear la imatge en .mdf al disc dur i despres gravarla, però hem donà el mateix problema, que FAT32 no soportava arxius majors a 4.7.. ;)
el cas ès, com puc fer fer gravarme aquest joc??!!
si algí sap alguna cosa que m'ho digui sisplau!
merci! :adeu:

Anakyn

dj. 29 juny 2006, 14:40

Depèn del programa amb que facis la imatge, no? Si amb l'Alcohol no va, has provat amb altres?

ZNeoDark

dj. 29 juny 2006, 14:47

Doncs el que passa està clar, el sistema d'arxius fat32 no accepta arxius grans. Per fer això que vols necessitaries ntfs per exemple a windows.

xose
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 744
Membre des de: dl. 19 set. 2005, 19:33
Ubicació: Al fondo a la derecha
Contacta:

dj. 29 juny 2006, 14:57

el sistema fat32 no accepta arxius mes grans de 4 Gb....
Imatge
Imatge

Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 29 juny 2006, 15:22

Una possible solució és emprar el partition màgic per crear-la sense afectar la resta.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

kadier

dj. 29 juny 2006, 16:24

Anakyn ha escrit:
Depèn del programa amb que facis la imatge, no? Si amb l'Alcohol no va, has provat amb altres?

No no..tambè ho he provat amb el dvd decrypter i hem dona el mateix error, ja es obvi que no admet arxius superiors a 4.7 GB..el k vull es veure si hi ha alguna solucio.. :bleh: jeje..
Mad93 ha escrit:
Una possible solució és emprar el partition màgic per crear-la sense afectar la resta.

merci mad93..ara ho provo..!

kadier

dj. 29 juny 2006, 16:35

mmmm..m'he estat mirant el k mas dit a softonic, doncs abans que el norton partition magic, he trobat un altre programa que sembla que tambe pot anar be, es tracta del Paragon Partition Manager5.5.
Amb aquest programes m'estas suggerint que parteixi el disc dur i que en aquesta nova particio (ja seria la quarta del meu disc dur..xD), transformi el sistema d arxius de FAT32 a NTFS?
El NTFS suporta arxius majors de 4.7GB?
merci x la kolaboracio!
:adeu:

Pyzzy
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3376
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 22:34
Ubicació: Can'-Ka No Rey

dj. 29 juny 2006, 17:54

kadier ha escrit:

Sí, en teoria admet "qualsevol" tamany. Diria que no té limit.

Ves amb compte amb fer particions que et pots carregarà les dades del disc.

kadier

dj. 29 juny 2006, 19:03

Pyzzy ha escrit:
kadier ha escrit:

Ok merci..ja m'estic baixant un programa..ya vigilare!

Mad93
Moderadors
Moderadors
Entrades: 5850
Membre des de: dj. 27 nov. 2003, 20:00
Ubicació: Vivint a la universitat ><
Contacta:

dj. 29 juny 2006, 20:42

Pensa que que faci particions el programa no vol dir que pugui moure les dades 'en viu' si toques alguna partició amb una eina senzilla el que aconseguiràs es carregar-t'ho tot, verifica que tingui la capacitat de tocar particions en 'calent'.

Altre cosa és copiar tot el que t'és important, doncs a mi una vegada em va fallar i... tot a la merda.
Imatge
Tant avorrit que m'he fet un bloc... un més. Servidor mig online...

kadier

dj. 29 juny 2006, 23:50

ok..hem baixare el norton..millor lent pero segur que rapid pero posiblement dolent.. :yeah:

Maki
Moderadors
Moderadors
Entrades: 6322
Membre des de: dt. 18 maig 2004, 17:02
Ubicació: Donde-puedo-verte
Contacta:

dv. 30 juny 2006, 12:43

Pyzzy ha escrit:
kadier ha escrit:

el NTFS pot suportar arxius de fins a varis TB (Milers de GB) i com no hi han discos "domèstics" d'aquesta capacitat, pots estar ben tranquil.

I fes-li cas al mad i fes servir el partition magic o encara se't trencarà tot el disc dur.
Imatge

kadier

dv. 30 juny 2006, 13:13

sisi...ja no faig cap altra particio, l'unic que fare es, en un dels 3 discos que tinc convertir-lo en NTFS..osti..mes de una tera!! :blink: ..es flipant!
jeje..merci a tots per l'ajuda!!!
adeu! :adeu:

a311313
Usuari
Usuari
Entrades: 13
Membre des de: dg. 27 feb. 2005, 23:22

dl. 03 jul. 2006, 17:25

Pyzzy ha escrit:
kadier ha escrit:

Si que te limit .. peró no crec que l´omplim :xiulant: :xiulant:

http://wiki.linux-ntfs.org ha escrit:
1.5 ¿Cuáles son los límites de NTFS?

Son enormes. NTFS soporta archivos con tamaños superiores a 2^63 bytes. Particiones con NTFS pueden tener más de 2^63 clusters y cada cluster puede ser de un tamaño superior a 64KiloBytes. Esto le da a NTFS un límite superior de aproximadamente 500 trillones de GigaBytes.

Us imagineu un HD aixi de gran ¿?¿? jajaj pufff kuantes ISOs ... i series ... ajajajja :)
1 + 1 = 10 ¿?¿?¿? :P
Imatge

kadier

dl. 03 jul. 2006, 23:39

a311313 ha escrit:
Si que te limit .. peró no crec que l´omplim

http://wiki.linux-ntfs.org escrigué:

1.5 ¿Cuáles son los límites de NTFS?

Son enormes. NTFS soporta archivos con tamaños superiores a 2^63 bytes. Particiones con NTFS pueden tener más de 2^63 clusters y cada cluster puede ser de un tamaño superior a 64KiloBytes. Esto le da a NTFS un límite superior de aproximadamente 500 trillones de GigaBytes.

Us imagineu un HD aixi de gran ¿?¿? jajaj pufff kuantes ISOs ... i series ... ajajajja

:blink:
i tant!ni totes les releases que es troben a animelliure i moltes altres coses l'omplirien!!!
aviam si algun dia es poden arribar a fabricar de tamanys molt mes grans..aixi res de preocuparse per l'espai que queda.. :yeah:
adeu! :adeu:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants