Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

Manual per convertir de mp4 a avi

dj. 03 ago. 2006, 15:39

Primer de tot em de tenir els seguents programes instalats al PC:
-winlame
-mp4UI
-SpanishDub( es el mateix que virtualdubmod pero en castella i més facil de fer servir i el podeu trobar a www.softonic.com i el winlame tambe, per aquest us portara a una altra web, seleccioneu el download EUROPE i ja esta. el mp4UI us deixo un link emule perque al google no el vaig trobar

mp4UI
MP4UI.exe

Bueno ara us explico com tenim que fer per convertir el mp4 a avi


Primer pas:Obrim el mp4UI i li donem al boto que posa Open/New

Segon pas: Qaun ja tinguem el arxiu mp4 obert em de extreure primer el video i despres l'audio. Selecciom om posa track, sota la pestanya de video i li donem a EXPORT, li posem nom i li donem a guardar.

Tercer pas: amb l'audio el mateix, seleccionem al track que hi ha a sota de la pestanya de audio (el guardar en AAC).

Quart pas: Obrim el winlame i l'audio en AAC que volem convertir en mp3.

Cincque pas: Li donem a next i li diem on volem guardar l'arxiu mp3(recomano a la mteixa carpeta del video).

Sise pas: li donem a next un altre cop i llavors sseleccionem custom i next un altre cop. Llavors apareixera la finestra que l'unic que podem tocar si volem son el kbps per segon, li donem a next un altre cop i llavors al boto de PLAY.

Sete pas: Obrim el SPANISHDUB i obrim el video en archivo/abrir video.

Vuite pas: Primer li diem que no el torni a comprimir a video/copia directa.

Nove pas: Ara anem a AVI/Audio/Audio MP3 CBR i obrim el arxiu en mp3 que em extret del AAC abans.

Dece pas: Ja nomes falta guardarlo i per aixo li donem a AVI/Guardar Como Avi, li posem nom i ja esta. (repeteixo que el tenim que posar en copia directa a video/copia directa)

Ara ja tenim convertir el MP4 a Avi i espero que us sigui de gran utilitat.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants