Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Roronoa Zoro

Emule... :(

dg. 15 oct. 2006, 23:13

ola.
em podrieu dir a on puc trobar un programa que es diu emulefast siusplau, es k le buscat per el google pero l'enllaç no és correcte.
contesteu siusplau. gràcies
:adeu:
 
Avatar de l’usuari
oriolfp
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1142
Membre des de: ds. 23 oct. 2004, 12:56
Ubicació: Barcelona
Contacta:

dl. 16 oct. 2006, 19:17

 
Yui_K

dl. 16 oct. 2006, 21:04

algú ha probat ell mateix quest programa? es que a mi em sona que es un timo.
 
Avatar de l’usuari
Vash
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1161
Membre des de: dg. 23 maig 2004, 19:44

dl. 16 oct. 2006, 21:09

Yui_K ha escrit:
algú ha probat ell mateix quest programa? es que a mi em sona que es un timo.



jo tiru amb lemula original i me va de perles, un cop vaig probar un mod, i be, pitjor impossible, lample de banda era totalment inestable
 
Yui_K

dl. 16 oct. 2006, 21:21

per aiò ho dic, tots els mods o altres coses que he vist mai han funcionat bé. O eren un niu de leechers. Yo empre el morphxt per que du incluides llistes de filtres però el deixe funcionant com el emule normal i em va d'allò més bé
 
Jmslash

dl. 16 oct. 2006, 22:34

Per a mi les ventatges dels mods són les pijades com el powershare o els slots infinits. Ficar-se un eMule perquè es digui "fast" em sembla ridícul, ja sabem tots que cada eMule funciona diferent, no per dir-se fast t'anirà realment més ràpid que els altres XD

S@lu2.
 
TasMan

dt. 17 oct. 2006, 13:40

Doncs jo he utilitzat el MorphXT i m'ha anat de perles, sobretot supose que pel webcache. :P

Alguns Mods (tal volta el fast) te'l bloquejen alguns servidors ed2k, per la seua forma de treballar.
 
Erik007

dt. 17 oct. 2006, 15:05

TasMan ha escrit:
Doncs jo he utilitzat el MorphXT i m'ha anat de perles, sobretot supose que pel webcache. :P

Alguns Mods (tal volta el fast) te'l bloquejen alguns servidors ed2k, per la seua forma de treballar.



Jo tb fa bastant d temps k utilitzo el mod Morph XT i em va perfectament bé... Si hi ha fonts, amb una connecxió d'1 Mb, m'ha arribat a baixar a 130k/s...
 
Avatar de l’usuari
Nanami
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 67
Membre des de: dj. 29 des. 2005, 23:12
Ubicació: barcelona
Contacta:

dv. 20 oct. 2006, 18:21

Jo tinc l'Emule plus i va bastant be to recomanu ;-)

Imatge
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1969
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

dl. 23 oct. 2006, 00:22

Jo portu anys utilitzant emule, i et recomano 2 en especial emule phoenix 1.16(Una mica antiquat pero un rendiment molt bo) y el nou morphxt 9, y activa la obfuscacion.

Vaig fer una especie de tutorial per aquests mods, si poses a l'emule Wachimiro et sortiran.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Morest
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 185
Membre des de: dt. 14 juny 2005, 20:37
Ubicació: Banyoles - Girona
Contacta:

dl. 23 oct. 2006, 22:07

Jo també feia servir el morphxt i sempre m'ha anat b.

Ara faig servir l'amule i em va també molt bé, l'únic que cal perque l'emule funcioni és temps i compartir.

I l'emule normal sé de molta gent que tb li va b, a més realment no baixes més ràpid amb un mod ni res per l'estil.

I si fas servir programes raros lo més probable és que es passin pel forro els credits i que acabis sense poder-te baixar res.
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 29 visitants