Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
greywolf

[solucionat]duda azureus

dg. 17 jul. 2005, 14:21

hola, algu que utilitzi l'azureus, en els arxius descarregats quan els estas pujant, com es fa per veure si hi ha mes seeds? resulta que on posa semilles sempre veig 0 (x) on la x es un numero. i realment m'interesa saberho aixo.

ho pregunto pq a la zona de descarregues si que veig en semilles 20 (28) per exemple, pero sota on les pujades res d'aixo.


mo podeu comentar?

gracies
 
4catalonia

dg. 17 jul. 2005, 16:47

Jo tinc l'azureus i a mi si que se'm veu el nombre de seeds de les coses, ara no recordo si hem surt el número entre parèntesi o al costat del parèntesi però si que se'm veu. El que passa és que a vegades fins al cap d'una estona això no canvia, diria que depèn del tracker que ho actualitza. :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Petiso
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1383
Membre des de: dg. 22 feb. 2004, 18:06
Ubicació: Tirán-Lirán
Contacta:

dg. 17 jul. 2005, 20:11

A mi al azureus quan estic fent de seed, em diu 0(x) ... on x es el numero de seeds.

Adeu !
Imatge Imatge
 
Pallando

dg. 17 jul. 2005, 20:38

El numeros son "amb contacta"(total), si tu fas de seed no necesites conectar amb els altres seeds per aixo sempre posa 0(x) on x es el numero total de seeds que hi han.
 
greywolf

dg. 17 jul. 2005, 20:40

okis, vale, es veritat ara me ne adonat, jeje, mooooooltes gracies!!! es k ja em pensaba k no sortia, o k jo era un inutil acabat, jajaja
 
suburu
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 595
Membre des de: dv. 19 des. 2003, 11:25
Ubicació: Perdio por el mundo

dl. 18 jul. 2005, 14:39

Siempre está la opción de entrar al tracker del torrent y mirarlo allí.

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 33 visitants