Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

Problema amb Adobe Premiere Pro 7

dj. 11 gen. 2007, 13:56

Hola!! Doncs tinc un problema amb aquest programa. Resulta que a tots els tutorials que miro, la gent pot veure com van quedant un audio i un video sincronitzats al mateix programa a traves de la finestra anomenada SECUENCIA 1 (o finestra de sortida). El problema que jo tinc el video a la finestra d'entrada, però per més que ho he intentat no aconsegueixo que a la de sortida aparegui el video... i aixo em dona molts problemes a l'hora de sincronitzar. L0audio s'escolta sense cap problema tant a l'entrada com a la sortida. Algú em pot ajudar amb iaxo??? :plora:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
marcos91
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1971
Membre des de: dj. 06 jul. 2006, 14:46
Contacta:

Problema amb Adobe Premiere Pro 7

dj. 11 gen. 2007, 14:19

Perque t'agafi el video seguir i el puguis veure et recomano que amb el VDM el recomprimeixis amb el codec "Microsoft Windows Media 9".Llavor quan termini fas la sincronització amb el recompres, i quan vaigis a posar el audio sincronitzat utilitza el video original (segurament Xvid). Jo ho faig aixi i em funciona. També m'he trobat que quan guardas l'audio avegades es desincronitza, que noqueda igual que al programa.
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dj. 11 gen. 2007, 16:09

Moltes gracies carnivor ^^ ho probo i et dic a veure si ho aconsegueixo arreglar ;)
Imatge
 
Avatar de l’usuari
LuXNa
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 999
Membre des de: dg. 22 maig 2005, 17:11
Ubicació: Veient la "millor" guerra de tots els temps
Contacta:

dj. 11 gen. 2007, 23:47

funcionaaaa!!! MOLTES GRACIES :yeah: ^^
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants