Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

Error a l'hora de baixar DVBrip

dv. 12 gen. 2007, 23:25

El meu problema és el següent, i l'exposo per tothom qui em sàpiga i tingui la bondat de contestar-me:

A l'hora de baixar els capítols de One Piece en DVBrip tot funciona correctament, fins al moment en què l'arxiu es baixa completament i s'instal·la a la carpeta "Incoming". Un cop aquí, es genera un error crònic de l'explorador (l'intern de windows, de carpetes i tal, no pas el navegador) que fa que automàticament s'hagi de tancar. A més, sorgia el mateix tipus d'error al Reproductor. Vaig pensar que no fos problema dels códecs, i em vaig baixar els XviD, solucionant així el problema del Reproductor. Ara bé, l'altre error, el de l'explorador (que, per cert, només es dóna si obro la carpeta on es troba l'arxiu en qüestió, és a dir, la "Incoming") es manté.
A més, si esborres l'arxiu problemàtic (tot i que el vídeo es veu i funciona perfectament), l'error desapareix.
Com ho podria fer per baixar-me aquests arxius evitant l'aparició de l'error?

Gràcies
 
Avatar de l’usuari
Petiso
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1383
Membre des de: dg. 22 feb. 2004, 18:06
Ubicació: Tirán-Lirán
Contacta:

dv. 12 gen. 2007, 23:35

Sembla ser el típic error del Windows XP quan intenta carregar la informació dels avis.

Prova el que diu en aquesta web:
http://forum.videohelp.com/viewtopic.php?t=100406

Adéu !
Imatge Imatge
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

dv. 12 gen. 2007, 23:46

Sento pecar d'ignorant, però he d'admetre que sóc incapaç d'entendre exactament què és el que hauria de fer.
Amb l'anglès no hi ha gaires problemes, el dubte és més aviat de caire informàtic o de falta de coneixement (no sé si em demana que borri un arxiu, una carpeta o un codi, i sigui el que sigui, no sabria on trobar-ho). Sent sincer, agraïria, si pogués ser, un aclariment.

Moltes gràcies, cordialment.
 
Avatar de l’usuari
Petiso
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1383
Membre des de: dg. 22 feb. 2004, 18:06
Ubicació: Tirán-Lirán
Contacta:

ds. 13 gen. 2007, 00:07

No calia tanta sinceritat, ho dius i s'explica :-p

Fas lo seguent:
- Menu inicio -> ejectutar.
- Escrius: regedit.exe (i apretas enter)

Aixo te obrira una finestra amb unes "carpetes".

Busques la carpeta:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}\InProcServer32

I la borres :-p
Assegurat que borres aquesta i NOMES aquesta ... es bastant perillós aquest programa.

Adéu !
Imatge Imatge
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

ds. 13 gen. 2007, 00:31

No ha funcionat. L'error continua produint-se.

Gràcies de totes maneres
 
Avatar de l’usuari
Petiso
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1383
Membre des de: dg. 22 feb. 2004, 18:06
Ubicació: Tirán-Lirán
Contacta:

ds. 13 gen. 2007, 00:32

Me n'oblidava .... has de reiniciar :-p

Adéu !
Imatge Imatge
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

ds. 13 gen. 2007, 00:37

Ja ho he fet ja. Tot i reiniciant no ha funcionat.
 
Avatar de l’usuari
Petiso
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1383
Membre des de: dg. 22 feb. 2004, 18:06
Ubicació: Tirán-Lirán
Contacta:

ds. 13 gen. 2007, 00:48

Ok, doncs especifica amb mes detall quin es el error: El explorer peta ? Es fica el consum de CPU al 100% ??

Adéu !
Imatge Imatge
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

ds. 13 gen. 2007, 11:28

D'acord. Explico exactament què és el que passa, pas a pas.

- L'error es produeix si, i només si, s'obre la carpeta on hi ha qualsevol dels arxius de vídeo dels capítols de One Piece. Per tant, només hi ha error quan hi ha vídeo i carpeta oberta al mateix temps.
Per fer-me entendre: puc moure'm perfectament pel sistema sense problemes si no hi ha cap d'aquests arxius, o bé, puc moure'm perfectament per tot el sistema sense problemes, excepte si obro la carpeta on es troben els arxius baixats (en aquest cas, la carpeta "Incoming")

- Un cop obro la carpeta, tarda uns segons en reaccionar fins que em salta un missatge típic d'error: "explorere.exe ha detectado un problema y debe cerrarse. Si está en pleno proceso, puede perderse la información con la que esté trabajando". Seguidament, com sempre, et demana si vols enviar l'informe d'error.

- En el moment de clicar "No enviar", es tanca l'explorer i durant uns segons la pantalla queda completament buida d'iconos i barres d'eines. Seguidament, es recupera el sistema i recuperes tot el que tenies obert excepte l'explorer.

- Dues curiositats: Per una banda, després de no enviar i permetre que l'explorer es tanqui, em trobo que l'icona de l'antivirus de la barra d'eines dreta (on hi ha també l'emule o el rellotge de windows) desapareix. Suposo que no té cap importància, però m'és curiós que sempre sigui el mateix icona el que desapareix. Tot i no veure's, puc obrir-lo perfectament.
L'altra curiositat és que puc treballar amb la carpeta "Incoming" si decideixo no prémer el botó "No enviar". Em queda la finestra d'error oberta, però puc manipular la carpeta (ara mateix estic escrivint aquest missatge amb la finestra d'error present, per tal de poder transcriure exactament el que hi diu). Això és útil durant una estona però, perquè si jugues massa l'error fa ús de la seva condició i se t'encalla completament l'explorer.

- Per últim, dir que l'error es trasllada amb l'arxiu de vídeo. Si trec aquests arxius de la carpeta "Incoming" i els poso a qualsevol altra carpeta (fins i tot una creada nova), l'error es trasllada a aquesta altra carpeta, deixant completament sa l'"Incoming". El curiós d'aquí, és que si trasllado els arxius de vídeo a l'escriptori, no es produeix cap problema.

Bé, aquesta és la descripció detallada de l'error. Potser un pèl tosca per falta de llenguatge informàtic però espero que sigui entenedora.
 
Avatar de l’usuari
Petiso
Ushinchu
Ushinchu
Entrades: 1383
Membre des de: dg. 22 feb. 2004, 18:06
Ubicació: Tirán-Lirán
Contacta:

ds. 13 gen. 2007, 12:40

Te passa nomes amb els vídeos de One Piece ?
No te passa amb cap altre vídeo ?
Millor dit, tens altres vídeos en VivX o xvid a la carpeta incoming ?

De moment, actualitzat el xvid a l'última versió:
http://www.koepi.org/XviD-1.1.2-01112006.exe

Si et segueix passant .... provarem un altre cosa.

Adéu !
Imatge Imatge
 
Avatar de l’usuari
MyGoku
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 1984
Membre des de: dg. 13 feb. 2005, 11:03
Ubicació: Bescanó i Salt
Contacta:

ds. 13 gen. 2007, 12:42

Això acostuma a ser que no tens els codecs :yeah:

:adeu:
Imatge
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

ds. 13 gen. 2007, 17:16

No, també m'ha passat amb algun capítol de Musculman. Fa temps vaig baixar-me capítols de bola de drac, em sembla i no em passava.
Crec que sempre coincideix amb que els códecs siguin XviD i no DivX, amb el DivX no tinc problemes (ara que no sé fins a quin punt difereixen).
La versió d'aquests XviD ja la tinc instal·lada, i és la que em va resoldre l'error al Reproductor, però no ho ha fet a l'explorer.
Per si no ho he dit, els vídeos els puc veure, el problema és només a l'explorer.
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

ds. 13 gen. 2007, 19:05

Xacte, és una incompatibilitat d s'explorer (w2k i XP q jo sàpiga) al carregar s'XviD quan tens posada sa vista en miniatura a ses carpetes, no sé si s'ha solucionat a qualque service pack... però bé.

En principi, basta amb canviar sa configuració del DivX per a q reprodueixi també els XviD.

Per això, ves a sa carpeta on tens instal.lat es DivX (C:\Archivos de Programa\DivX) i obre s'arxiu 'config.exe'. A sa segona pestanya, Quality Settings, marca s'opció 'Support Generic Mpeg-4'.

:adeu:

PD: Es diferencien en q XviD dona millor qualitat però és d codi lliure i gratuït, per tant mocosoft no hi està interesat en fer software compatible amb XviD però sí amb DivX q, com q és d pagament, poden fer negoci.

PD2: En cap cas la solució q t'he donat reduirà sa qualitat del vídeo ja q la qualitat s'obté al comprimir, no al reproduir.
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
surreak
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 378
Membre des de: dg. 07 gen. 2007, 20:27
Contacta:

ds. 13 gen. 2007, 19:50

Bé, sembla que per fi s'ha solucionat.
Moltes gràcies a tots per la vostra ajuda!

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 34 visitants