Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Avatar de l’usuari
xavieru
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 123
Membre des de: dv. 26 nov. 2004, 00:45
Ubicació: Bcn (Païssos Catalans)
Contacta:

Ajuda per crear videoDVD

dj. 01 feb. 2007, 11:36

M'he estat llegint el tutorial que vau penjar a la web i em vai decidir a probar sort amb el maestro DVD o el sonic scenarist pero ara m'ha surtit el dubte de si permet importar directament els videos en divx o abans he de convertir-los a mpeg-1 o mpeg-2 i quin programa seria el millor per convertir-los(amb el virtual ub mod es pot?). Perdoneu el meu novatisme po és el meu primer DVDvideo que vull fer i no se gaire cosa de com fer-ho ^^u
Gracies per tot
Imatge
Membre de l'A.A.A.d'A
 
Hitsugaya

dv. 09 feb. 2007, 19:45

Jo estic igual que tu ^^u Estic començant a crear els meus primers DvD's i després de fer alguna cosa molt bàsica amb el TMPGENC DVD AUTHOR, ara vull pasar al DvD Maestro o al Sonic Scenarist (realment no se quin dels dos triar, però per ara crec que agafare el DVD Maestro, ja que tinc més tutorials ).

Així doncs, la meva pregunta (potser la primera de moltes) és sobre si és millor separar audio i video (sobretot si hi ha varies pistes d'audio) abans de convertir-lo a mp2 o sino fa falta fer-ho o fer-ho després de la conversió.

En el cas de tenir que separar l'audio/os i després afegir-los alhora de crear el DVD amb l'auditor, quin seria el millor programa per fer-ho, tan a l'hora de separar com a convertir audio¿?

Graciés pel vostre temps, i espero que entre tots n'aprenguem ^^

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants