Anime i manga en català

Moderadors: Guiru, Maki

 
Blaugrana3

CARÀTULES

ds. 03 feb. 2007, 17:21

Hola. Algú sap d'alguna web on poder aconseguir caràtules de les sèries d'anime? Merciss
 
algogoku

ds. 03 feb. 2007, 18:00

Apart d'aqui al complements d'anime, no conec un altre en català (si les vols en català, es clar).

Això si, m'agrada la firma que tens :xiulant: :normes:
 
Avatar de l’usuari
CzPoP
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 724
Membre des de: ds. 13 maig 2006, 12:41
Ubicació: Girona
Contacta:

ds. 03 feb. 2007, 18:38

algogoku ha escrit:
Apart d'aqui al complements d'anime, no conec un altre en català (si les vols en català, es clar).

Això si, m'agrada la firma que tens :xiulant: :normes:


Dic el mateix, hi han moltes webs per caratules d'edicions/releases en Castellà/Anglès,etc
Però en Català només conec aquesta, amb una gran aportació per part de molts usuaris i una bona organització per part de l'algogoku. ;)

PD: Crec que no ets l'unic que utilitza o ha utilitzat el es-facil.com i tal
:adeu:
 
Avatar de l’usuari
billi
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 293
Membre des de: dg. 04 des. 2005, 01:31
Contacta:

dg. 04 feb. 2007, 00:12

Dons no en se cap, jo simplement poso el nom de la serie al google juntament amb "cover" i miro el que em surt.


Perdoneu per desviar una mica el tema pero.... es fiable aixo de "esfacil"??
 
algogoku

dg. 04 feb. 2007, 00:27

Això de la firma ho deia amb ironia perque, i sense voler pseudomoderar, està prohibit posar firmes com la que té posada. O sigui, que no xerreu del tema aquest si no es en privat.
 
Blaugrana3

dg. 04 feb. 2007, 01:45

Bé, he tret la signatura. Gràcies per avisar-me, ja que no ho sabia. Segur que està prohibit? Bé, tan és.
El cas és que m'he baixat la sèrie de Samurai Champloo i m'estic baixant Escaflowne i volia trobar les caràtules de les caixes dels dvd's, però no sé on buscar. N'he buscat també en castellà, però on abundin les sèries anime i les caràtules, diguem, autèntiques de les botigues no sé on anar.
Al google he mirat però no surten caràtules d'una mida prou gran. Em podeu recomanar? Gràcies
 
Blaugrana3

dg. 04 feb. 2007, 01:56

Acabo de veure les caràtules d'aquí i estan molt bé. Gran feina. Malgrat tot, si em poguéssiu recomanar també alguna altra web també ho agrairia. Merciss
 
Avatar de l’usuari
DeGEtE
Arashinchu
Arashinchu
Entrades: 182
Membre des de: dt. 10 ago. 2004, 01:31
Ubicació: Perdut en una altra dimensió
Contacta:

dg. 04 feb. 2007, 14:07

Imatge
Hi ha 10 tipus de persones,
les que saben binari i les que no

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants