Anime i manga en català

 
Avatar de l’usuari
Manga no Fansub
Usuari
Usuari
Entrades: 3
Membre des de: dg. 14 març 2010, 21:10

Posible fi de Manga no Fansub

dg. 27 juny 2010, 12:13

La web de manga no fansub potser haura de tancar les seves portes per al falta d'activitat dels usuaris, si en un mes no a millorat s'esborrara la pagina aixi que si en un mes no millora podeu treurela de aqui
Salutacions desde Manga no Fansub
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Elwe
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1910
Membre des de: ds. 11 oct. 2003, 19:57

Re: Posible fi de Manga no Fansub

dl. 28 juny 2010, 21:11

Esperem que d'aquí a un mes es pugui solucionar el tema de la falta d'activitat. Seria una llàstima ara que començava a haver-hi una mica de diversificació en el panorama del fansub en català. :(
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Re: Posible fi de Manga no Fansub

dj. 01 jul. 2010, 00:37

Sí noi, seria una pena. Miraré de registrar-me i comentar alguna cosa de tant en tant ;D
Imatge
 
Avatar de l’usuari
AnimeWorldD95
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 348
Membre des de: dl. 21 juny 2010, 10:03
Ubicació: Catalunya!!!

Re: Posible fi de Manga no Fansub

dj. 22 jul. 2010, 12:47

Sento comentar una mica tard, però no es podria obrir un nou tema perquè alguns usuaris s'animessin i s'apuntessin al fansub per així augmentar l'activitat d'aquest? :pregunta:
Són molt pocs mangues i els fansubs que hi ha en català comparats amb els de castellà, i cada vegada es va reduint més :no:
Jo si vols m'hi puc apuntar, però només faria mangues.
Ara que d'aqui dos dies marxo de vacances durant 2 setmanes i no tindré accés a l'ordinador :(
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Kero
Administrador
Administrador
Entrades: 1901
Membre des de: dc. 03 des. 2003, 16:00
Ubicació: Dressrosa

Re: Posible fi de Manga no Fansub

dg. 22 ago. 2010, 21:35

Manga no Fansub ha escrit:
La web de manga no fansub potser haura de tancar les seves portes per al falta d'activitat dels usuaris, si en un mes no a millorat s'esborrara la pagina aixi que si en un mes no millora podeu treurela de aqui
Salutacions desde Manga no Fansub


Ja fa un parell de mesos d'aquest missatge. Com va la cosa?
The weak don't get to choose how they die. - Donquixote Doflamingo
 
Avatar de l’usuari
Paufiri
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 282
Membre des de: dj. 23 ago. 2007, 15:44
Ubicació: qui sap... :o

Re: Posible fi de Manga no Fansub

dg. 22 ago. 2010, 22:03

Doncs malament en aquest cas.

Jo m'havia registrat en el seu dia i postejat algun missatge, però fa un parell de dies vaig passar a veure com anava la cosa i sembla ser que ho ha canviat tot i es veu que ara és un fansub en castellà. El fòrum el qual em vaig registrar ja no existeix i n'hi ha un de nou, totalment en castellà també. Potser han pensat que si passaven el fansub al castellà tindrien més activitat, però sembla ser que segueixen igual (no sé si tenien 3 o 4 usuaris registrats i no han començat cap sèrie encara)........
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant