Anime i manga en català

 
Avatar de l’usuari
hardcore evo2
Usuari
Usuari
Entrades: 8
Membre des de: dv. 15 març 2013, 08:23

Re: [Ed2k][DD-BT]Mirai Shounen Conan(26/26)(1080p)+ Extres

dg. 21 jul. 2013, 09:49

gracies no ho habia vist. ^^u tatoo 25 ets un crack ;-)
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-BT]Mirai Shounen Conan(26/26)(1080p)+ Extres

dg. 21 jul. 2013, 11:09

Sí, ho sé. :bleh:

De fet, als títols dels posts s'especifica el medi de distribució que cada creador/uploader millor li va, i sempre van entre [].
En aquest cas en concret, [Ed2k][DD-BT], emule, descàrrega directa i torrent.

Això serveix per facilitar als usuaris que estiguin interessats en la release, per on ho poden descarregar.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-BT]Mirai Shounen Conan(26/26)(1080p)+ Extres

dl. 22 jul. 2013, 12:04

Moltes gràcies pel treball que has fet, tato amb aquesta sèrie tan bona...per acabar-la finalment i compartir-la. :yeah:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-BT]Mirai Shounen Conan(26/26)(1080p)+ Extres

dc. 24 jul. 2013, 15:41

Gràcies a tu per passar-t'hi i pels extres. ;-)

A veure si pujo el 26 i podrem dir:

"The final Countdown, (NINONINO)" :lol:

-- dc. 24 jul. 2013, 3:41 pm --

26, pujat.

Release acabada. :toot: :pulp:
Imatge
 
elferto
Usuari
Usuari
Entrades: 1
Membre des de: dj. 12 set. 2013, 17:31

Re: [Ed2k][DD-BT]Mirai Shounen Conan(26/26)(1080p)+ Extres

dj. 12 set. 2013, 19:43

Gracias, me han entrado ganas de llorar cuando lo he visto.
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-BT]Mirai Shounen Conan(26/26)(1080p)+ Extres

dj. 12 set. 2013, 20:15

De nada, hombre. Y no llores, que son sólo dibujos. :P
Imatge
 
patata_voladora
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dg. 27 oct. 2013, 16:34

Re: [Ed2k][DD-BT]Mirai Shounen Conan(26/26)(1080p)+ Extres

dg. 27 oct. 2013, 16:37

Gràcies per penjar aquesta grandiosa sèrie en català!! TT

Sóc nova, tinc problemes a l'hora de descarregar el capítol 7 fins el 14 ja que no segueix Mega! Algú m'orienta?

Gràcies i força a les sèries en català :D
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-BT]Mirai Shounen Conan(26/26)(1080p)+ Extres

dg. 27 oct. 2013, 19:23

I tant que t'ajudarem.

Del 7 fins al final, són pujats a mediafire. Aquest servidor només accepta arxius fins a 200MB i estan dividits en parts. A part d'això, l'enllaç del 7 al 14 que hi ha al primer missatge del fil, és la carpeta que es comparteix. A dins hi trobaràs 7z.001, 7z.002, etc.. i també un "parche", (posa v3 tirita), per cada episodi que s'ha d'aplicar per corregir un petit detall, (els "parches" només els trobaràs del 7 al 14).

Si fas servir gestors de descàrregues com el Jdownloader o el Mipony, copiant aquests enllaços de les carpetes, t'ha de detectar el contingut d'elles, (les parts de l'episodi i el "parche"). Del 15 al 26 els enllaços corresponent directament a les parts dels episodis. Doncs bé, un cop afegits els enllaços al nostre gestor i haver triat la carpeta on vol que s'ho descarregui, iniciarem la descàrrega d'ells. Si tenim activada la opció d'extraure un cop es descarregui, millor, (la contrasenya per descomprimir les parts és animelliure). Si no tenim activada aquesta opció, cap problema. Quan s'acabin de descarregar totes les parts d'un episodi, amb winrar o 7zip descomprimirem només el 7z.001, del 7 fins al 14 també extraiem el "parche", que és un exe. Un cop tinguem l'episodi extret i el "parche", farem doble clic al .exe i l'aplicarà. Comprova que tot ha anat bé visionant, per exemple, Mirai_Shounen_Conan_07_V3_Chase_(1080p)_(Cat-Spa-Jap)_(Sub Cat-Spa)_[9a06abe6]_(Shinsu).mkv i si tot és correcte, pots esborrar les parts dels arxius, el primer mkv extret i el "parche".

Si no fas servir gestors, doncs descarrega d'un en un tots els enllaços, (del 7 al 14 el contingut que hi trobaràs a les carpetes), descomprimeix-los, afegeix-li la contrasenya per extreure'ls i aplica-li els "parches". Espero que m'hagis entès. (Darrerament m'expresso com el cul. ^^u )

El parche i el primer mkv extret han de ser-hi a la mateixa carpeta, sinó fallarà el "parche".
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit això, pujaré un dlc per a que tingueu tots els enllaços a mà.

PD: Llestos. Creat el dlc de la sèrie amb els extres per a DD. :adeu:
Imatge
 
patata_voladora
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dg. 27 oct. 2013, 16:34

Re: [Ed2k][DD-BT]Mirai Shounen Conan(26/26)(1080p)+ Extres

dg. 27 oct. 2013, 21:18

Hola tato25 gràcies per la rapidesa de la resposta hehe :)

La veritat que jo en aquest temes sóc molt patata :( tinc fins al 6è capitol descarregat, però ara que ho has juntat tot, nosé molt bé si ho faré bé...

He descarregat JDownloader. Després al primer missatge del fil he descarregat l'opció de sèrie+extres de l'apartat mediafire/mega. He obert la descàrrega en el JDownloader i m'ha aparegut al llistat els capítols des del 7 fins el 14 i des del 22 fins el 26, més els extres. Em sembla que simplement està descarregant cada capítol, així que m'haig d'esperar unes quantes hores a que es descarreguin. Però després, haig de fer tot això de la tirita des de mediafire o com?

^^' suposo que esperaré fins demà a veure resultats de les descàrregues... A veure si m'en surto i ja t'informaré :) Gràcies per l'ajuda!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-BT]Mirai Shounen Conan(26/26)(1080p)+ Extres

dl. 28 oct. 2013, 05:06

Bona nit. :bleh: Suposo que el JD t'extraurà les parts dels episodis creant els mkv, i les "tiritas", si tens activa l'opció. Si ho has de fer tu manualment, és ben senzill. Anem a la carpeta on s'ha descarregat tot i descomprimim la primera part, el XXXXXX7z.001, (XXXXXX és la resta del nom de l'arxiu), introdueix la contrasenya per descomprimir: animelliure i espera a que cregui el mkv.
Un cop tenim els mkv extrets, passem a les carpetes on tenim les "tiritas". Aquestes són .exe que s'han d'executar. Les descomprimim i executem l'exe. Esperem una estoneta per a que apliqui el "parche" i tindrem un nou mkv. Reproduim aquest nou mkv i si tot ha anat bé, esborrem la resta d'arxiu de la carpeta.

De totes maneres, m'estic baixant el 07 amb la "tirita" per explicar-te el procés d'extracció, (en aquest cas serà manual), i l'aplicació de la "tirita" amb un video-tutorial, que posaré també al primer fil per als usuaris que tinguin els mateixos dubtes que tu.

PD: Ja sé que són 14 pàgines del fil, però si tens una estona, repassa't els comentaris. Hi trobaràs l'explicació als "parches/tiritas" entre altres coses. :adeu:
tato25 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. 25 maig 2021, 03:23, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
 
patata_voladora
Usuari
Usuari
Entrades: 10
Membre des de: dg. 27 oct. 2013, 16:34

Re: [Ed2k][DD-BT]Mirai Shounen Conan(26/26)(1080p)+ Extres

dl. 28 oct. 2013, 15:19

woo moltes gràcies per l'explicació i pel video, aquest video està motl ben explicat :D

La veritat vaig anar mirant comentaris antigs però no em resolien el dubte, encara que tampoc entenia gaire el que deien altres usuaris la veritat ^^' així que em va semblar més ràpid un missatge meu. Moltes gràcies per l'ajuda i per penjar la sèrie en tant bona qualitat!

De moment s'em va descarregant poquet a poc... Però i els capítols del 15 al 21?

Gràcies de nou :D
 
kikuchio
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 28 oct. 2013, 17:33

Re: [Ed2k][DD-BT]Mirai Shounen Conan(26/26)(1080p)+ Extres

dl. 28 oct. 2013, 17:47

En primer lloc donar les gràcies per penjar aquesta gran serie!!.Voldria saber que ha passat amb els enllaços de mediafire, han desaparegut i en el seu lloc hi ha un enllaç cap al jdownlader. Falten els capitols del 15 al 21.Ha passat alguna cosa? Gràcies
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-BT]Mirai Shounen Conan(26/26)(1080p)+ Extres

dl. 28 oct. 2013, 19:47

patata_voladora ha escrit:
woo moltes gràcies per l'explicació i pel video, aquest video està motl ben explicat :D

La veritat vaig anar mirant comentaris antigs però no em resolien el dubte, encara que tampoc entenia gaire el que deien altres usuaris la veritat ^^' així que em va semblar més ràpid un missatge meu. Moltes gràcies per l'ajuda i per penjar la sèrie en tant bona qualitat!

De moment s'em va descarregant poquet a poc... Però i els capítols del 15 al 21?

Gràcies de nou :D


De res, pel vídeo. Com li dic al kikuchio, continua llegint.

kikuchio ha escrit:
En primer lloc donar les gràcies per penjar aquesta gran serie!!.Voldria saber que ha passat amb els enllaços de mediafire, han desaparegut i en el seu lloc hi ha un enllaç cap al jdownlader. Falten els capitols del 15 al 21.Ha passat alguna cosa? Gràcies


Era més que res per comoditat, però si prefereixes els enllaços solts, cap problema, ara els poso. Sobre els episodis del 15 al 21, continua llegint.

Per crear el dlc faig servir el jdonwloader, però per descarregar, utilitzo el mipony. Acabo de carregar el dlc en ell i sí que apareixen del 15 al 21. Mireu al jdownloader a veure si són a la carpeta "Varios Archivos".
El Mipony no carrega els diferents arxius separats carpetes si no que directament, carrega els enllaços, i a l'hora de descarregar ho agrupa tot en una mateixa carpeta.

Imatge

Coi, no m'espenteu d'aquesta manera. ^^u

PD: Bé, no seria la primera vegada que em deixo alguna cosa com aquesta. :profident:
Imatge
 
kikuchio
Usuari
Usuari
Entrades: 4
Membre des de: dl. 28 oct. 2013, 17:33

Re: [Ed2k][DD-BT]Mirai Shounen Conan(26/26)(1080p)+ Extres

dt. 29 oct. 2013, 20:07

Ostres, ha sigut error meu, no m'havia fixat en la carpeta del 15 al 21, mil perdons :P
Si ho deixes aixi per a mi millor ja que amb el jdownloader no s'em baixen tots els arxius, no se perquè...tal com estan ara ho puc descarregar de mica en mica...a veure si d'aqui poc ja la puc tenir sencera, ufff quins records i quines ganes de tenir-la en la meva biblioteca personal!!!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-BT]Mirai Shounen Conan(26/26)(1080p)+ Extres

dt. 29 oct. 2013, 20:46

Tranquil, que no passa res. No seràs ni el primer ni l'últim en no fixar-te. Aquests dues places ja estan adjudicades a mi. :profident:

Tinc tres neurones de les quals una fa vaga, l'altra porta un pedal com una casa de pagès, i la tercera, veient el panorama, està fent les maletes per marxar. :D
Imatge

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants