Anime i manga en català

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k] Black Lagoon + Oves + Extres (12/24) (0/5) (0/7)

dc. 20 juny 2012, 20:13

tigrecill0 ha escrit:
He probat els passos del tutorial i no només no he aconsseguit pujar la ID sinó que a sobre m'habia carregat la conexió a internet al tocar la porta d'enllaç, així que no sé que faré, però el més probable és que acabi passant de l'emule i si algún dia algú puja la serie en Descarrega directa o Torrent ja me la baixaré...

Tampoc és gaire complicat obrir ports, a part que n'has d'obrir 2 ports a l'emule, TCP i UDP. Pots triar qualsevol port fins al 65000 menys el 21, 22, 23, 80, 443 i algun de més. Aquí tens un llistat complet http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_TCP_and_UDP_port_numbers

L'emule fa servir per defecte el 4662 per tcp i per udp el 4665 o 4672, però s'aconsella canviar-los. Per exemple, 56987 a tcp i 45698 a udp, (anota'ls o enrecorda't d'ells), això dins de les preferències d'emule a l'apartat connexió. S'aplica i et dirà que el canvi no sortirà efecte fins no reiniciar l'emule, així que tanca l'emule i no l'executis encara. Aquest seria el primer pas.

El segon és averiguar la ip teva, si és estàtica/fixa o dinàmica. Si fas servir windows, obre un consola o al menú inici->executar escriu cmd
Apareixerà la consola, ms-dos, i escriu ipconfig. Et sortirà la teva ip privada, la màscara i la porta d'enllaç que tens. Vés a panel de control -> centro de redes y recursos compartidos , (Vista/7). Al menú de l'esquerra tria Cambiar Configuración del Adaptador. Et sortirà el teu adaptador i clicka a sobre d'ell amb el botó dret del ratolí. Tria propiedades, sel·lecciona Protocolo de Internet Versión 4 i torna a clickar propiedades. Verifica les dades que et surten en la nova finestra amb les dades de la finestra cmd. Si tens activada Obtener una dirección Ip automáticamente, canvia-la per Usar la siguiente dirección IP i posa-li les dades del cmd.
IP : 192.168.1.34 (per exemple)
Màscara : 255.255.255.XXX (la de cmd).
Porta : És la IP del router, (la del cmd).

Acceptar i llestos.

Ara cal donar-li pas al firewall, jo tinc desactivat el de windows i faig servir el que ve amb l'Eset Smart Security. Quan una aplicació s'intenta connectar a internet, em salta i li dono permís, així que aquest punt quedarà una mica en l'aire sobre l'explicació.
Després cal obrir els ports al router. Avui dia, s'utilitza el navegador per configurar el router. Escriu a la barra de navegar la ip del router, (porta d'enllaç)- Sol ser 192.168.1.1 i prem enter. Et demanarà un nom d'usuari i password. Si tens Movistar, telefònica, sol ser 1234 pels dos casos, a jazztel és admin i admin, si no l'han canviat.

T'explicaré la manera per routers telefònica.

Entrem la ip del router, (porta d'enllaç | 192.168.1.1 o la que et surti), a la barra, premem enter, posem 1234 i 1234 com usuari i password, i apareixerà la configuració del router. Pot variar la pantalla/finestra depenent del model del router.
Al menú de l'esquerra, anem a Advanced Setup i a continuació Virtual Servers. Aquí és obrirem els ports al router. Clickarem el botó Add i tria Custom server. Posa-li un nom qualsevol, emule TCP per exemple, a Server IP Address has de posar la teva ip privada de la finestra cmd. A Status: tria Enable. Arribat a aquest punt, com he dit abans, cal obrir dos ports, un per TCP i un altre per UDP. A la primera casella posa el port que has posat a l'emule a la casella de TCP i a la següent el mateix port i tria TCP com a protocol. Si a la segona casella poses un altre port obriràs tots els ports entre els dos nombrats. Exemple:

56987 | 56987 TCP, UDP o TCP/UDP-> només obres aquest port.
56987 | 62589 TCP, UDP o TCP/UDP-> t'obre el 56987, 56988, 56989... fins al 62589.

Un cop afegit, clicka el botó SAve/Apply i repeteix l'operació. Posa emule UDP, per exemple a Custom Server, la teva ip, Enable, tria el port de l'emule de la casella UDP, tant a la primera casella com a la següent, sel·lecciona protocol UDP i per últim, save/apply.

Ja hem obert els ports. Ara només cal reiniciar el router, que es pot fer desde la mateixa finestra del navegador. Al menú de l'esquerra, anem a Management -> Save/Reboot. Clicka el botó Save/Reboot i espera a que es reinici el router. Quan acabi, tanca el navegador i executa l'emule. Si tot ha anat bé, les fletxetes haurien de ser verdes i a la secció de Servidores a l'emule, (el tinc en castellà),i a la dreta, a información porpia t'ha d'apereixa que tens id Alta.

Per torrent, com l'utorrent, o una altra aplicació que necessitis obrir ports, s'ha de fer igual.

Que vagi bé.

-- dc. 20 juny 2012, 8:13 pm --

Afegit el 13, bé el 01 de The Second Barrage.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: [Ed2k] Black Lagoon + Oves + Extres (13/24) (0/5) (0/7)

ds. 23 juny 2012, 08:48

Hola! Feía dies que no entraba perqué no tinc massa temps (ni el tindré durant aquest estiu) he intentat seguir els passos que m'has indicat aquí i t'agraeïxo molt les molesties, però no em serveix perqué jo tinc Windows XP i sóc d'ONO amb el modem CISCO i intento seguir el tutorial, però no em coincideix el que m'indiques amb el que em surt i m'habia tornat a carregar la conexió a internet un altre cop. Per exemple no em coincideix aixó:
Si fas servir windows, obre un consola o al menú inici->executar escriu cmd
Apareixerà la consola, ms-dos, i escriu ipconfig. Et sortirà la teva ip privada, la màscara i la porta d'enllaç que tens. Vés a panel de control -> centro de redes y recursos compartidos , (Vista/7). Al menú de l'esquerra tria Cambiar Configuración del Adaptador. Et sortirà el teu adaptador i clicka a sobre d'ell amb el botó dret del ratolí. Tria propiedades, sel·lecciona Protocolo de Internet Versión 4 i torna a clickar propiedades. Verifica les dades que et surten en la nova finestra amb les dades de la finestra cmd. Si tens activada Obtener una dirección Ip automáticamente, canvia-la per Usar la siguiente dirección IP i posa-li les dades del cmd.
IP : 192.168.1.34 (per exemple)
Màscara : 255.255.255.XXX (la de cmd).
Porta : És la IP del router, (la del cmd).

Acceptar i llestos.


Ni tampoc aixó:

Entrem la ip del router, (porta d'enllaç | 192.168.1.1 o la que et surti), a la barra, premem enter, posem 1234 i 1234 com usuari i password, i apareixerà la configuració del router. Pot variar la pantalla/finestra depenent del model del router.
Al menú de l'esquerra, anem a Advanced Setup i a continuació Virtual Servers. Aquí és obrirem els ports al router. Clickarem el botó Add i tria Custom server. Posa-li un nom qualsevol, emule TCP per exemple, a Server IP Address has de posar la teva ip privada de la finestra cmd. A Status: tria Enable. Arribat a aquest punt, com he dit abans, cal obrir dos ports, un per TCP i un altre per UDP. A la primera casella posa el port que has posat a l'emule a la casella de TCP i a la següent el mateix port i tria TCP com a protocol. Si a la segona casella poses un altre port obriràs tots els ports entre els dos nombrats. Exemple:

56987 | 56987 TCP, UDP o TCP/UDP-> només obres aquest port.
56987 | 62589 TCP, UDP o TCP/UDP-> t'obre el 56987, 56988, 56989... fins al 62589.

Un cop afegit, clicka el botó SAve/Apply i repeteix l'operació. Posa emule UDP, per exemple a Custom Server, la teva ip, Enable, tria el port de l'emule de la casella UDP, tant a la primera casella com a la següent, sel·lecciona protocol UDP i per últim, save/apply.

Ja hem obert els ports. Ara només cal reiniciar el router, que es pot fer desde la mateixa finestra del navegador. Al menú de l'esquerra, anem a Management -> Save/Reboot. Clicka el botó Save/Reboot i espera a que es reinici el router.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k] Black Lagoon + Oves + Extres (13/24) (0/5) (0/7)

dj. 28 juny 2012, 16:20

Ok, tens ono. Jo t'he posat com si tinguessis timofonica. Tant se val.
video tutorial en un XP

Segons els comentaris del video, cuan posis la porta d'enllaç del cmd, la ip que surt, a la barra del navegador, http:, i et sorti per loguear-te, uns ho deixen tot en blanc i cliquen acceptar, altres el nom d'usuari ho deixen en blanc i a password posen admin, un diu que com usuari és admin i password cisco

A veure si et serveix. Si no et funciona, hauràs de trocar a ONO.

-- dj. 28 juny 2012, 4:20 pm --

Afegit el 14.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: [Ed2k] Black Lagoon + Oves + Extres (14/24) (0/5) (0/7)

dv. 29 juny 2012, 22:54

No em funciona, però de totes maneres no trucaré a ONO, perqué estic pensant en pasar-me a Orange, que tinc contractats 15 Mb amb ONO, em cobren gairebé 60 euros al mes i la conexió mai em va més enllà d'1 Mb/s, m'estàn estafant bastant. Quan vinguin els tecnics de Orange els hi diré que em deixin els ports oberts i llestos.

Moltíssimes gracies per l'esforç en tot cas.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k] Black Lagoon + Oves + Extres (14/24) (0/5) (0/7)

dg. 01 jul. 2012, 02:33

De res. Què malparits! 60€ per 1mb! Quina cara que tenen!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: [Ed2k] Black Lagoon + Oves + Extres (14/24) (0/5) (0/7)

dg. 01 jul. 2012, 11:45

Sí, i encara no t'ho he dit tot, perqué jo vaig contractar 1 Mb fa anys. Un dia em van trucar dient que pujaven la velocitat de tots els seus clients fins als 6 Mb/s si no recordo malament, i sense apujar el preu. Després em van trucar al cap de poc dient-me que m'apujaven fins a 15 Mb/s sense alterar el preu un cop més. La cosa ha acabat que el que m'han apujat ha sigut el preu, però no la velocitat... Són molt cabrons... Quan vinguin els de orange els hi diré que em canviin el router i em donin un amb wifi, si no, em quedaré el que tinc, tot i que no tinc ni idea de com es configura... El tutorial que em vas passar m'hagués anat bé pel Thompson, pero aquell s'em va espatllar i m'el van canviar per aquest CISCO que tinc ara i del qual no trobo res... XD. En fí, ja t'explicaré com acabarà la cosa.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k] Black Lagoon + Oves + Extres (14/24) (0/5) (0/7)

dj. 19 jul. 2012, 06:03

Si vols, provar això:

http://root-neztgul.blogspot.com.es/2011/09/experimentando-con-el-router-cisco.html

És un cas semblant al teu.

Ja em diràs.

-- dc. 04 jul. 2012, 5:15 pm --

Ja teniu el 15.

-- dj. 19 jul. 2012, 6:03 am --

afegit el 2x04.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: [Ed2k] Black Lagoon + Oves + Extres (16/24) (0/5) (0/7)

dv. 20 jul. 2012, 16:37

HO HE ACONSSEGUIT!!! JA TINC ELS PORTS OBERTS!!! Afegeix-me al emule per poder-me baixar la serie!!! Al emule em dic [Animelliure] Tigrecill0. Finalment em quedo amb ONO, perqué per fí s'han possat les piles i m'ho han arreglat tot guay i ara tinc 30 Mb/s d'internet i aquest cop sí que pago menys, ja era hora.

En fí...
Moltes gracies!!!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k] Black Lagoon + Oves + Extres (16/24) (0/5) (0/7)

dv. 20 jul. 2012, 17:04

tigrecill0 ha escrit:
HO HE ACONSSEGUIT!!! JA TINC ELS PORTS OBERTS!!! Afegeix-me al emule per poder-me baixar la serie!!! Al emule em dic [Animelliure] Tigrecill0. Finalment em quedo amb ONO, perqué per fí s'han possat les piles i m'ho han arreglat tot guay i ara tinc 30 Mb/s d'internet i aquest cop sí que pago menys, ja era hora.

En fí...
Moltes gracies!!!

Me n'alegro. Ja et tinc afegit i he vist que tens id alta. :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: [Ed2k] Black Lagoon + Oves + Extres (16/24) (0/5) (0/7)

ds. 21 jul. 2012, 13:27

He vist que la majoría d'episodis sí que tenen fonts, però em surten en negre, com que no estàn disponibles i no entenc que vol dir aixó.

Gracies per avançat per la teva resposta!
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k] Black Lagoon + Oves + Extres (16/24) (0/5) (0/7)

ds. 21 jul. 2012, 14:46

tigrecill0 ha escrit:
He vist que la majoría d'episodis sí que tenen fonts, però em surten en negre, com que no estàn disponibles i no entenc que vol dir aixó.

Gracies per avançat per la teva resposta!

quin reproductor fas servir per veure els episodis?
Sempre recomano mpc-hc o vlc
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: [Ed2k] Black Lagoon + Oves + Extres (16/24) (0/5) (0/7)

ds. 21 jul. 2012, 15:20

Tinc el vlc, peró no sabía que el reproductor afectés a la baixada per l'emule. El que s'em veu negre és que miro les fonts de l'emule i veig una cara verda somrient, dues cares grogues que somriuen menys i una cara negra així: :(.

El que vull dir és que la majoría d'episodis estàn així: :(
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k] Black Lagoon + Oves + Extres (16/24) (0/5) (0/7)

ds. 21 jul. 2012, 16:05

tigrecill0 ha escrit:
Tinc el vlc, peró no sabía que el reproductor afectés a la baixada per l'emule. El que s'em veu negre és que miro les fonts de l'emule i veig una cara verda somrient, dues cares grogues que somriuen menys i una cara negra així: :(.

El que vull dir és que la majoría d'episodis estàn així: :(


Ha estat un malentès per part meva. Pensava que no veies els subtituls quan reproduies l'episodi, (la font de la lletra), per això t'he preguntat pel reproductor. ^^u :lol:

Sobre les cares, tret de la web oficial de l'emule:

Imatge Transmitiendo o recibiendo "hash" de este usuario.
Imatge En la cola de peticiones de este usuario o solicitándole una descarga.
Imatge Conectando con este usuario.
Imatge De este usuario no se necesitan partes, se le ha pedido otro archivo o bien no se puede conectar con él por culpa de una ID baja.

En principi, l'única cara verda seré jo.

La resta d'icones i els seus significats aquí
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tigrecill0
*Ishinchu*
*Ishinchu*
Entrades: 60
Membre des de: dj. 16 juny 2011, 15:15

Re: [Ed2k] Black Lagoon + Oves + Extres (16/24) (0/5) (0/7)

dg. 22 jul. 2012, 01:58

Doncs aixó volía dir, que em surts com una cara negra, i m'estranya molt, per molt que sigui estiu i prenguis el sol. XD
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k] Black Lagoon + Oves + Extres (16/24) (0/5) (0/7)

dg. 22 jul. 2012, 02:46

tigrecill0 ha escrit:
Doncs aixó volía dir, que em surts com una cara negra, i m'estranya molt, per molt que sigui estiu i prenguis el sol. XD


Imatge De este usuario no se necesitan partes, se le ha pedido otro archivo o bien no se puede conectar con él por culpa de una ID baja.

Pot ser referent a lo en negreta.

No sé quants arxius et baixaràs de mi, però només pots descarregar un arxiu per usuari alhora. Demanar pots demanar-ne tants com vulguis, però si poses per baixar alhora més d'un, d'un mateix usuari, et dirà "Se le ha pedido otro archivo".

Si t'estàs descarregant el 12 i poses a baixar el 13, si només estic jo en aquest arxiu, només et baixarà d'un i de l'altre no fins que no acabis la descàrrega, la paris, però això no vol dir que puguis descarregar el 13 d'un altre usuari que el tingui sencer o una part que tu no l'hagis encara descarregat.
Imatge
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants