Anime i manga en català

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: [Ed2k] G.I.T.S S.A.C (07/26) (1080p) (Mkv)

dv. 25 maig 2012, 19:13

Me'l pos també per si descarrego d mes gent XD

Gràcies pel 7!
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k] G.I.T.S S.A.C (08/26) (1080p) (Mkv)

dt. 12 juny 2012, 18:57

Afegit l'1x08. :xiulant:

-- ds. 09 juny 2012, 3:52 am --

Ja teniu l'1x09.

Quan mireu l'episodi ja em direu, però jo gairebé em cardo un tret al cap traduit-lo. Se m'ha fet molt pesat. :ein:

-- dt. 12 juny 2012, 6:57 pm --

PD: Aprofito per dir-vos que aquesta setmana faré un descans i no hi haurá episodi setmanal. No pot ser gaire sa estar masses hores davant de la pantalla. Carregaré les piles i mentre, vosaltres, podeu anar completant descàrregues pendents.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bitERROR
Ryushinchu
Ryushinchu
Entrades: 2876
Membre des de: dt. 16 des. 2003, 01:57
Ubicació: El cajón de las braguitas

Re: [Ed2k] G.I.T.S S.A.C (09/52) (1080p) (Mkv)

dt. 12 juny 2012, 22:48

El 9 es el que te fins ara mes subtitols pel q he vist al pujar-me'l al youtube. Ja et toca un descans ja, q portes un ritme brutal.

Gràcies!! Aprofitaré per posar-me al dia en visualitzacions!
Imatge
Si teniu qualque problema amb lcrypt.eu contacteu amb mi pel fòrum, twitter, discord o telegram
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k] G.I.T.S S.A.C (09/52) (1080p) (Mkv)

dg. 17 juny 2012, 04:24

Reparats els 8 primers episodis. Ja no tenen el header stripping.

Perdoneu les molèsties causades.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: [Ed2k] G.I.T.S S.A.C (09/52) (1080p) (Mkv)

dg. 17 juny 2012, 17:00

tato25 ha escrit:
Reparats els 8 primers episodis. Ja no tenen el header stripping.

Perdoneu les molèsties causades.

Que és el header strippping?
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k] G.I.T.S S.A.C (09/52) (1080p) (Mkv)

dg. 17 juny 2012, 17:32

Traduït literalment, extracció de l'encapçalat. És una mena de compressió/protecció que fa servir al mkvmerge per defecte i que fa que no es pugui reproduir el mkv a reproductors multimèdia/discs durs externs/consoles... Treient aquesta opció a cada pista, (video, àudio/àudios i sub/subs), quan es crea el mkv fem que sigui compatible amb els aparells nombrats anteriorment. Si els reproduim en pc/portàtil es veuran igual tan si porten el header stripping com si no, ja que el que fa el reproductor que fem servir, desencripta aquesta mena de compressió, cosa que als aparells no poden fer-ho.

Al montar els mkv de les sèries, desconeixia aquesta dada, però mirant per google vaig trobar la informació i la solució. Així que tots el meus projectes nous els hi he corretgit el header stripping per a que els pogueu veure'ls tan al pc com als reproductors multimèdia/discs durs externs/consoles.

Per si et trobes amb algun arxiu descarregat amb header stripping i el vulguis reproduir a reproductors multimèdia/discs durs externs/consoles... passa't per aquí per solucionar-ho. :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
llucmk
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 56
Membre des de: dg. 20 maig 2012, 22:05

Re: [Ed2k] G.I.T.S S.A.C (09/52) (1080p) (Mkv)

dg. 17 juny 2012, 23:27

tato25 ha escrit:
Traduït literalment, extracció de l'encapçalat. És una mena de compressió/protecció que fa servir al mkvmerge per defecte i que fa que no es pugui reproduir el mkv a reproductors multimèdia/discs durs externs/consoles... Treient aquesta opció a cada pista, (video, àudio/àudios i sub/subs), quan es crea el mkv fem que sigui compatible amb els aparells nombrats anteriorment. Si els reproduim en pc/portàtil es veuran igual tan si porten el header stripping com si no, ja que el que fa el reproductor que fem servir, desencripta aquesta mena de compressió, cosa que als aparells no poden fer-ho.

Al montar els mkv de les sèries, desconeixia aquesta dada, però mirant per google vaig trobar la informació i la solució. Així que tots el meus projectes nous els hi he corretgit el header stripping per a que els pogueu veure'ls tan al pc com als reproductors multimèdia/discs durs externs/consoles.

Per si et trobes amb algun arxiu descarregat amb header stripping i el vulguis reproduir a reproductors multimèdia/discs durs externs/consoles... passa't per aquí per solucionar-ho. :adeu:


Gràcries, es que he cercat per internet a fer una ullada ràpida i no havia trobat res. M'ha quedat molt clar i gràcies per la solució :)
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k] G.I.T.S S.A.C (10/52) (1080p) (Mkv)

dv. 27 jul. 2012, 19:44

Afegit 1x10.

-- dv. 29 juny 2012, 7:50 pm --

Afegit l'1x11.

-- dv. 06 jul. 2012, 10:23 pm --

1x12 a l'emule.

-- dv. 20 jul. 2012, 8:50 pm --

Afegit 1x13.

-- dv. 27 jul. 2012, 7:44 pm --

Afegit l'1x14. :adeu:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
bos257
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 644
Membre des de: dc. 18 maig 2005, 17:48
Ubicació: Barna
Contacta:

Re: [Ed2k] G.I.T.S S.A.C (14/52) (1080p) (Mkv)

dj. 04 abr. 2013, 15:28

Gracies pels nous

-- dj. abr. 04, 2013 2:28 pm --

Volia preguntar que ha passat amb la serie esta tot molt parat no hi ha episodis nous i tampoc trobo fonts
Imatge
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k] G.I.T.S S.A.C (16/52) (1080p) (Mkv)

ds. 25 maig 2013, 20:04

Afegits el 15 i 16. Els 14 primers he vist que no hi han fonts, o la meva mula no les troba. No patiu, ja els tornaré a fer.
Imatge
 
FerranGB
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dv. 31 maig 2013, 19:04

Re: [Ed2k] G.I.T.S S.A.C (16/52) (1080p) (Mkv)

dv. 31 maig 2013, 19:33

Hola!

Primer de tot moltísimes gràcies per el genial esforç que realitzeu, és un luxe poder disfrutar d'aquestes sèries amb aquesta qualitat. Enhorabona!

Li he donat al primer ellaç per descarregar a l'emule però veig que no hi han fonts, algú podria dirme que passa, o ajudarme :P

Salutacions!!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k] G.I.T.S S.A.C (16/52) (1080p) (Mkv)

dv. 31 maig 2013, 21:07

FerranGB ha escrit:
Hola!

Primer de tot moltísimes gràcies per el genial esforç que realitzeu, és un luxe poder disfrutar d'aquestes sèries amb aquesta qualitat. Enhorabona!

Li he donat al primer ellaç per descarregar a l'emule però veig que no hi han fonts, algú podria dirme que passa, o ajudarme :P

Salutacions!!


Llegint això entendràs els motius.
Ara mateix estic acabant un de nou. Per a la propera setmana, començaré a fer v2 dels primers episodis, ja que veig que no hi han fonts a l'emule.
Imatge
 
FerranGB
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dv. 31 maig 2013, 19:04

Re: [Ed2k] G.I.T.S S.A.C (16/52) (1080p) (Mkv)

dv. 31 maig 2013, 22:09

tato25 ha escrit:
FerranGB ha escrit:
Hola!

Primer de tot moltísimes gràcies per el genial esforç que realitzeu, és un luxe poder disfrutar d'aquestes sèries amb aquesta qualitat. Enhorabona!

Li he donat al primer ellaç per descarregar a l'emule però veig que no hi han fonts, algú podria dirme que passa, o ajudarme :P

Salutacions!!


Llegint això entendràs els motius.
Ara mateix estic acabant un de nou. Per a la propera setmana, començaré a fer v2 dels primers episodis, ja que veig que no hi han fonts a l'emule.


Perdona la meva ignorància tato25... Quan dius "començacré a fer v2 dels primers episodis" a que et refereixes¿? Es nota que soc novatillu eh... :profident:

El que et puc dir es que estic molt interessat en descarregar aquesta i altres que tú mateix estas muntant. Un cop els tingui descarregats ho possaré a compartir, com s'ha de fer!

Elimino l'archiu que tinc ara a l'emule (el que no té fonts)¿?

Salutacions!!!
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k] G.I.T.S S.A.C (16/52) (1080p) (Mkv)

ds. 01 juny 2013, 00:51

Una v2 o segona versió, és quan vols corregir alguna cosa i la fas de nou, o també si la vols millorar. També tenim la manca de fonts a l'emule.

Pot ser a causa de que no hi hagi fonts, d'alguna errada greu als subs, d'una dolenta sincronització de l'àudio, d'un mal ripeig, el famós header stripping, etc...
Sempre intento revisar-ho tot abans de compartir-ho, però se m'en pot passar alguna pifia :xiulant: , o adonar-me'n tard, i corregir-la el més aviat possible.
També una v2 pot ser quan vols millorar un episodi/sèrie/peli afegint-hi nous àudios, subtítuls, millor bitrate de vídeo/àudio o diferent códec de video/àudio, etc...

Menys el problema de les fonts a l'emule, la resta es poden solucionar creant "patchs", és un exe, (info. no et cal el programa per aplicar els patchs), que s'apliquen a la versió antiga, la v1, i et crea la nova versió, la v2. Si en un episodi compartint-se és la v2 i s'ha de reparar alguna cosa, doncs passarà a ser, la v3. (Ja et dic que se m'en pot colar alguna). I aquí també hi entreu vosaltres. Si trobeu qualsevol errada que us molesti, no dubteu en dir-m'ho. El revisaria i el repararia.

D'altra banda, si no hi han fonts completes a l'emule, això no es soluciona amb cap patch. De manera que, per nassos, em tocarà tornar-los a fer.

A part d'això, intento compartir en diferents vies el meu material. Sou lliures de fer amb ell el que vulgueu, fer els vostres muntatges, compartir-ho en altres vies, (DD, torrent, pando, xdcc, etc...), publicar-los en altres webs, fòrums, (en aquest mateix també, a la seva secció corresponent), blogs... Només demano que se'm citi/nombri als crèdits/fitxa, res més. I a l'inversa també. És a dir, si per exemple us baixeu qualsevol cosa meva i la pugeu a un servidor de descàrrega directa o la compartiu per torrent, si em passeu els enllaços, els publicaria al mateix fil, agraïnt-us la vostra col·laboració a la fitxa/els crèdits.

Espero que t'hagi pogut aclarir el dubte.

Ja saps, estem aquí per qualsevol cosa, menys per tema de peles "que la cosa està muy mal". :lol:

:adeu:

-- ds. 01 juny 2013, 12:51 am --

A tot això, afegit el 17 a l'emule.
Imatge
 
FerranGB
Ishinchu
Ishinchu
Entrades: 44
Membre des de: dv. 31 maig 2013, 19:04

Re: [Ed2k] G.I.T.S S.A.C (17/52) (1080p) (Mkv)

dg. 02 juny 2013, 18:18

Perfecte! Aclarit el concepte v2, moltes gràcies per l'excel-lent explicació :yeah:

He possat els dos últims capítols a l'emule perè també estan sense fonts..deu ser que estic alguna cosa malament¿?

A part de pujarlos a l'emule els pujes per descàrrega directa o torrent¿?

Salutacions! :profident:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants