Anime i manga en català

 
Avatar de l’usuari
Kei00
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dl. 17 oct. 2011, 13:39
Ubicació: Alacant
Contacta:

[BiW] Cat Soup [MF][FF][NK] [Cast/Cat]

ds. 14 abr. 2012, 22:49

Cat Soup (Nekojiru-So)

Imatge

Cat Soup, o Nekojiru-Sota, és una OVA del 2001, produïda per JC Staff i dirigida per Tatsuo Sato, sent el guíon original de Masaaki Yuasa.
Aquesta obra va rebre en 2001 el Excellence Prize del Japan Media Arts Festival, el premi al millor curt del Fantasia Festival de Mont-real i el Silver Award en la Exposition of Short Film and Video de Nova York en 2003.

Gaudiu-la. :3


STAFF:
Resolució: 704x480
Vídeo: x264 Hi10p
Àudio: AC3. Japonès.
Subtítols: Castellà i Català.
Format: MKV (*Softsub)
Font: DVD
Traducció: Kei00
Fansub: Fansub Is War

DESCÀRREGA:

Imatge

Codecs per si teniu problemes en reproduir x264 Hi10p


CAPTURES:
Imatge
Imatge
Kei00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. 03 maig 2012, 09:58, en total s’ha editat 1 vegada.
 
Avatar de l’usuari
wachimiro
Moderadors
Moderadors
Entrades: 1964
Membre des de: dg. 19 feb. 2006, 16:53

Re: [BiW] Cat Soup [MF][FF][NK] [Cast/Cat]

dl. 16 abr. 2012, 19:23

L'audio es desincronitza, pero tampoc es que parlin gaire :profident: i la compressio esta força pixelada.
Si teniu cap problema per descarregar amb JDownloader feu servir aquesta versió i actualitzeu aquí la trobareu. -->>JDownloader <<--
 
Avatar de l’usuari
Kei00
Usuari
Usuari
Entrades: 14
Membre des de: dl. 17 oct. 2011, 13:39
Ubicació: Alacant
Contacta:

Re: [BiW] Cat Soup [MF][FF][NK] [Cast/Cat]

dj. 03 maig 2012, 09:54

wachimiro ha escrit:
L'audio es desincronitza, pero tampoc es que parlin gaire :profident: i la compressio esta força pixelada.


Ho he revisat i va bé, no he trobat els problemes de vídeo o àudio que em comentes, i també ets l'únic que m'ha comentat que tingui aquest problema.

Probablement la causa sigui que no tinguis actualitzats els códecs de video per el H.264 de 10bits. Pots baixar-los en aquest enllaç: Combined Community Codec Pack

Tampoc estaria de mes que comprovessis el CRC de l'arxiu. Ja em diràs si et va bé així. :yeah:

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants