Anime i manga en català

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (05/99) (MKV)

dg. 10 juny 2012, 08:07

Nalataia ha escrit:
Ooooooooh!! El Petit Xef!! Mil gràcies! Me la penso a tornar a mirar sense falta! Quins records... "si tens constància, tu guanyaràs. Posa-hi coratge i serà gran. Si tens empenta, aconseguiràs la passió del teu cor!! Petit Xef, Petit Xef, molt d'èxit tindràs i un gran xef, i un gran xef, esdevindràs..." jajajaja... ostres, quines ganes de veure'l!!

Suposo que t'hauràs adonat que és en japonès subtitulada. Ho dic pequè com cantes l'opening, després no et trobis amb aquesta cara :blink:

-- ds. 09 juny 2012, 12:48 am --

Inf3rnus ha escrit:
tato25 ha escrit:
He mirat de baixar el 03 i estic igual. Potser és con a megaupload quan sortia "El archivo no se encuentra disponible temporalmente..."
També pot ser degut a manteniment d'ells i li ha tocat a aquest arxiu.

Traduint-ho directament "La versió streaming d'aquest arxiu no està disponible actualment. Es pot descarregar a continuació".
Jo diria que fa tota la pinta igual que megaupload. Vés provant, jo també l'aniré donant un cop d'ull. Si el deixa descarregar, t'aviso.


No passa res, tranquil, mes que res o deia per si algú et deia alguna cosa sobre aquest capítol, ja que el ficat per emule encara que anés mes lent, no tinc pressa per veure-la, ja que tinc moltes series! jeje
Gracies de totes formes ;) que sàpigues que baixaré els capítols, si algun falles, em puc dedicar a pujar-lo algun server per ajudar-te ;)

Salutacions ;)


El 03 ja torna a estar operatiu.

Aprofito per dir-vos que ja teniu el 05 a DD

-- dg. 10 juny 2012, 8:07 am --

Afegit el 06. Em sap greu la tardança, però entre la fòrmula 1, la eurocopa, la nba i el Roland Garros... i li podria afegir els subs que per arribar-los a entendre el que volen dir, deu n'hi do.
Però com es sol dir: "Más vale tarde que nunca".

PD: No sé si us passa a vosaltres, a més que només ho patiu 24 minuts, però jo fent aquest anime, m'entren unes ganes menjar.:profident:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dl. 11 juny 2012, 15:05

wooooooooooo, no mu puc creureeeeeeeeeeee, despres d tants anys!!! fa uns mesos perfi van treure tots els de "dome" i vai flipar (malgrat k alguns capis i la peli no tenien audio catala ni subs), i ara trobo aixo :juas: kins records, feia tems k tenia ganes d tornarla a veure :yeah:
Imatge
 
Avatar de l’usuari
Nalataia
Usuari
Usuari
Entrades: 19
Membre des de: dg. 23 maig 2010, 19:18
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (05/99) (MKV)

dl. 11 juny 2012, 16:07

tato25 ha escrit:
Nalataia ha escrit:
Ooooooooh!! El Petit Xef!! Mil gràcies! Me la penso a tornar a mirar sense falta! Quins records... "si tens constància, tu guanyaràs. Posa-hi coratge i serà gran. Si tens empenta, aconseguiràs la passió del teu cor!! Petit Xef, Petit Xef, molt d'èxit tindràs i un gran xef, i un gran xef, esdevindràs..." jajajaja... ostres, quines ganes de veure'l!!

Suposo que t'hauràs adonat que és en japonès subtitulada. Ho dic pequè com cantes l'opening, després no et trobis amb aquesta cara :blink:


Si, si, traqnuil, en sóc conscient, però es que em va fer molta il·lusió cantar-la en català... entre d'altres, perquè en japonès no la sé xD
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dl. 11 juny 2012, 19:30

Tato moltísimes gràcies per pujar els capis també a Putlocker!! T'agraeixo molt de veritat :yeah:

En quant he vist per sobre el primer capi,es quan he acabat de fer memòria ...Perquè aquest anime em sonava d'algo i que alguna vegada l'havia vist...(tot i que la vaig veure a capitols saltejats no sencera), però fa taaaaaant de temps, que ja ni me'n recordava de com es deia ni res, però al parlar de l'opening en català, l'he buscat, i oh!! quins records! :plora: :profident:

Lletra i cançó descarregable (mp3):
http://www.amiboshi.net/rps/?x=ver_desc ... .%20Ajikko



Tato, que tens per casualitat l'opening/ending en català i el poguessis pujar? Com el que va pujar amiboshi en aqust video, pero en avi i en resolució i millor qualitat? ( no qualitat flv o mp4 de youtube, vaja, aviam si m'entens xD)..Si no, es podria demanar a amibosh no? xD

He de dir que en aquella època en que la van estrenar (1993), la veia però no amb gaire entusiasme (era preadolescent, i m'agradaven més veure series com Bola de Drac, Dr Slump...jajaja). M'aburria una miqueta, però això de les opinons i els gustos està clar que canvien amb el temps, i crec que aquest anime pot ser molt interessant de veure ara ja de grandets jajaja , al parlar de cuina i a més japonesa es clar. Potser ara li veig més la gràcia i l'interès... ^^ Ara la gent li agrada veure programes de cuina, intenta de menjar coses diferents com el mejar japonès és cosa actual...els cuiners catalans i espanyols tenen molt d'èxit i demès...Vaja que es parla molt de cuina! Ara més que mai , TV3 hauria de reposar aquesta sèrie i poguessim tenir els audios en català ....En fi, que aquest anime agradarà a molta gent...a mi inclusive, es clar. I això que no l'he vist desde fa tants anys... ^^

Així que encara que no estigui en català, s'agraeix mil que la posis en vo+subs!!! :yeah:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dl. 11 juny 2012, 22:33

De res.

Lamentablament no disposo ni de l'opening ni de l'ending en català, i ja que tv3, 3xl, està emetent la saga de bola de drac, podrien tornar a emetre d'altres mítiques com ara aquesta que faig, lamu, ranma, musculman, dome el petit geni del beisbol, etc..., sense deixar la possibilitat de acabar les que tenen començades, que he de dir que no les veig perquè no em criden massa l'atenció, i emetre alguna de nova o que no s'hagi emès encara. M'encantaria Hajime no Ippo, és de boxe, i potser la temàtica no agrada gaire, però és boníssim l'anime, per mi, és clar.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dt. 12 juny 2012, 13:56

Sobre l'opening i ending l'he demanat per privi a Sheikah(que si no crec malament és qui porta la web de amiboshi http://www.amiboshi.net/, i a on es pot veure l'opening de mr Ajikko), aviam si pot passar els videos a millor qualitat, tot i que siguin vhsrip (que és normal que els videos fossin extrets de vhs i tinguin la qualitat que tenen). Aviam si em diu i et diu alguna cosa... :)

I tens raó en que haurien de reposar le sèries més mitiques...Bé que Dragon Ball és mítica,però l'anime va més enllà d'aquesta sèrie...Hi ha molt més. jo ara no veig res al 3xl...fa unes setmanes el que vaig veure van ser algunes pelis de l'Studi Ghibli i ja està..La sèrie aquesta de Hajime no Ippo no em sona de res...Però està clar que hi ha animes de tota men de temàtiques :yeah:

Bé, ànims amb aquesta serie de Mr Ajikko ( com les altres que fas), que si la segueixes possant a putlocker la podré baixar! :D
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dt. 12 juny 2012, 18:55

És que tampoc va sortir a la venta en dvd, clar que amb la temàtica que té, qualsevol s'arrisca a fer-la en dvd, encar que per deixar-nos tirats, millor que no la treguin en dvd. :profident:

La de Hajime, com dic a l'anterior missatge, va d'un noi que sempre rep pallisses, i cansat d'elles, decideix practicar boxe. Consta de de 75 episodis + 1 special, despres van fer 26 més que acaba amb un final obert a una possible 3 temporada, per dir-ho alguna manera, i ara no recordo si n'hi havia 2 o 3 OVAS més.

El problema que té aquest anime, com Mr Ajikko o Cinturó Negre, és que tracta d'un tema poc comú. El boxe, encara que sigui un esport olímpic, és minoritari comparats amb d'altres.

Estic per tornar-me-la a baixar per veure-la de nou.

PD: Aprofito per dir-vos que aquesta setmana faré un descans i no hi haurá episodi setmanal. Això sí, us posaré l'episodi 06 pel putlocker perquè el pogueu descarregar.
Imatge
 
Daewid
Usuari
Usuari
Entrades: 2
Membre des de: ds. 19 maig 2012, 21:48

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dc. 13 juny 2012, 00:49

Es només a mi o putlocker fa dies que no tira?
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dc. 13 juny 2012, 02:05

Daewid ha escrit:
Es només a mi o putlocker fa dies que no tira?

A mi també em va passar. Pel que vaig llegir en altres fòrums, una de les raons era que no tenien la infrastructura per la allau d'usuaris que l'han anat utilitzant, lògic per altra banda.

Això sí, quan va bé, dels millors que hi ha, per no dir el millor. Molt semblant al megaupload en característiques.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dc. 13 juny 2012, 17:14

Daewid ha escrit:
Es només a mi o putlocker fa dies que no tira?


Jo vaig descarregar-me crec que ahir o fa dos dies els 5 primers epis bastant rapid, no he tingut problemes fins ara amb el putlocker :huh:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dj. 14 juny 2012, 11:41

Us deixo el 06 pel putlocker, ja que dubto que aquest cap de setmana hi sigui per casa.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dg. 17 juny 2012, 01:49

Moltes gràcies!
Els capis 1,2,3 i 4 no els podia veure al reproductor,i em va extranyar molt, i vaig veure el que deies de modificar els mkv a la'ltre tema de la serie Conan, aqui (viewtopic.php?f=6&t=18603), i de sort que el meu germà tenia al seu mac nou el programa que deies, ara puc veure tots bé, inclus al bluray :yeah: Però crec que potser al primer post hauries de posar aquesta info de que esl primers 4 epis s'han de modificar, perquè potser molta gent es descarrega els capis, potser despres els crema en dvd i despres no pot veure'ls al dvd/bluray.I seria com tirar una mica els diners...No se si convendria que possessis una v2 com als de Conan. Jo ja tinc els capis modificats i ls puc veure, però bé, només ho dic pel que vingui darrera a baixar-se'ls... ^^u però bés es una opinio personal, és decisió i cosa teva, per suposat

També volia comentar un parell de cosetes sobre els capis, sobre els subtitols.
1) Resulta que al capi 2 i 3 em va fer una mica mal als ulls haver vist escrit "anous" quan "las nueces" s'escriuen en català "nous", no "anous". S, sóc una tiquismiquis, xDDD però bé, només que si d'ara en endavant nomenenen altres capis les nous, doncs si tu has fet els subs, sapigues això, res mes i que cal vigilar l'ortografia (he vist alguna coseta més però sense importancia, perquè comprenc que hagi lapsus).

Et dic els temps on he vist aquesta errada:

Capi 2: a partir del minut 18.
Capi 3: minut 2, minut 3:25 i no se si més endavant diuen "anous"xD


2)Una altra cosa que volia comentar és que al veure els capis a la tv a traves de reproductor, hi ha frases que es tallen...millor dit, hi ha paraules sueltas de final de frase que no surten. Això no passa si veus els epis a l'ordinador, però si a la tv (al menys a la meva). Exemple al capi 6, minut 8:55, on hi ha escrit "Japó" ( i que sí veig a l'ordinador") a la tv és com si el bluray es menges les paraules, i no surt "Japó". I això passa en varies ocasions en altres moments, crec que tan si son frases d'1 sola linia o 2 linees.Bé no se si a tu et passa tambe al teu tv si és que l'has probat de veure'l via reproductor.I si aquest és el problema. De totes formes he pogut veure els epis tot i que es menjaven paraules, les he deduit xD I vaja que no és res important si al pc es pot veure, pero sria bo que a la tv es veiessin complets els subs també.

Bé, i aqui poso fi als comentaris tiquismiquis :profident: ^^u Ho dic perque si pots solucionar això en els capis que vinguin...:xiulant:

I per últim dir que m'ho passo bomba veient aquesta sèrie...Els bols, el pollastre envoltat de rajos de colorines, la gent anant pel cel menjant delicies, posant-se fosforito...És molt booo jajajaj :lol: :lol: :lol: I els protas es deixen la pell cuinant...jajaja I afegeixes el doblatge en japonès superbestia, doncs és superdiverit, m'està agradant molt :profident: Això corrobora el que vaig dir abans, que el pas del temps fa canviar els gustos...de petita m'aburria veure aquest anime i ara de grandeta m'encanta aquesta sèrie , al menys pel vist en els 6 primers capis.... :profident: :yeah:
 
Avatar de l’usuari
tato25
Chishinchu
Chishinchu
Entrades: 3524
Membre des de: dg. 24 jul. 2005, 16:21
Contacta:

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dg. 17 juny 2012, 03:53

De mica en mica, estic fent una v2 dels mkvs dels animes que comparteixo.

El terme anou tambés és vàlid. http://www.uiquipedia.org/Anou

Sobre els subs, que es menja paraules, em deixes a quadres. Et passa també amb altres animes?

PD: Arreglats els 4 primers. Els hi he tret el header stripping. Després els pujo al putlocker.
Imatge
 
Avatar de l’usuari
kanikazul
Sanshinchu
Sanshinchu
Entrades: 273
Membre des de: dc. 26 gen. 2011, 20:27

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dg. 17 juny 2012, 18:28

Ah oks, no ho sabia aixo que estiguessis fent v2 de tots, sorry.No era per donar pressa ni pressió de cap mena, que consti...

En quan el terme anous, mai l'havia escoltat ni vist escrit, i com vaig mirar al diccionari de l'Institut d'estudis catalans( que es suposa que allà recull tot, en plan oficial http://dlc.iec.cat/), i no apareix "anou", doncs vaig pensar que no existia, però vaja, que no té importància.Potser és una forma més popular de dir nous, hi no ho sabia. jo com si no hagués dit res....xDDD

Sobre el subs: no se si em passa amb altres animes, crec que no, perquè l'última cosa amb subs descarregada d'internet i poasada a la tele, els subs es van veure bé... Miraré si passa amb el Conan o Ranma (que son les series teves que em descarrego, pero que una no l'havia començada a veure la de Conan, i la de Ranma vaig fer parón en veure l'anime volia tenirla sencera per veure-la, però faré la prova). Ho miraré i et dic si veig alguna cosa rara :adeu:
 
Avatar de l’usuari
Orphen2005
Sushinchu
Sushinchu
Entrades: 608
Membre des de: ds. 11 març 2006, 13:52
Ubicació: Catalunya

Re: [Ed2k][DD-PL] Mr. Ajikko (06/99) (MKV)

dg. 17 juny 2012, 21:51

jo tambe vaig notar lu d les "anous" XD i, francament, vaig pensar k no era del tot correcte, k era en plan "el amoto" per di "la moto" o "les estisores" per di "les tisores" XD un fallo dakets del parlar d'anar per casa XD
Imatge
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 11

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 28 visitants